Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Майстора не ми каза от какво е било стърженето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Майстора не ми каза от какво е било стърженето

    И аз до там стигнах - сега накладките са наред и при мен, май, щото нещо взе да стържи. Предлагането, на цени, които ме устройват е на червени Феродо и зелени Феродо малко по-скъпи от обикновени Италиански или още един вид италиански с по друга форма. От тези 4 варианта да не се окаже, че на различните магазини за един и същ продукт са ми говорили? Има разлика нали ?
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    #2
    "ferodo e британски производител, но къде се правят...имай в предвид, че феродо правят и спортни накладки, които се използват само със спортни дискове!"
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    Коментар


      #3
      Значи от двата вида Феродо - от червен материал подложката и зелен - да взема по-евтиния за стандартни дискове май. Но още се чудя с италиански, които са още по-евтини и от зелените - дали не са се оплаквали хора, че не спира толкова добре след смяната. Я да поразровя в търсенето. Колата в момента я разглобяват, а аз поглеждам тук за последно и тръгвам по магазините.
      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

      Коментар


        #4
        Дано не е късно, но виж тази тема http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=9162

        Коментар


          #5
          Никога не е късно да станеш за резил. Не били за смяна. Аз темата я бях видял и чел след търсене, ама при мен се оказа, че 11 000 км не са били достатъчни да ми свършат накладките и стърженето и тракането били от нещо друго. Майстора запази професионална тайна и ми взе пари само за труда. Явно е наместил нещо което се е откачило, а колегите във всички други теми все пак са сменили накладките и дори не са им казали майсторите, че нашите коли си имат някакъв скрит дефект, дето е тайна на майсторъка. Айде да кажете ако знаете какво може да е било, щото моя се нерви и не ми казва - това не ми било урок по направи си сам, "давай парите ако искаш да си земеш колата ... и се научи да не питаш като ходиш в сервиз".
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #6
            niko_ymn написа:
            Никога не е късно да станеш за резил. Не били за смяна. Аз темата я бях видял и чел след търсене, ама при мен се оказа, че 11 000 км не са били достатъчни да ми свършат накладките и стърженето и тракането били от нещо друго. Майстора запази професионална тайна и ми взе пари само за труда. Явно е наместил нещо което се е откачило, а колегите във всички други теми все пак са сменили накладките и дори не са им казали майсторите, че нашите коли си имат някакъв скрит дефект, дето е тайна на майсторъка. Айде да кажете ако знаете какво може да е било, щото моя се нерви и не ми казва - това не ми било урок по направи си сам, "давай парите ако искаш да си земеш колата ... и се научи да не питаш като ходиш в сервиз".
            е бах го в майстора как няма да ти каже за какво си даваш парите тея голямо самочувсвие придобиха
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              И какво значи "професионална тайна"?Той ще ти бърка по колата и няма да ти каже какво е?Ами ако пак стане?Или не е сменял нищо ами само нещо е донаместил?
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #8
                niko_ymn написа:
                Никога не е късно да станеш за резил. Не били за смяна. Аз темата я бях видял и чел след търсене, ама при мен се оказа, че 11 000 км не са били достатъчни да ми свършат накладките и стърженето и тракането били от нещо друго. Майстора запази професионална тайна и ми взе пари само за труда. Явно е наместил нещо което се е откачило, а колегите във всички други теми все пак са сменили накладките и дори не са им казали майсторите, че нашите коли си имат някакъв скрит дефект, дето е тайна на майсторъка. Айде да кажете ако знаете какво може да е било, щото моя се нерви и не ми казва - това не ми било урок по направи си сам, "давай парите ако искаш да си земеш колата ... и се научи да не питаш като ходиш в сервиз".
                Така нереченият дефект е едно изместване на спирачният апарат при което започва да стърже в диска. Обикновенно се чува при завой, или каране с ниска скорост. При мен мизерията се получи, когато ми сменяха лагер на главината. Още вечерта започнах да чувам на моменти стържене на метал в метал. Оправи се проблема, като подложих едни шайби под водачите и така изместих апарата леко навън. За мое учудване, когато сменях носача от другата страна се оказа, че и там някой някога е творил с шайби!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Vladi, благодаря за ценната информация - такъв отговор се надявах да се появи ако някой знае за проблема. Поне тоя майстор каза, че на половината таксита Брава или Марея се е случвало, и той за това бил там и знаел и аз нямало нужда да му казвам какво да сменя или да питам кое е струвало, колкото пише на фактурата, пък ако недай си боже се ударя някъде поради слаби спирачки тогава той ще си намери майстора ...
                  Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                  Коментар


                    #10
                    niko_ymn написа:
                    Vladi, благодаря за ценната информация - такъв отговор се надявах да се появи ако някой знае за проблема. Поне тоя майстор каза, че на половината таксита Брава или Марея се е случвало, и той за това бил там и знаел и аз нямало нужда да му казвам какво да сменя или да питам кое е струвало, колкото пише на фактурата, пък ако недай си боже се ударя някъде поради слаби спирачки тогава той ще си намери майстора ...
                    Няма страшно! Стига спирачният апарат да е затегнат добре-няма никакви роблеми, не се притеснявай!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар

                    Working...
                    X