Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

гарнитура на капака на клапаните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    гарнитура на капака на клапаните

    проблема ми е че за 30 000 км съм сменил 3 гарнитури ,а последната издържа не повече от 2000 км,и тече все на едно и също място.капака не е крив,освен главата да е но не изглежда.въпроса ми е някой изпилявал ли е т.нар. ушета през които минават болтовете и дали има ефект?пробвал съм и със черния силикон и не се получава.колата е пунто мк 2

    #2
    силиконът не беше ли червен?
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #3
      Мажеш я с черен силикон Viktor Reinz - Reinzosil и забравяш за теч.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        spark написа:
        Мажеш я с черен силикон Viktor Reinz - Reinzosil и забравяш за теч.
        не става..

        Коментар


          #5
          Минава се с много фина шкурка задължително само по дължина на линията, където ляга гарнитурата и слагаш гарнитура без никакъв силикон.Преди поставянето на гарнитурата минаваш и с парцал напоен с кореселин двете повърхности.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Аз съм слагал 2 гарнитури преди много време и мина номера
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              кола

              Освен болтовете да изпускат друго няма. Сложи дълги с гайка и готово .Слагаш е на сухо.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Ако почистиш хубаво остатъците от масло силикона ще залепне и няма да пропуска, течната гарнитура на Виктор Ренц е добра.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  punto_2 написа:
                  spark написа:
                  Мажеш я с черен силикон Viktor Reinz - Reinzosil и забравяш за теч.
                  не става..
                  свикваш при мен старрателно почистване обезмасляване и чисто нова гарнитура и изкарва 12-13хил. -с което ми напомня за смяна на маслото със или без силикон при мен си беше се същото силикон ползвах Viktor Reinz но нямаше кои знае какъв ефект накрая просто свикнах че като сменям маслото сменям и гарнитура клапани
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    пробваш гарнитурата може ли да се обърне на някаква друга страна различна от тази на която е била и капе.. !!! гумена гарнитура без силикон я слагай ! и не я стягай много !!!!!!
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #11
                      добре ,а това с изпиляването никой нищо не каза,да сменям с маслото хубаво,ама трябва и да доливам за тия км поне 0,5 л масло

                      Коментар


                        #12
                        punto_2 написа:
                        добре ,а това с изпиляването никой нищо не каза,да сменям с маслото хубаво,ама трябва и да доливам за тия км поне 0,5 л масло
                        чистиш старателно там където ляга гарнитурата ,после леко с шкурка минаваш.. праскаш я от горе и гледаш да пасне точно !!! обръщай я ако има възможност може по хубаво да пасне и да си я слагал на обратно ,стягаш леко .. без да слагаш силикон !
                        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                        Коментар


                          #13
                          spark написа:
                          Мажеш я с черен силикон Viktor Reinz - Reinzosil и забравяш за теч.
                          Намазаха ми я е един сервиз (няма да казвам кой), намазах я и аз и все си тече от едно и също място.
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            #14
                            fuel injekcion написа:
                            чистиш старателно там където ляга гарнитурата ,после леко с шкурка минаваш.. праскаш я от горе и гледаш да пасне точно !!! обръщай я ако има възможност може по хубаво да пасне и да си я слагал на обратно ,стягаш леко .. без да слагаш силикон !
                            няма никаква мърсотия нито на капака,а на главата е толкова лъскаво все едно излиза от завода,а гарнитурата няма възможност да се обръща...взех малко въпросните уши и ще пиша след време дали има ефект

                            Коментар


                              #15
                              По важното еда почистиш каналите
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X