Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо - изгасва след като загрее ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Типо - изгасва след като загрее ?

    Колата е Фиат Типо 1,6 92 г. карбуратор т.е. не е с инжекцион или моно. Колата има обикновена газова уредба. Появи се проблем за който нямам обяснение - колата пали и на газ и на бензин само с едно чукване, но след като повърви известно време и загрее около 80-90 гр. (дигитално табло и трудно може да се определи колко точно са градусите) и изгасва, независимо дали е на газ или на бензин? Като истине и градусите станат около 50 (една чертичка), чукваш и пали!!!След като е изгаснала проверявам няма никакви токове по запалването т.е. няма искра още от бобината. Тайничко се надявах, че бобината прави беля, смених я с нова и ..... абсолютно същия проблем, гасне и гасне! Откачих акумулатора за няколко часа с идеята ако се е бъгнало това устройство digipleks 2, което уж е като комп на колата за да се ресетне, но ефекта е нулев.Хрумна ми, че ако откача датчика за температурата и той спре да подава инфо на компа за достигната температура нещата ще се оправят, но и това не помогна, гасне и гасне!?Колеги, ако някой е имал подобен проблем или има идея, моля нека да сподели тук във форума или на лично.Весели празници
    Bravo 1,2 16V

    #2
    ако си с делко си провери датчика на хол,вътре в делкото,ако ли не датчик кол.вал.ами трябва ти диагностика

    Коментар


      #3
      Фиат Типо - изгасва след като загрее ?

      Благодаря колега, утре ще се опитам да направя нещо по въпроса с датчика на Хол, за да проверя дали проблема не е от него.Питам се само, е ли е възможно този датчик да е в зависимост от температурата, щото си мисля, че той или работи или не работи, но може и да съм в грешка, затова ще проверя и се надявам да е от него.Между впрочем, ако този датчик не работи, възможно ли е да се не подава напрежение на бобината и тя да произвежда искра?! Ако, да. Има логика!
      Bravo 1,2 16V

      Коментар


        #4
        Колега провери комутатора ... може като се загрее и да отказва и да му трябва време да се охлади ! а щом е карбуратор тва с откачането на акумулаторя няма да даде ефект !
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Фиат Типо - изгасва след като загрее ?

          Днес извадих датчика за положение на коляновия вал, при мен се намира на скоростната кутия и следи движението на маховика и е хванат с две болтчета М5.Замерих го и показваше 840 ома. Започнах да го загрявам със сешоара и след около 40 сек изведнъж показанието на мултимера показа безкрайност т.е. както и четох в някои теми показание клонящо към безкрайност за този датчик означава, той вече е дефектен и не подава необходимия сигнал а от там и компа си мисли, че двигателя е в покой и не подава напрежение към бобината и т.н.Купих и смених датчика положението на коляновия вал с нов 35 лв, запалих и изчаках да видя резултата - никакъв проблем, колата си загря на 2-3 пъти вкляюи вентилатора и не гаснеше. Доволен съм.Благодаря на колегите отзовали се на проблема.Пиша за решението на проблема, за да съм полезен на колеги със същия или подобни проблеми.Честит празник колеги!
          Bravo 1,2 16V

          Коментар


            #6
            Евала, колега zlk. Така се прави тема.Честит празник на всички.
            Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
            Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
            Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

            Коментар

            Working...
            X