проблема ми е че за 30 000 км съм сменил 3 гарнитури ,а последната издържа не повече от 2000 км,и тече все на едно и също място.капака не е крив,освен главата да е но не изглежда.въпроса ми е някой изпилявал ли е т.нар. ушета през които минават болтовете и дали има ефект?пробвал съм и със черния силикон и не се получава.колата е пунто мк 2
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
гарнитура на капака на клапаните
Collapse
X
-
Минава се с много фина шкурка задължително само по дължина на линията, където ляга гарнитурата и слагаш гарнитура без никакъв силикон.Преди поставянето на гарнитурата минаваш и с парцал напоен с кореселин двете повърхности.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
punto_2 написа:spark написа:Мажеш я с черен силикон Viktor Reinz - Reinzosil и забравяш за теч.при мен старрателно почистване обезмасляване и чисто нова гарнитура и изкарва 12-13хил. -с което ми напомня за смяна на маслото със или без силикон при мен си беше се същото
силикон ползвах Viktor Reinz но нямаше кои знае какъв ефект накрая просто свикнах че като сменям маслото сменям и гарнитура клапани
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
punto_2 написа:добре ,а това с изпиляването никой нищо не каза,да сменям с маслото хубаво,ама трябва и да доливам за тия км поне 0,5 л маслоFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
fuel injekcion написа:чистиш старателно там където ляга гарнитурата ,после леко с шкурка минаваш.. праскаш я от горе и гледаш да пасне точно !!! обръщай я ако има възможност може по хубаво да пасне и да си я слагал на обратно ,стягаш леко .. без да слагаш силикон !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар