Здравейте колеги, попрочетох разни теми, ама сякаш не намерих моя проблем, а той е следният - фиат брава 1,6 16в 103к.с. - 95г. - тая пуста колица нещо няма хала, нито на ниски иска да се изреже(така нареченото да те залепи на седалката поне до 3-та предавка), като я изфорсирам, сваля стрелката на оборотомера някак си бавно и като цяло ми се види тромава в ускорението (това на бензин). Иначе има АГУ, слагано в италия, но на газ върви малко по-добре. Двигателя е подменен почти изцяло от вътре като изкл. буталата. Та предложете теория някоя на какво може да се дължи тая мудност (особено м/у1500 и 2500 оборота направо не ще да откине дето се вика). Благодаря ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На какво се дължи мудността на фиатката
Collapse
X
-
Падането на стрелката бавно не е нормално, но тоя мотор почва да дърпа като хората от 4000 нагоре. Иначе в ниските си е бая муден и между 1500 и 2500 въобще не очаквай да те лепи за седалкатаFiat Bravo 1.6 16V '99
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
------------------------------------------------------------
Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!
Коментар
-
vasilaki87 написа:с какво и как?FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Стига с тая компресия, колегата казва че на газ колата върви добре. Да си почисти дюзите и да зареди хубав бензин с малко керосин или тулол, да си оправи адаптацията и да видим дали ще върви.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Стига с тая компресия, колегата казва че на газ колата върви добре. Да си почисти дюзите и да зареди хубав бензин с малко керосин или тулол, да си оправи адаптацията и да видим дали ще върви.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Фафлички и лАкуме...Нормално е да не върви на бензин именно заради газта (ако е обикновена).С 1500 оборота колко искаш да върви - колкото да не изгасне... Добрия вървеж идва след 2500 оборота и съответно добрия разход Отделно като махнеш 10-15-20 коня заради газта, колко пък да те лепи за седалката..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Да споделя и нашите патила с Бравото на затя. Нещо таков беше и при него, след 1 г. мъка се оказа запушено задно гърне от конденза на газ. Качи я на канал, извади катализатора и покарай 50-100 м за проба.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Извинявам се за бавния отговор, ама .... на колата ремъка го зацепваха с пети и там за това си платих 100 кинта, за гърнета - катализатора и последното гърне ги хвърлих и сложих резонатор и едно крайно спортно с ф70, за да се издухва както си трябва, филтъра е спортен к и н за 70 кинта на 10к километра, свещите са на 13к километра, а за кабелите - оригиналните са, но ме съмнява нещо на 4-ти цилиндър, че нещо не мога да го намъкна както трябва целия (ама едва ли да е от него) и нещо напоследък забелязвам, че стъпковото моторче нещо се шашка и до дето не загрее, а понякога и след като загрее не ще да я свали под 1700 оборота, независимо на газ или бензин я карам, а понякога се оправя от само себе си, а на диагностика не мога да я закарам скоро, щото влизам на школа в плевен и до 20,07 съм редовна смяна от 8 до 17ч.vasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар