Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.4 позиция на маркучите за вакуум

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.4 позиция на маркучите за вакуум

    Към колегите с 1.4 - бихте ли казали позицията на двата вакуум маркуча в кутията на въздушния филтър, този който идва от моното в горната букса на кутията ли влиза или в долната?
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    #2
    този от моното в горната

    Коментар


      #3
      anton4490 написа:
      този от моното в горната
      Точно така е ,но аз се отказах от този механизъм за топъл въздух и си карам само със студен.
      Прикачени файлове
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Мерси колеги, нещо взе да ми гасне на метан на празен ход след интервенцията в сервиза, та мислех че са ги разместили. Може да пробвам да откача едната. Засега махнах гофрирания маркуч от изпускателния колектор между (1) и (2) и днес не е гаснала.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          anton4490 написа:
          този от моното в горната
          бихте ли ми казали какво е значението дали е горе или долу,защото на моята този вакуум от моното е долу

          Коментар


            #6
            Отворът на двете тръбички в които влизат маркучите в кутията е различен.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Ти напълно си разкачил другото маркуче дето отива долу до клапата на входа за въздух ли? И каква разлика намираш?
              Tornado написа:
              anton4490 написа:
              този от моното в горната
              Точно така е ,но аз се отказах от този механизъм за топъл въздух и си карам само със студен.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Горещ въздух малко кислород.Студен въздух повече кислород.При мен клапата си стои в положение в което двигателя постоянно смуче горещ въздух от колекторите.Извадил съм маркуча който свързва филтърната кутия с този разпределител топъл студен въздух.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Нещо не разбрах, горе си писал че караш със студен въздух, а долу че клапата постоянно дърпа горещ... Това тънкото маркуче, което отива в (2) ли си махнал? Гофрирания платнен маркуч от колектора махнал ли си го?
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    Tornado написа:
                    Горещ въздух малко кислород.Студен въздух повече кислород.При мен клапата си стои в положение в което двигателя постоянно смуче горещ въздух от колекторите.Извадил съм маркуча който свързва филтърната кутия с този разпределител топъл студен въздух.
                    за този маркуч става въпрос доколкото разбирам.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      Някой би ли обяснил как тази клапа (3) регулира притока топъл/студен въздух. Забелязах напоследък че колата в града ми държи малко по висока температура. днес видях темата и се сетих че съм забравил да махна гофрирания маркуч между точки (1) и (2). тази операция я правя когато сменя зимните гуми с летни. зимата го слагам за да може колата да загрее по-бързо. както и да е, след като махнах маркуча температурата си отиде на стойностите с които съм свикнал, което ме навежда на мисълта, че клапата е блокирала на положение топъл въздух
                      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                      Коментар


                        #12
                        При мен този от моното влиза в долната букса на кутията за въздушният филтър,а този от клапата влиза в горната.Това има ли значение?
                        Fiat 1.4 12V
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                        Коментар


                          #13
                          Никой ли не знае?
                          Fiat 1.4 12V
                          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                          Коментар

                          Working...
                          X