Добър ден.Този номер колата ми го прави за 4-ти път в един месец откакто се затопли времето. Когато е студена си пали перфектно и на газ и на бензин. Като се кача и я карам 2-3 километра след това я гася и я оставям под слънцето, изляза от нея за 10-15 минути и се връщам. Правя опит да запаля и не иска. Пробвам и на газ и на бензин и пак не иска. Като цъкна копчето на бензин се чува бензиновата помпа как цъка. Като включа на газ се чува пак един шум, както обикновено. CODE си изгасва. Колкото и пъти да се помъча да запаля тя не иска и не иска. Странното е, че като не иска да запали стрелката на температурата е на 3-тата чертичка и купето и самата кола е нагрята от слънцето. Като пробвам вечерта, като захладнее, колата си пали от първия път. На какво може да се дължи това? Първият път като стана така ме бутаха/дърпаха и колата неще и неще да запали. Смениха ми свещите и колата запалила без нищо да изглежда необичайно. Третия път като се случи ме дръпнаха и запали. На какво може да се дължи това? Много съм ядосан, защото сега не искаше да запали, докато бях на 2 километра от нас и трябваше да я оставя и да се прибирам пеш след тоав. Довечера ще отида да видя дали ще тръгне....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво ХГТ не пали
Collapse
X
-
Това тук ли е датчика? Датчик колянов вал схема? Става ли датчик от друг фиат браво/брава/мареа да речем 1.8? Също така възможно ли е да е замърсен, защото ако се намира точно пред дясната предна гума, на пред нямам пластмаса и от време на време влиза кал/буклуци?Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
Имах такъв проблем и го реших само с чистене на датчика и буксата.. Ако проблема ти е от него задължително се записва грешка и светва чека. Грешката не се самоизтрива, а си стои в ECU-то докато не се махне ръчно(FES, MES....)Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Приготви си една 100-янка Мутафова и си реши проблема, колега Ако не го смениш датчика на КВ, както те посъветваха колегите, следващият стадий е да ти гасне и както си на скорост. Миналото лято го играх това хоро с Капата- в най голямата жега угасна на баш главния булевард, точно след като бях минал интервю за работа и направих сеир пред автогара Варна- костюмар бута тон и половина кола целия потен на 30 градуса жега Преди това ми правеше номера като твоята точно. Явно им е болно място и на 2.0 20V моторите както и на JTD-тата. Продал съм много такива датчици.ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
vladrak написа:Проблемът е точно в това, че тази/следващата седмица няма да мога да ги отделя тези пари. Ще сваля датчика и ще го изчистя хубаво и ще видим положението дали ще може да се закърпи дотогава.ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар