Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светва лампа за масло на пунто 1 като изгася двиг. - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светва лампа за масло на пунто 1 като изгася двиг. - РЕШЕНО

    Здравейте колеги !Отдавна съм във форума но до сега не ми се е налагало да пиша в него все съм успявал да отстраня някак си проблемите естествено с вашата косвена помощ Но сега се сблъсках с този проблем който не разбирам защо се получава и не мога да отстраня!Търсих с търсачката подобни проблеми но не открих нищо!!!Значи става въпрос за следното:Когато запаля колата нормално светват всички лампи на таблото и след няколко секунди гаснат докато работи колата няма проблеми всичко си е нормално!Проблемът идва когато изгася двигателя светва лампата на маслото за няколко секунди и гасне което ме притеснява !Сменил съм масленият филтър и датчика за маслото както и самото масло!Моля за помощ Благодаря предварително!Колата е пунто 1994 1.2 75 HSD

    #2
    кола

    Виж дали не е на мимимума и сипи
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      И при мойта го има същия проблем но не постояно,пунто 1,7тд.
      пунто 1,7тд

      Коментар


        #4
        Добре де , датчика за маслото подава минус (към лампичката в таблото )когато няма налягане. Когато махнтете контакта на колата демек гасите вадите ключа и тн. Плюса в таблото изчезва. Следователно когато не е контакт лапичката за маслото няма плюс ( в това време датчика и подава минус , но веригата не се затваря поради липсата плюса) Когато дадете на контакт плюса идва и лампата свети докато не запалите мотора и налягането не избута датчика и не прекъсне минуса и (масата) . И фактически когато гасите плюса ви изчезва малко бавно интересно ми е как огася мотора пък плюса изчезва бавно и лампата светва и загася в то момент. Което ме навява на мисълта ,че можеби някой ви е подменил крушките с диодни ? Обикновено диодите загасят бавно или пресветват поради малакта си консумация на енергия. Или ако имате кондезаторче монтирано някъде по веригата което е се разрежда бавно. Друго не мога да си го обесня.
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Виж дали не е на мимимума и сипи
          Маслото го следя много внимателно тъй като съм за смяна на гумички и сега малко похарчва масълце.Чудя се дали проблема не идва от маслената помпа т.е. ако нещо се е позадръстила

          Коментар


            #6
            Мойта кола е снай обикновени крушки по таблото.
            пунто 1,7тд

            Коментар


              #7
              Плюса на таблото ви изчезва бавно. като махнете контакта ... Опитайте да си почисите 4 букси от зад на таблото като го свалите. Може да не дават добър контакт или да са натрупали нагар. (буксите на вид са 1 към 1 с тея от зад на стоповете ) Огледайте си и пътечките от зад на платката на таблото , да няма някоя стопена или с нарушена изолация.
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Re: Светва лампа за маслото на пунто MK1 след като изгася дв

                wizard71 написа:
                Здравейте колеги !Отдавна съм във форума но до сега не ми се е налагало да пиша в него все съм успявал да отстраня някак си проблемите естествено с вашата косвена помощ Но сега се сблъсках с този проблем който не разбирам защо се получава и не мога да отстраня!Търсих с търсачката подобни проблеми но не открих нищо!!!Значи става въпрос за следното:Когато запаля колата нормално светват всички лампи на таблото и след няколко секунди гаснат докато работи колата няма проблеми всичко си е нормално!Проблемът идва когато изгася двигателя светва лампата на маслото за няколко секунди и гасне което ме притеснява !Сменил съм масленият филтър и датчика за маслото както и самото масло!Моля за помощ Благодаря предварително!Колата е пунто 1994 1.2 75 HSD
                Значи като дадеш само контакт, лампата за масло свети постоянно и не гасне. При някои автомобили мига. Непосредствено след запалване трябва да гасне в рамките на 1сек. Не повече! При загасване, това че присветва, не е страшно за мотора. Категорично в двг проблем няма. Проблема е или електрически или самият датчик. По-малка вероятност има да е калпав филтър. При всички положения това за самият двг не е проблем. Съвета ми е на първо време да напръскате с подходящ спрей вътре клемореда на контактния ключ. Обилно там където се вкарва ключа. Ако искате съвет какъв точно ползвам аз, на лични ще дам информация, да не правим реклама.Успех.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Ако може на лични за спрея,искам и другите букси по инсталацията да почистя.Мерси предварително.
                  пунто 1,7тд

                  Коментар


                    #10
                    Принцип на работа на датчика и лампата за масло на почти всяка кола . Мотора на автомобила е маса или минус. Датчика предствлява палче с пружина. В нормално положение на покой (не запален двигател) Пружината натиска палчето към корпуса на мотора (палчето прави конакт и взема маса (минус) и я подава през кабела от зад към лампата.Когато запалим наляганято на маслото избутва палчето и преодолява пружината и се прекъсва допира на палчето с корпоса на мотора и се прекъсва масата. Когато дадем на контакт отива плюс до лампата и като не е запален мотора палчето опира и дава маса пък на лампата и тя свети. Като запалим се прекъсва масата на лампата и тя огасва. Когаго огасим се възтановява масата , но пък прекъсва ме плюса на лампата в таблото от контактния ключ и тя огасва с всичко останало. Много просто е измислено . Ако ти се занимава закачи си една 12V лампа външна към датчик.Единия край за плюса на акомулатора пък минуса го вземи от кабела на датчика за налягане. И пробвай какво ще стане. При запален мотор ще гасне, при не незапален ще свети.
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Виж от нета /Щом светва според мен е задръстена цедка на маслената помпа , //И се оказа че кабелната обувка на датчика е много разхлабена/
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        Виж от нета /Щом светва според мен е задръстена цедка на маслената помпа , //И се оказа че кабелната обувка на датчика е много разхлабена/
                        Абе стига го обърква, важното е, че в ДВГ проблем няма. Колегата Danchojn е прав проблема е електрически, ако въобще има проблем. При някои автомобили така светва лампата на генератора следа като се врътне ключа за изгасяне.
                        FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                        Коментар


                          #13
                          Колега погледни си кабела на датчика да не е оголен някъде и му почисти клемата.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Колеги благодаря ви искрено за помощта с вашите съвети :D Проблема е решен оказа се съвкупност от задръстена помпа и леко прекъснат кабел на датчика . Благодаря Ви отново!!!

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              За помпата сваля картера ли
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X