Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпросче за счупен съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпросче за счупен съединител

    Вчера вечерта при натискане на съединителя между 1ва и 2ра скорост изведнъж педала си остана долу Издърпахме колата до нас и днес установих, че се е скъсало жилото. Предполагам, че е станало защото скоро ми казаха, че съединителя е за смяна и нещо го натягаха в един скапан "СЕРВИЗ". Странното е обаче, че сега колата като работи на място (така и я дърпахме щото няма спирачки и волан иначе) се чува някякво странно свирене Някой може ли да ми каже от какво е това и дали е опасно за колата да работи, защото ми предстои още 1 дърпане до някой сервиз?Мисля да се насоча към Италсервиз, че във Ванто ще ми смъкнат кожичката... Другият вариант е да поръчам от hit-ko ама като не знам какво точно да поръчам и къде да ми го сменят май това отпада.И последно.. цял комплект съединител ли се купува или те в сервиза ще ми кажат какво трябва да се смени? Тоя въпрос е тъп ама като не съм сменял до сега съединител... Предварително мерси за мненията
    Bravo 1.6 16v

    #2
    съединител

    Не е правилно да се натяга жилото щото се износва седи нито натиснат нито не .Трие в лагера .Аз като го бях натегнал и колата при наклон оставена на скорост си тръгва сама върнах си го до къде но е било 10 ст .Мисля че и в този сервиз ще ти вземат парите доста повече от обикновенно.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Сигурен ли си че жилото е скъсано? Щото според мен щом има и свирене вероятно лагера е минал през диафрагмата на притискателя (или се е заклещил там) :D , но щом има свирене 100% лагера не е добре. Иначе за прекарване до сервиз не е фатално. Като сервиз бих ти препоръчал ИЗТОК аз там смених моя и съм много доволен от работата , като цена ми взеха 80лв. (за работа) което смятам е идеално. Само не си купувай частите от тях щот са боклуци - потърси си марка Валео комплект (феродов диск , притискателен диск , и аксиален лагер) и смятам че няма да имаш проблеми.

      Коментар


        #4
        Само за Валео - вземи турското, а не корейското! Аз съм с корейското и не съм доволен!Другия вариант е hit-ko там грешка няма да има. Наистина не ходи във Ванто или Итал ще ти вземат главата от кръста. Аз мога да ти препоръчам Стефан от Рали Арт но първо му се обади и се разбери с него лично кога да отидеш, както и за цената. Тел. му е 0898552989.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          nParMaTuK: Жилото със сигурност е скъсано - видях го. А освен тези дискове и лагер върви ли нещо друго със съединител? Жилото например? Аз ли трябва да го купя или си влиза към коплекта?zgabrovski: Те точно в Рали Арт ми е...ват майката всеки път. Първо ми взеха 300 лв. за смяна на ангр. ремък, ролки и задните накаладки ама айде това не е проблем. После нещо не можех да включвам на 1ва и задна - айде 50 кинта щото нещо щангите се разместили и 2 месеца след това пак същото - няма включване. Отивам там и викам: Кво става бе, през 2 месеца ли ше ги наместваме тия щанги? Тея там гледат, чудят се и накрая: Братле, за съединител си. Аде дай една десетичка, натегнаха го, уш щяло така да изкара известно време и скивай кво става 500 км. след това.То аз дори се чудя дали проблема със скоростите ми е от това. Колата като загрее и почват да влизат трудно или въобще да не влизат. А като е студена колата проблем няма.
          Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Съжалявам... имах предвид конкретно Стефан да ти поеме проблема, и аз вече от Рали Арт не съм доволен, последния път се опитаха да ме прекарат.. А пича си бачка и в тях, това имах предвид.А маслото в скоростната как ти е?
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              chris написа:
              nParMaTuK: Жилото със сигурност е скъсано - видях го. А освен тези дискове и лагер върви ли нещо друго със съединител? Жилото например? Аз ли трябва да го купя или си влиза към коплекта?
              Жилото отделно си върви (не е комплект със съединителя) , но за марка не мога да ти препоръчам нищо по поростата причина че новите жила които се продават тук били ментета и се разтягали и трябвало на некви километри да се регулират (така съм чувал)...Та за жило ако не си намериш някаква читава марка в която си убеден че е добра потърси настаро запазено жило аз така бих направил поне да си ми е мирна главата
              zgabrovski написа:
              Само за Валео - вземи турското, а не корейското! Аз съм с корейското и не съм доволен!
              Валео не бяха ли немска марка или както писах за жилото по горе тука само ментета , имитации (или и аз незнам как да ги нарека) пристигат :D Какви проблеми създава корейския? И има ли някой с турски да каже впечатления?П.П.Разпитвам толкова много щото и аз мисля да сменям този консуматив :D

              Коментар


                #8
                zgabrovski написа:
                Съжалявам... имах предвид конкретно Стефан да ти поеме проблема, и аз вече от Рали Арт не съм доволен, последния път се опитаха да ме прекарат.. А пича си бачка и в тях, това имах предвид.А маслото в скоростната как ти е?
                Маслото е ОК. Има и добавка вътре, те го гледаха още първият път как е и казаха, че е ОК.А тъпото в случая е, че не знам какво да си поръчам като части без някой да го е разглобил и да каже точно какво трябва. Чудя се дали да взимам пълен комплект съединител или само феродов диск.
                Bravo 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  chris написа:
                  ....А тъпото в случая е, че не знам какво да си поръчам като части без някой да го е разглобил и да каже точно какво трябва. Чудя се дали да взимам пълен комплект съединител или само феродов диск.
                  Бе човек зимай сичко ново тва не е прост ремонт и не е евтин и няма смисъл след някой друг месец пак да ти разглобяват колата за нещо от което си спестил! Смени си сичко казах ти по-горе: феродов диск притискателен диск аксиален лагер и в твоя случай и жило.По принцип практиката е такава тези по-горе изброени неща се сменят с нови иначе после ше кажеш: "аве сменям съединител преди два месеца и те маисторите така са го зглобили че се е преебал притискателния диск" примерно....

                  Коментар


                    #10
                    Е само феродов е малко вероятно. По скоро притискателен. А щом вие - най вероятно е и аксиалния лагер.По спомени турското Валео комплекта беше около 150 лв на Стамболийски. Смяната не трябва да е повече от 80. Като цяло - 230. Ако ще сменяш, прави го накуп, защото труда е доста скъпа компонента...Не е зле да погледнат и тампоните на мотора - ако има някой тръгнал, може и от там да ти прави мизерии със скоростите.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                    http://forum.fiat-bg.org

                    Коментар


                      #11
                      :D Голямо съвпадение... на мен за пореден път ми се скъса жилото (т.е. не жилото, а накрайника който се хваща за педала) на съеденителя и също вчера... И аз първия път виках другарче да ме изтегли, ама той ме светна, че може да се кара и без съеденител, та вчера не изпаднах в паника след поредното "туп" и левия ти крак шари-шари за педал, ама нема Просто гасиш колата, включваш на първа, даваш на контакт и с малко газ колата потегля на първа... и после с малко опити и грешки се натъманяваш да си превключваш втора-трета-четвърта без съеденител... Прибрах се, обядвах , слязох и си направих нова скоба за захващане към педала и така... но скоро съм решил да сменям съеденителя, че наистина като се поизноси почва по-тежко да се натиска педала, от там и проблемите със скъсването...
                      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                      --- в сърцето завинаги... ---
                      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                      Коментар


                        #12
                        Sandeto написа:
                        :D Голямо съвпадение... на мен за пореден път ми се скъса жилото (т.е. не жилото, а накрайника който се хваща за педала) на съеденителя и също вчера... И аз първия път виках другарче да ме изтегли, ама той ме светна, че може да се кара и без съеденител, та вчера не изпаднах в паника след поредното "туп" и левия ти крак шари-шари за педал, ама нема Просто гасиш колата, включваш на първа, даваш на контакт и с малко газ колата потегля на първа... и после с малко опити и грешки се натъманяваш да си превключваш втора-трета-четвърта без съеденител... Прибрах се, обядвах , слязох и си направих нова скоба за захващане към педала и така... но скоро съм решил да сменям съеденителя, че наистина като се поизноси почва по-тежко да се натиска педала, от там и проблемите със скъсването...
                        Това не ми стана много ясно как става... Че аз нали като съм на 1ва и врътна ключа да запали тя ше скочи напред ама няма да запали... май
                        Bravo 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          Скача, запалва и тръгваш... на стартер...
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                          http://forum.fiat-bg.org

                          Коментар


                            #14
                            Sandeto написа:
                            :D Голямо съвпадение... на мен за пореден път ми се скъса жилото (т.е. не жилото, а накрайника който се хваща за педала) на съеденителя и също вчера... И аз първия път виках другарче да ме изтегли, ама той ме светна, че може да се кара и без съеденител, та вчера не изпаднах в паника след поредното "туп" и левия ти крак шари-шари за педал, ама нема Просто гасиш колата, включваш на първа, даваш на контакт и с малко газ колата потегля на първа... и после с малко опити и грешки се натъманяваш да си превключваш втора-трета-четвърта без съеденител... Прибрах се, обядвах , слязох и си направих нова скоба за захващане към педала и така... но скоро съм решил да сменям съеденителя, че наистина като се поизноси почва по-тежко да се натиска педала, от там и проблемите със скъсването...
                            тоя номер и аз съм го правил става
                            Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                            Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                            Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                            Коментар


                              #15
                              Е как сменяш скоростите? Те излизат, ама как влизат?
                              Bravo 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X