проблема ми е че за 30 000 км съм сменил 3 гарнитури ,а последната издържа не повече от 2000 км,и тече все на едно и също място.капака не е крив,освен главата да е но не изглежда.въпроса ми е някой изпилявал ли е т.нар. ушета през които минават болтовете и дали има ефект?пробвал съм и със черния силикон и не се получава.колата е пунто мк 2
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
гарнитура на капака на клапаните
Collapse
X
-
Минава се с много фина шкурка задължително само по дължина на линията, където ляга гарнитурата и слагаш гарнитура без никакъв силикон.Преди поставянето на гарнитурата минаваш и с парцал напоен с кореселин двете повърхности.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
punto_2 написа:spark написа:Мажеш я с черен силикон Viktor Reinz - Reinzosil и забравяш за теч.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
punto_2 написа:добре ,а това с изпиляването никой нищо не каза,да сменям с маслото хубаво,ама трябва и да доливам за тия км поне 0,5 л маслоFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
fuel injekcion написа:чистиш старателно там където ляга гарнитурата ,после леко с шкурка минаваш.. праскаш я от горе и гледаш да пасне точно !!! обръщай я ако има възможност може по хубаво да пасне и да си я слагал на обратно ,стягаш леко .. без да слагаш силикон !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар