Здравейте колеги,предварително се извинявам ако съм сгрешил раздела.Въпроса ми е от какво ми се получават детонации в филтърната кутия??? Колата е Пунто 1.1 55 к.с с обкикновенна газ.След диагностика(на която нямаше никакви грешки отчетени) и консултации от двама газаджии извода беше натегнати клапани.Закарах я в сервиза на едно приятелче и верно така се оказа,след смяна на пулове и реглаж уж всичко О’К,да ама не!!! На другия ден след около 100-150 км. навъртяни след ремонта пукна пак та разцепи кутията на филтърааааа.Къде и болката на таз пущинка,че ми стопи нервите Свещите са BERU на около 25000км.,как да разбера дали е от някоя бубина? Гърми при рязко подаване на газ или на висока предавка с малко километри като подадеш по-рязко газ.Слагах и други кабели пак така.Благодаря предварително на тези които ще се отзоват на проблема ми.P.S:След маниполацията с клапаните гърми доста по-малко и е по-пъргава,особенно след като я взех от сервиза ми правеше кеф да я карам и да не гърми,а сега пак Цъ..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спука филтърната кутия!!!
Collapse
X
-
Оппределено, така както описваш симптомите нещо не е наред по високоволтовата верига.Кабели, бубина/и, дистрибуторна капачка(ако има), свещите са последното, което съм гледал при гърмежи, но не пречи да ги свалиш и погледнеш, като подчертавам, че се съмнявам да е от тях.Точно същите симптоми съм имал само веднъж и бяха от пробили кабели - след смяна се оправи колата.Ти казваш, че си пробвал с други кабели, предполагам от нормално-работеща кола.Имай предвид, че на газ проблемите в запалителната уредба са по-осезаеми, предполагам на бензин симптомите ти са по-поносими...Остава да пробваш пак с бубина/и от друга кола , като ако са повече от една ги сменяй една по една, за да откриеш дефектната/пробилата.Ако имаш дистрибуторка капачка, пробвай и нея.Все едно от тези ще е.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
-
Аз бих развил леко винта,за да обогатя сместа...примерно от 1/4 до 1/2 оборот.Другото е,че тези свещи вече са на доста километри и не е лошо да се сменят,но пробвай първо горното да видиш дали ще се оправи.Третото е да си купиш клапа за кутията ако пак има случай за взрив да киха оттам,а да не ти я чупиEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
white_shark написа:Аз бих развил леко винта,за да обогатя сместа...примерно от 1/4 до 1/2 оборот.Другото е,че тези свещи вече са на доста километри и не е лошо да се сменят,но пробвай първо горното да видиш дали ще се оправи.Третото е да си купиш клапа за кутията ако пак има случай за взрив да киха оттам,а да не ти я чупиPolice_pz
Punto 1.1 55hp
Коментар
-
Na4ko_0 написа:Оппределено, така както описваш симптомите нещо не е наред по високоволтовата верига.Кабели, бубина/и, дистрибуторна капачка(ако има), свещите са последното, което съм гледал при гърмежи, но не пречи да ги свалиш и погледнеш, като подчертавам, че се съмнявам да е от тях.Точно същите симптоми съм имал само веднъж и бяха от пробили кабели - след смяна се оправи колата.Ти казваш, че си пробвал с други кабели, предполагам от нормално-работеща кола.Имай предвид, че на газ проблемите в запалителната уредба са по-осезаеми, предполагам на бензин симптомите ти са по-поносими...Остава да пробваш пак с бубина/и от друга кола , като ако са повече от една ги сменяй една по една, за да откриеш дефектната/пробилата.Ако имаш дистрибуторка капачка, пробвай и нея.Все едно от тези ще е.Police_pz
Punto 1.1 55hp
Коментар
-
no_name_k написа:Na4ko_0 написа:Оппределено, така както описваш симптомите нещо не е наред по високоволтовата верига.Кабели, бубина/и, дистрибуторна капачка(ако има), свещите са последното, което съм гледал при гърмежи, но не пречи да ги свалиш и погледнеш, като подчертавам, че се съмнявам да е от тях.Точно същите симптоми съм имал само веднъж и бяха от пробили кабели - след смяна се оправи колата.Ти казваш, че си пробвал с други кабели, предполагам от нормално-работеща кола.Имай предвид, че на газ проблемите в запалителната уредба са по-осезаеми, предполагам на бензин симптомите ти са по-поносими...Остава да пробваш пак с бубина/и от друга кола , като ако са повече от една ги сменяй една по една, за да откриеш дефектната/пробилата.Ако имаш дистрибуторка капачка, пробвай и нея.Все едно от тези ще е.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Колеги,благодаря ви за отговорите,но тези дни нямах време изобщо да се занимавам с колата,защото ми се роди дъщеричка и нещата бяха Тези дни ще я закарам за една качествена настойка на газта и да видим как ще е.Само да видя как ще тръгнат разходите по малката.Ще пиша отново какво до къде съм я докарал.Police_pz
Punto 1.1 55hp
Коментар
-
Супер, да ти е жива и здрава и много късмет да има в живота. Дано вече да си изтрезнял И виж си оправи колата че като я визиш да си спокоен че всичко е наред.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да ти е жива и здрава . Колега , и аз карам същия звер на газ. И да патка си . Предимно се дължи на бедната на гориво смес. Обаче зависи и от свещите и кабелите. ( като ми бяха прецакани кабелите вечер на тъмно се виждаха как искряха ) Предимно при мен го прави когато намаля за полегнал полицай и реша да го мина на 2ра и в колата има 3-4 ма човека смисъл тежка е. И като и до тежи на колата и патка, докато се развърти мотора вижда зор малко( обеснявам си го понеже мотора засмуква газ през вакума , а като му трудно да се развърти неможе да засмуче нормално и нещо със сместа се обърква става по богата на въздух и бедна на гориво и се получава детонация .) И при мен гърмя кутията . Набавих си друга. В последсвие понеже ме тресе гъзарията си махнах филтърната кутия и си направих преходник за спортен филтър. Отвора на моното е 110 мм . За целта ползвах коляно за каналацизация от PVC фи 110 напраих му 2 дупки и го захващам с 2 шпилки върху моното. Добавил съм към коляното и тръбичката която смуче от топъл въздух от капака на главата с клапаните и малката тръбичка която е за подгрев на дросела ( или за празния ход при карборатите пише че е за подгрев на карбото) .После с умалител от 110 съм смъкнал на 80 мм (сега си търся траба хромирана 76 мм) Та сложих си спортния филтър обаче това за подгрева като се откачи дърпа яко въздух от него и пак патка . Оправих го да не се откача. След като загрее обаче пак патка. И някак мудна беше колата. В последсвие реших да намаля смукателния отовор притока на въздух да е по малко. Преградих фи 80 на повече от половината за сега е добре не е патка и се осеща тягата. Не те съветвам да правиш моите изпълнения просто споделям. Намери си нова кутия за 10-20 лева. Имай предвит че от 1.2 75 коня не стават освен ако не сменяш нацяло кутията. Ушите не пасват. Съветвам те да намалиш леко притока на въздух като сложиш новата кутия. Запуши на по малко от половината отовора. То даже мисля че в самата кутия имаше клапи от които може да реголираш колко да притока. Обаче кутията на 1.1 има 2 дупки една от към маркуча и една от към колекторите. За летния режим може да запушиш тази от към колекорите. Идеята е следанта просто да се увеличи вакума на мотора за да опъва по чусвително платното на испарителя. Отделно че и испарителя може да се реголира колко да е чусвтителен от винта. Но ако мотора смуче по лесно въздух от колкото газ пак няма да ти е нормална горивната смес. Ще е бедна на гориво и пак ще патка. Забелязвам че при бенз няма таква работи и доста по-пъргаво ускорява. Но там горивото е течно и се впръсква принодително и не зависи до някъде от вакума на мотора и колко се развъртял, че да си опъне повече гориво ,че да му доиде на кантар с въздуха , и ... (ама така е бедна смотана държава ще си тормозим колите на газ) Отделно гледам ,че по Бургаско газта е 1.12 а тук по моя край 1.16-18-20 зависи от обиржията и тва всичко в 1 ден.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Колега имам една бобина която нещо не е ок, има едно пукане в ниските, но не гърми от нея мога да ти я подаря за тест. Така ми седи, само курира ще трябва да си палтиш 3-4лв Ако имаш интерес 0898410614 мога да ти я пратя още днес/утре. Колкото до гърмежите и аз съм със същия звяр със ВАКУМНО Ловато и никога не съм имал подобни детонации. Като купих колата беше със фабричните свещи на 170000км или доста повече И кабелите в тъмното светеха като шоу но не ми е гърмяла никога. Та по скоро си виж сместа и бобините. П.С. Като смених кабелите и свещите просто ссвали малко разхода, палеше по-лесно и имаше сякаш малко повече мощ 0.5 коня :DИ на послендо място, но по важност най-важното да ти е живо и здраво детенцето и да те радва много.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
За мощността потвърждавам след смяна на свещи + кабели. Моита кутия като гръмна бях я оставил на слънце колата беше хубаво понапекана. И то небеше кой зна къф гармеж ама беше я издухал от щипките и понеже бях на работа (тормозен от гадните ми работодатели и бързах изобщо не обърнах внимание какво се случило) След 10 км замириса на стопен бакелит Като видях кутията беше паднала върху испускателните колектори. Паткането идва от бедна горивна смес на гориво.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар