Вчера вечерта при натискане на съединителя между 1ва и 2ра скорост изведнъж педала си остана долу Издърпахме колата до нас и днес установих, че се е скъсало жилото. Предполагам, че е станало защото скоро ми казаха, че съединителя е за смяна и нещо го натягаха в един скапан "СЕРВИЗ". Странното е обаче, че сега колата като работи на място (така и я дърпахме щото няма спирачки и волан иначе) се чува някякво странно свирене Някой може ли да ми каже от какво е това и дали е опасно за колата да работи, защото ми предстои още 1 дърпане до някой сервиз?Мисля да се насоча към Италсервиз, че във Ванто ще ми смъкнат кожичката... Другият вариант е да поръчам от hit-ko ама като не знам какво точно да поръчам и къде да ми го сменят май това отпада.И последно.. цял комплект съединител ли се купува или те в сервиза ще ми кажат какво трябва да се смени? Тоя въпрос е тъп ама като не съм сменял до сега съединител... Предварително мерси за мненията
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпросче за счупен съединител
Collapse
X
-
Сигурен ли си че жилото е скъсано? Щото според мен щом има и свирене вероятно лагера е минал през диафрагмата на притискателя (или се е заклещил там) :D , но щом има свирене 100% лагера не е добре. Иначе за прекарване до сервиз не е фатално. Като сервиз бих ти препоръчал ИЗТОК аз там смених моя и съм много доволен от работата , като цена ми взеха 80лв. (за работа) което смятам е идеално. Само не си купувай частите от тях щот са боклуци - потърси си марка Валео комплект (феродов диск , притискателен диск , и аксиален лагер) и смятам че няма да имаш проблеми.
Коментар
-
Само за Валео - вземи турското, а не корейското! Аз съм с корейското и не съм доволен!Другия вариант е hit-ko там грешка няма да има. Наистина не ходи във Ванто или Итал ще ти вземат главата от кръста. Аз мога да ти препоръчам Стефан от Рали Арт но първо му се обади и се разбери с него лично кога да отидеш, както и за цената. Тел. му е 0898552989.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
nParMaTuK: Жилото със сигурност е скъсано - видях го. А освен тези дискове и лагер върви ли нещо друго със съединител? Жилото например? Аз ли трябва да го купя или си влиза към коплекта?zgabrovski: Те точно в Рали Арт ми е...ват майката всеки път. Първо ми взеха 300 лв. за смяна на ангр. ремък, ролки и задните накаладки ама айде това не е проблем. После нещо не можех да включвам на 1ва и задна - айде 50 кинта щото нещо щангите се разместили и 2 месеца след това пак същото - няма включване. Отивам там и викам: Кво става бе, през 2 месеца ли ше ги наместваме тия щанги? Тея там гледат, чудят се и накрая: Братле, за съединител си. Аде дай една десетичка, натегнаха го, уш щяло така да изкара известно време и скивай кво става 500 км. след това.То аз дори се чудя дали проблема със скоростите ми е от това. Колата като загрее и почват да влизат трудно или въобще да не влизат. А като е студена колата проблем няма.Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Съжалявам... имах предвид конкретно Стефан да ти поеме проблема, и аз вече от Рали Арт не съм доволен, последния път се опитаха да ме прекарат.. А пича си бачка и в тях, това имах предвид.А маслото в скоростната как ти е?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
chris написа:nParMaTuK: Жилото със сигурност е скъсано - видях го. А освен тези дискове и лагер върви ли нещо друго със съединител? Жилото например? Аз ли трябва да го купя или си влиза към коплекта?zgabrovski написа:Само за Валео - вземи турското, а не корейското! Аз съм с корейското и не съм доволен!
Коментар
-
zgabrovski написа:Съжалявам... имах предвид конкретно Стефан да ти поеме проблема, и аз вече от Рали Арт не съм доволен, последния път се опитаха да ме прекарат.. А пича си бачка и в тях, това имах предвид.А маслото в скоростната как ти е?Bravo 1.6 16v
Коментар
-
chris написа:....А тъпото в случая е, че не знам какво да си поръчам като части без някой да го е разглобил и да каже точно какво трябва. Чудя се дали да взимам пълен комплект съединител или само феродов диск.
Коментар
-
Е само феродов е малко вероятно. По скоро притискателен. А щом вие - най вероятно е и аксиалния лагер.По спомени турското Валео комплекта беше около 150 лв на Стамболийски. Смяната не трябва да е повече от 80. Като цяло - 230. Ако ще сменяш, прави го накуп, защото труда е доста скъпа компонента...Не е зле да погледнат и тампоните на мотора - ако има някой тръгнал, може и от там да ти прави мизерии със скоростите.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
:D Голямо съвпадение... на мен за пореден път ми се скъса жилото (т.е. не жилото, а накрайника който се хваща за педала) на съеденителя и също вчера... И аз първия път виках другарче да ме изтегли, ама той ме светна, че може да се кара и без съеденител, та вчера не изпаднах в паника след поредното "туп" и левия ти крак шари-шари за педал, ама нема Просто гасиш колата, включваш на първа, даваш на контакт и с малко газ колата потегля на първа... и после с малко опити и грешки се натъманяваш да си превключваш втора-трета-четвърта без съеденител... Прибрах се, обядвах , слязох и си направих нова скоба за захващане към педала и така... но скоро съм решил да сменям съеденителя, че наистина като се поизноси почва по-тежко да се натиска педала, от там и проблемите със скъсването...Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Sandeto написа::D Голямо съвпадение... на мен за пореден път ми се скъса жилото (т.е. не жилото, а накрайника който се хваща за педала) на съеденителя и също вчера... И аз първия път виках другарче да ме изтегли, ама той ме светна, че може да се кара и без съеденител, та вчера не изпаднах в паника след поредното "туп" и левия ти крак шари-шари за педал, ама нема Просто гасиш колата, включваш на първа, даваш на контакт и с малко газ колата потегля на първа... и после с малко опити и грешки се натъманяваш да си превключваш втора-трета-четвърта без съеденител... Прибрах се, обядвах , слязох и си направих нова скоба за захващане към педала и така... но скоро съм решил да сменям съеденителя, че наистина като се поизноси почва по-тежко да се натиска педала, от там и проблемите със скъсването...Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Скача, запалва и тръгваш... на стартер...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Sandeto написа::D Голямо съвпадение... на мен за пореден път ми се скъса жилото (т.е. не жилото, а накрайника който се хваща за педала) на съеденителя и също вчера... И аз първия път виках другарче да ме изтегли, ама той ме светна, че може да се кара и без съеденител, та вчера не изпаднах в паника след поредното "туп" и левия ти крак шари-шари за педал, ама нема Просто гасиш колата, включваш на първа, даваш на контакт и с малко газ колата потегля на първа... и после с малко опити и грешки се натъманяваш да си превключваш втора-трета-четвърта без съеденител... Прибрах се, обядвах , слязох и си направих нова скоба за захващане към педала и така... но скоро съм решил да сменям съеденителя, че наистина като се поизноси почва по-тежко да се натиска педала, от там и проблемите със скъсването...Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар