Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

бял пушeк

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    бял пушeк

    здр карам браво 1,2 16v и от известно време има ядове с него първоначално бяха кабели за свещи и то най вече 2-ри цилиндър оправи се за ден след което смених свещите заработи както трябва в последствие започна пак леко да тресе а сега вече и изкарва бял пушак отзад ходих на на диагностика и ми казаха сегмент на 2-ри цилиндър заминал от там се почна едно ходене по майстори и сервизи и всеки с различно мнение един частичен ремонт на цилиндъра друг гарнитура на главата и такива неща . Другото което е че ми губи и антифриза и ту има парно ту няма маркучите при загрял мотор на 90градуса са студени и през ден наливам по 1.5л антифриз а от никаде не тече и не го меша с маслото

    #2
    Хм,работата е сериозна!Какво бих могъл да ти помогна-гарнитура на главата ми прилича. А и тоя антифриз....не искам да гадая,нека и др. колеги да пишат

    Коментар


      #3
      От това което описваш всичко води към това Според мен проблема е сериозен колега нека и останалите колеги се произнесат по твоя проблем,но това е гарнитура или спукана глава около втори цилиндър просто вкарва охладителна течност в горивната камера и от там пък при работещ двигател вкарва въздух в охладителната система и затова няма парно и се нарушава работата и.Последствията ако не вземеш мерки са много неприятни.1.Получаване на водна възглавница и удар на втори цилиндър от което може да се разрушат доста елементи от цилиндро-буталната група.2.Пртегряване на мотора и още по големи бели.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Антифриз/вода в цилиндрите-на това ми прилича! В по-добрият вариант заминала гарнитура на главата, в по-лошия пукната глава, или блок. Вероятностите са много така е трудно да се определи.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          значи по най бързият начин да я вкарвам в бокса за ремонт и само още нещо ако мойе някои да ми каже колко горе долу се връзва един такъв ремонт ( ако знае те де ако не здраве да е )

          Коментар


            #6
            Не само да я вкарваш в бокса скоро ами вече дори не се замисляй да завърташ контактния ключ и да палиш защото всяко едно такова палене може да ти струва не 200 лв. ами 1200
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              fiat_love написа:
              lubko написа:
              значи по най бързият начин да я вкарвам в бокса за ремонт и само още нещо ако може някой да ми каже колко горе долу се връзва един такъв ремонт ( ако знае те де ако не здраве да е )
              Сваляне и качване на глава с гарнитура и шлайф е към 130-150лв. Това при положение, че не се налагат ремонти и по клапаните.
              Във връзка с цените: Изправяне на глава чрез фрезоване - 15лв., разстъргване на гнезда за клапани - 5лв./гнездо (цените включват подмяна на гумички на клапани и проверка на клапаните за биене). Това за сервиза на Хладилника - Джуди.
              Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

              Коментар


                #8
                Да попитам и аз нещо в тази връзка. Колата я паля само на газ и на бензин почти непревключвам. Сутрин особенно пуши много (бял дим) трябва да я покарам повечко за да ичезне пушека. Появява се и изчезва от самосебе си. Гърнето не ми е пробито от долу да се изтича водата и се чудя дали пушека е в разултат на конденз или нещо по сериозно. Антифриз доливам горе долу от смяна на масло до смяна на масло 200-250гр. Като чета тези теми направо ме хваща параноя.

                Коментар


                  #9
                  Някакви идеи

                  Коментар


                    #10
                    Тая вечер ще пия една ракия. Направо като чета тук понякога така се шашкам, че почвам да оглеждам колата повече от жената

                    Коментар


                      #11
                      Най лесния начин да провериш дали ти са сегменти Провери от отдушника на картера дали надува много " духа" При мен беше така можех да си напомпя гумите от там Смених бутало със сегменти на единия цилиндър понеже единия сегмент беше счупен а другия заварен за буталото за съжаление това се вижда само ако го извадиш Другия вариант да си подскажеш когато издърпваш последователно кабелите на свещите на цилиндрите ако някой цилиндър на работи както трябва работата на двигателя няма да се промени много на слух при нормална работа двигателя може да изгасне След тези мои диагностики и след смяна на бутало и сегменти сега всичко е наред Имах и аз бял дим в аспуха но не ми губеше антифриз Моето мнение е ако започнеш да е разглобяваш разглоби всичко да прегледаш и замериш така направих аз и сега съм доволен колата ми се промени много и на вървене и на разход Успех

                      Коментар


                        #12
                        Това с кабелите за свещи съм го правил, ( колата приглъхва почти "замира" независимо кой цилиндър съм откачил)освен това съм ходил да ми замерят компресията и няма проблем - допустими разлики м/у цилиндрите. Като работа колата просто немога да се оплача. Двигателя работи като часовник много тих и спокоен. Един колега си смени разпред. вал кобилици клапани и пак като работа на двигателя не е така безшумен като моя(да чукна на дърво). Оборотите на празен ход са стабилни -немърдат. Бърках в аспуха сутринта и по пръста ми само вода, лека суха чернилка но много малко, абе с две думи чист аспух. Водата мирише на ръжда, но нищо особенно. Баща ми като си смени задното гърне на Реното майстора му проби една много малка дупка да се изтича водата. При мен няма такава, пък и сутрин я паля- до работа 2-3км. вечер пак студена. като запаля двигателя от аспуха неизлиза никакъв дим 2-3мин. след това започва леко полеко( смисъл като позагрее).

                        Коментар

                        Working...
                        X