Към колегите с 1.4 - бихте ли казали позицията на двата вакуум маркуча в кутията на въздушния филтър, този който идва от моното в горната букса на кутията ли влиза или в долната?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.4 позиция на маркучите за вакуум
Collapse
X
-
Ти напълно си разкачил другото маркуче дето отива долу до клапата на входа за въздух ли? И каква разлика намираш?Tornado написа:anton4490 написа:този от моното в горнатаFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Горещ въздух малко кислород.Студен въздух повече кислород.При мен клапата си стои в положение в което двигателя постоянно смуче горещ въздух от колекторите.Извадил съм маркуча който свързва филтърната кутия с този разпределител топъл студен въздух.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Горещ въздух малко кислород.Студен въздух повече кислород.При мен клапата си стои в положение в което двигателя постоянно смуче горещ въздух от колекторите.Извадил съм маркуча който свързва филтърната кутия с този разпределител топъл студен въздух.
Коментар
-
Някой би ли обяснил как тази клапа (3) регулира притока топъл/студен въздух. Забелязах напоследък че колата в града ми държи малко по висока температура. днес видях темата и се сетих че съм забравил да махна гофрирания маркуч между точки (1) и (2). тази операция я правя когато сменя зимните гуми с летни. зимата го слагам за да може колата да загрее по-бързо. както и да е, след като махнах маркуча температурата си отиде на стойностите с които съм свикнал, което ме навежда на мисълта, че клапата е блокирала на положение топъл въздух
Коментар
-
При мен този от моното влиза в долната букса на кутията за въздушният филтър,а този от клапата влиза в горната.Това има ли значение?Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар