И аз до там стигнах - сега накладките са наред и при мен, май, щото нещо взе да стържи. Предлагането, на цени, които ме устройват е на червени Феродо и зелени Феродо малко по-скъпи от обикновени Италиански или още един вид италиански с по друга форма. От тези 4 варианта да не се окаже, че на различните магазини за един и същ продукт са ми говорили? Има разлика нали ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Майстора не ми каза от какво е било стърженето
Collapse
X
-
"ferodo e британски производител, но къде се правят...имай в предвид, че феродо правят и спортни накладки, които се използват само със спортни дискове!""Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
-
Значи от двата вида Феродо - от червен материал подложката и зелен - да взема по-евтиния за стандартни дискове май. Но още се чудя с италиански, които са още по-евтини и от зелените - дали не са се оплаквали хора, че не спира толкова добре след смяната. Я да поразровя в търсенето. Колата в момента я разглобяват, а аз поглеждам тук за последно и тръгвам по магазините.
Коментар
-
Никога не е късно да станеш за резил. Не били за смяна. Аз темата я бях видял и чел след търсене, ама при мен се оказа, че 11 000 км не са били достатъчни да ми свършат накладките и стърженето и тракането били от нещо друго. Майстора запази професионална тайна и ми взе пари само за труда. Явно е наместил нещо което се е откачило, а колегите във всички други теми все пак са сменили накладките и дори не са им казали майсторите, че нашите коли си имат някакъв скрит дефект, дето е тайна на майсторъка. Айде да кажете ако знаете какво може да е било, щото моя се нерви и не ми казва - това не ми било урок по направи си сам, "давай парите ако искаш да си земеш колата ... и се научи да не питаш като ходиш в сервиз".
Коментар
-
niko_ymn написа:Никога не е късно да станеш за резил. Не били за смяна. Аз темата я бях видял и чел след търсене, ама при мен се оказа, че 11 000 км не са били достатъчни да ми свършат накладките и стърженето и тракането били от нещо друго. Майстора запази професионална тайна и ми взе пари само за труда. Явно е наместил нещо което се е откачило, а колегите във всички други теми все пак са сменили накладките и дори не са им казали майсторите, че нашите коли си имат някакъв скрит дефект, дето е тайна на майсторъка. Айде да кажете ако знаете какво може да е било, щото моя се нерви и не ми казва - това не ми било урок по направи си сам, "давай парите ако искаш да си земеш колата ... и се научи да не питаш като ходиш в сервиз".TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
niko_ymn написа:Никога не е късно да станеш за резил. Не били за смяна. Аз темата я бях видял и чел след търсене, ама при мен се оказа, че 11 000 км не са били достатъчни да ми свършат накладките и стърженето и тракането били от нещо друго. Майстора запази професионална тайна и ми взе пари само за труда. Явно е наместил нещо което се е откачило, а колегите във всички други теми все пак са сменили накладките и дори не са им казали майсторите, че нашите коли си имат някакъв скрит дефект, дето е тайна на майсторъка. Айде да кажете ако знаете какво може да е било, щото моя се нерви и не ми казва - това не ми било урок по направи си сам, "давай парите ако искаш да си земеш колата ... и се научи да не питаш като ходиш в сервиз".Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladi, благодаря за ценната информация - такъв отговор се надявах да се появи ако някой знае за проблема. Поне тоя майстор каза, че на половината таксита Брава или Марея се е случвало, и той за това бил там и знаел и аз нямало нужда да му казвам какво да сменя или да питам кое е струвало, колкото пише на фактурата, пък ако недай си боже се ударя някъде поради слаби спирачки тогава той ще си намери майстора ...
Коментар
-
niko_ymn написа:Vladi, благодаря за ценната информация - такъв отговор се надявах да се появи ако някой знае за проблема. Поне тоя майстор каза, че на половината таксита Брава или Марея се е случвало, и той за това бил там и знаел и аз нямало нужда да му казвам какво да сменя или да питам кое е струвало, колкото пише на фактурата, пък ако недай си боже се ударя някъде поради слаби спирачки тогава той ще си намери майстора ...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар