Колата е Фиат Типо 1,6 92 г. карбуратор т.е. не е с инжекцион или моно. Колата има обикновена газова уредба. Появи се проблем за който нямам обяснение - колата пали и на газ и на бензин само с едно чукване, но след като повърви известно време и загрее около 80-90 гр. (дигитално табло и трудно може да се определи колко точно са градусите) и изгасва, независимо дали е на газ или на бензин? Като истине и градусите станат около 50 (една чертичка), чукваш и пали!!!След като е изгаснала проверявам няма никакви токове по запалването т.е. няма искра още от бобината. Тайничко се надявах, че бобината прави беля, смених я с нова и ..... абсолютно същия проблем, гасне и гасне! Откачих акумулатора за няколко часа с идеята ако се е бъгнало това устройство digipleks 2, което уж е като комп на колата за да се ресетне, но ефекта е нулев.Хрумна ми, че ако откача датчика за температурата и той спре да подава инфо на компа за достигната температура нещата ще се оправят, но и това не помогна, гасне и гасне!?Колеги, ако някой е имал подобен проблем или има идея, моля нека да сподели тук във форума или на лично.Весели празници
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Типо - изгасва след като загрее ?
Collapse
X
-
Фиат Типо - изгасва след като загрее ?
Благодаря колега, утре ще се опитам да направя нещо по въпроса с датчика на Хол, за да проверя дали проблема не е от него.Питам се само, е ли е възможно този датчик да е в зависимост от температурата, щото си мисля, че той или работи или не работи, но може и да съм в грешка, затова ще проверя и се надявам да е от него.Между впрочем, ако този датчик не работи, възможно ли е да се не подава напрежение на бобината и тя да произвежда искра?! Ако, да. Има логика!Bravo 1,2 16V
Коментар
-
Фиат Типо - изгасва след като загрее ?
Днес извадих датчика за положение на коляновия вал, при мен се намира на скоростната кутия и следи движението на маховика и е хванат с две болтчета М5.Замерих го и показваше 840 ома. Започнах да го загрявам със сешоара и след около 40 сек изведнъж показанието на мултимера показа безкрайност т.е. както и четох в някои теми показание клонящо към безкрайност за този датчик означава, той вече е дефектен и не подава необходимия сигнал а от там и компа си мисли, че двигателя е в покой и не подава напрежение към бобината и т.н.Купих и смених датчика положението на коляновия вал с нов 35 лв, запалих и изчаках да видя резултата - никакъв проблем, колата си загря на 2-3 пъти вкляюи вентилатора и не гаснеше. Доволен съм.Благодаря на колегите отзовали се на проблема.Пиша за решението на проблема, за да съм полезен на колеги със същия или подобни проблеми.Честит празник колеги!Bravo 1,2 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар