Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.6/16V vs. 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ОщеКонтакти София TБ "Илиенци" Магазини 1029-1030,1062За поръчки:Тел/факс 02/9177600 от 8.30 до 16.30 всеки денe-mail: sales@topspeed.bgЗа техническа информация:GSM +359 888 519 364e-mail: lachezarkoychev@yahoo.com Пловдив бул. "Христо Ботев" N 99, магазин АВТОСТИЛ, тел. 032/653077 GSM 0888 450207, 0899 800911
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #32
      Темата май стана за Често задавани въпроси и тех.параметри моля модераторите да я поизчистят и всичко полезно да влезе там
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #33
        И аз моля колегите да я ковнат някъде, че да се вижда!

        Коментар


          #34
          Какво значи "да му се пипа турбото"-това е диагностика!!!Нали?Ако няма от какво да се притеснява и да крие предполагам,че няма да му е чак ТАКЪВ проблем да я заведем на едно прегледче?
          Живота и свободата си заслужава този,който всеки ден се бори за тях.
          Обичам Родината,мразя държавата!

          Коментар


            #35
            iakudza написа:
            Благодаря ти за ценните съвети.Искам да попитам вярно ли е,че след като колата(1.9 JTD) е карана по-продължително време с повече от 2000 оборота е добре след като спре да поработи около 1 минута ,за да може маслото да охлади турбото?
            Една минута е много. Аз правя следното: Спирам, гася фарове, събирам си телефона, документи..... и гася.
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар

            Working...
            X