Поразрових се из форумите и засега съм се спрял на Браво,но с какъв двигател да бъде 1.6 16V или 1.9 JTD?Знам,че тази тема може да породи доста спорове затова моля обяснете ми плюсовете и минусите на тези двигатели(и моля говорете само с факти ).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6/16V vs. 1.9JTD
Collapse
X
-
Точно това сравнение няма да породи спорове, тъй като съпоставяш двигател от едно поколение спрямо двигател друго поколение. Ако очакваш спор тип бензин VS дизел, поне сложи от другата страна TD100 за да стане спора лют, иначе мисля, че всички ще признаят, че в твоя случай трябва да избереш JTD, освен ако нямаш някакви лични съображения и предпочитания...FIAT Marea 1.9 JTD HLX
-
Ами засега съм се насочил към дизела,но имам някои опасения-чувам,че на 150хил.км имало някакъв проблем с турбото-вярно ли е?евентуалната му по-скъпа поддръжка(доколкото знам маслото се сменя на всеки 7-8хил.км,защото то охлажда и турбото).Очаквам отговори на тези въпроси от хора,които имат пряк поглед върху нещата Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Живота и свободата си заслужава този,който всеки ден се бори за тях.
Обичам Родината,мразя държавата!
Коментар
-
Еми, аз съм с 1.9 JTD двигател. По-често се сменя маслото, но незнам някой да рискува да си сменя маслото на повече от 10к независимо дали е на бензин или дизел. За други проблеми незнам.. надявам се и да нямам Нормално по-нов автомобил/платформа/двигател излиза като подръжка по-скъпо, но като цяло по-рядко се троши... Нещата са строго индивидуални... може това JTD да е разбито от каране... а бензиновия да е запазен много или пък обратното. Няма как да ти препоръчам едното или другото - може да решиш да слагаш газ (в случая най-добре ако е на газ да е газов инжекцион)... от тук цената, т.е. фактора кога и дали ще го изплатиш, как и колко ще караш, изобщо 1000 фактора.Ако говорим чисто технически JTD е по-добрия и модерен двигател... всичко останало е личен избор.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Колkо по-често е това(на колко хил.км и каква сума ще ми излезе със смяната)?За това,че новата кола се троши по-малко си прав-всичко е строго индивидуално и за това ще бъда МНОГО взискателен като ходя да ги гледам(като стана на въпрос дайте няколко съвета при покупка на дизел и по-конкретно JTD).Но съм доста разочарован Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 от малкото избор който се предлага и от някой доста понадути цени.Живота и свободата си заслужава този,който всеки ден се бори за тях.
Обичам Родината,мразя държавата!
Коментар
-
iakudza написа:Колkо по-често е това(на колко хил.км и каква сума ще ми излезе със смяната)?За това,че новата кола се троши по-малко си прав-всичко е строго индивидуално и за това ще бъда МНОГО взискателен като ходя да ги гледам(като стана на въпрос дайте няколко съвета при покупка на дизел и по-конкретно JTD).Но съм доста разочарован Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 от малкото избор който се предлага и от някой доста понадути цени.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Благодаря ти за ценните съвети.Искам да попитам вярно ли е,че след като колата(1.9 JTD) е карана по-продължително време с повече от 2000 оборота е добре след като спре да поработи около 1 минута ,за да може маслото да охлади турбото?Живота и свободата си заслужава този,който всеки ден се бори за тях.
Обичам Родината,мразя държавата!
Коментар
-
iakudza написа:Благодаря ти за ценните съвети.Искам да попитам вярно ли е,че след като колата(1.9 JTD) е карана по-продължително време с повече от 2000 оборота е добре след като спре да поработи около 1 минута ,за да може маслото да охлади турбото?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
iakudza написа:Тъй като досега не съм карал дизел какво друго трябва да знам?И по-специално за JTD какви особености има?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Аз миналата зима сменях термостат.. (оригинален Behr - 74лв), но кой ли не е сменял... Нищо сериозно за сега не съм пипал по колата и се надявам да не се налага.Всеки по-нов дизел си иска добро масло и качествено гориво... Това, че горивото е по-качествено (скъпо) не трябва да те плаши, тъй като е малко по-икономично (ефективно) и реално погледнато разхода (като пари за км) е същия...FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
За проблемите с турбото съм чувал, че произтичат най-често от ненавременна смяна на маслато от предишните собственици. Нормално, ако се сменя на МАКСИМУМ 10,000 км и се ползва качествено масло, турбото тярбва да държи доста повече от 150 хил км. Други особености на този двигател май няма. Всичко останало си е като при всеки един дизел. Не на последно място е и динамиката на автомобила с JTD двигател За разход няма какво да говорим_______
146 JTD
Коментар
-
Ще се обосновете ли как маслото по точно охлажда турбото и защо се гаси малко по късно след като сте спрели,че аз май съм чел други неща ако може малко инфо за да може всички с дизел да разберат защо е така.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Ще се обосновете ли как маслото по точно охлажда турбото и защо се гаси малко по късно след като сте спрели,че аз май съм чел други неща ако може малко инфо за да може всички с дизел да разберат защо е така.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Е явно излиза както съм се убедил лично и МНОГОКРАТНО всичко опира до поддръжката А какво става с турбото след 150хил.км Ново ли(цена) или може да се рециклира?Как е по ходовата част самия автмобил(надеждност имам предвид)?И как са цените за евентуален ремонт(амортисъори например)?Живота и свободата си заслужава този,който всеки ден се бори за тях.
Обичам Родината,мразя държавата!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар