Здравейте колеги !Отдавна съм във форума но до сега не ми се е налагало да пиша в него все съм успявал да отстраня някак си проблемите естествено с вашата косвена помощ Но сега се сблъсках с този проблем който не разбирам защо се получава и не мога да отстраня!Търсих с търсачката подобни проблеми но не открих нищо!!!Значи става въпрос за следното:Когато запаля колата нормално светват всички лампи на таблото и след няколко секунди гаснат докато работи колата няма проблеми всичко си е нормално!Проблемът идва когато изгася двигателя светва лампата на маслото за няколко секунди и гасне което ме притеснява !Сменил съм масленият филтър и датчика за маслото както и самото масло!Моля за помощ Благодаря предварително!Колата е пунто 1994 1.2 75 HSD
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светва лампа за масло на пунто 1 като изгася двиг. - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Добре де , датчика за маслото подава минус (към лампичката в таблото )когато няма налягане. Когато махнтете контакта на колата демек гасите вадите ключа и тн. Плюса в таблото изчезва. Следователно когато не е контакт лапичката за маслото няма плюс ( в това време датчика и подава минус , но веригата не се затваря поради липсата плюса) Когато дадете на контакт плюса идва и лампата свети докато не запалите мотора и налягането не избута датчика и не прекъсне минуса и (масата) . И фактически когато гасите плюса ви изчезва малко бавно интересно ми е как огася мотора пък плюса изчезва бавно и лампата светва и загася в то момент. Което ме навява на мисълта ,че можеби някой ви е подменил крушките с диодни ? Обикновено диодите загасят бавно или пресветват поради малакта си консумация на енергия. Или ако имате кондезаторче монтирано някъде по веригата което е се разрежда бавно. Друго не мога да си го обесня.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Плюса на таблото ви изчезва бавно. като махнете контакта ... Опитайте да си почисите 4 букси от зад на таблото като го свалите. Може да не дават добър контакт или да са натрупали нагар. (буксите на вид са 1 към 1 с тея от зад на стоповете ) Огледайте си и пътечките от зад на платката на таблото , да няма някоя стопена или с нарушена изолация.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Re: Светва лампа за маслото на пунто MK1 след като изгася дв
wizard71 написа:Здравейте колеги !Отдавна съм във форума но до сега не ми се е налагало да пиша в него все съм успявал да отстраня някак си проблемите естествено с вашата косвена помощ Но сега се сблъсках с този проблем който не разбирам защо се получава и не мога да отстраня!Търсих с търсачката подобни проблеми но не открих нищо!!!Значи става въпрос за следното:Когато запаля колата нормално светват всички лампи на таблото и след няколко секунди гаснат докато работи колата няма проблеми всичко си е нормално!Проблемът идва когато изгася двигателя светва лампата на маслото за няколко секунди и гасне което ме притеснява !Сменил съм масленият филтър и датчика за маслото както и самото масло!Моля за помощ Благодаря предварително!Колата е пунто 1994 1.2 75 HSDPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Принцип на работа на датчика и лампата за масло на почти всяка кола . Мотора на автомобила е маса или минус. Датчика предствлява палче с пружина. В нормално положение на покой (не запален двигател) Пружината натиска палчето към корпуса на мотора (палчето прави конакт и взема маса (минус) и я подава през кабела от зад към лампата.Когато запалим наляганято на маслото избутва палчето и преодолява пружината и се прекъсва допира на палчето с корпоса на мотора и се прекъсва масата. Когато дадем на контакт отива плюс до лампата и като не е запален мотора палчето опира и дава маса пък на лампата и тя свети. Като запалим се прекъсва масата на лампата и тя огасва. Когаго огасим се възтановява масата , но пък прекъсва ме плюса на лампата в таблото от контактния ключ и тя огасва с всичко останало. Много просто е измислено . Ако ти се занимава закачи си една 12V лампа външна към датчик.Единия край за плюса на акомулатора пък минуса го вземи от кабела на датчика за налягане. И пробвай какво ще стане. При запален мотор ще гасне, при не незапален ще свети.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Виж от нета /Щом светва според мен е задръстена цедка на маслената помпа , //И се оказа че кабелната обувка на датчика е много разхлабена/FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар