Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с пунто

    на няколко пъти на светофар ми гасне колата от нищото.след 40-60мин.като изстине напълно палиш и няма проблеми.не мога да хвана от какво е.ако някой има идея моля пишете. 1.2 16v 176B900
    punto 1.2 16v sporting

    #2
    дай по подробна информация колега
    Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
    Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
    Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

    Коментар


      #3
      fiat_love написа:
      puntotras написа:
      дай по подробна информация колега
      Когато колата гасне изведнъж и после не може да запали преди да спадне температурата виновника е този датчик. Намира се на ремъчна шайба на коляновия вал и е всъщност датчика за обороти. На полупроводников принцип е.
      в това се съмнявах и аз.благодаря ви.
      punto 1.2 16v sporting

      Коментар


        #4
        ДАТЧИК НА ХОЛ... Магнитоелектрическият датчик на Хол е получил названието си от името на американския физик Е. Хол. Безконтактните клавишни превключватели на основата на ефекта на Хол са получили много широко разпространение, дори в автомобилостроенето. Предимствата на такъв превключвател е неговата висока надеждност и малки размери. Недостатъкът му е, че изисква постоянно захранване с ток по време на работа и сравнително високата му цена. Ако по дължината на полупроводник протича ток и му се въздейства с магнитно поле, то напречно в полупроводника възниква разлика в потенциала /Електро Движеща Сила на Хол/ Възникващата ЕДС може да достигне напрежение до 3V по-ниско от захранващото напрежение. Да разгледаме квадратна полупроводниковата пластина. Ако между две успоредни страни на пластината пропуснем ток и едновременно поднесем към нея постоянен магнит, а към другите и две страни подсъединим проводници, то ще се получи генератор на Хол. Ако между магнита и полупроводниковата пластина поставим подвижен екран с прорези ще се получи импулсен генератор на Хол. Датчика на Хол има луфтова конструкция. От едната страна на хлабината е разположен полупроводник, по който при включено запалване протича ток, а от другата страна - постоянен магнит. В луфта на датчика се намира стоманен цилиндричен екран с прорези. При въртене на екрана , когато прорезите му се намират в луфта на датчика, магнитният поток въздейства с протичащия през полупроводника ток. Създават се управляващи импулси на датчика на Хол, които се подават в комутатор. В него те се преобразуват в импулси на тока в първичната намотка на бобината. Проверка годността на датчика на Хол може да се извърши и с обикновен волтметър.При годен датчик на Хол, волтметъра включен за измерване на постоянното напрежение и подключен към изхода на датчика, според оборотите на вала на датчик - разпределителя трябва рязко да се променят показанията на волтметъра, например 0,4V до напрежение не повече от 3V по- малко от захранващото напрежение.


        Fiat Punto 96' ..the best caR!

        Коментар

        Working...
        X