Привет, колеги. Позволявам си да пиша в нова тема, тъй като същия въпрос го зададох на неподходящо място. От както карам Бравата хидравликата на волана вие непрекъснато. От много места ми казаха да си карам спокойно, но тъй като вече съм си патил от компетентни "майстори", искам да взема мерки. За няколко месеца нямам загуба на течност, но това в казанчето е с консистенцията на вода и е абсолютно черно. Искам да я сменя. Въпроса ми е от къде да я източа и има ли някакви тънкости, които трябва да знам преди операцията? Става въпрос за колата от подписа - Фиат Брава 1,8 113 к.с. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава - смяна на хидравличната течност - как става?
Collapse
X
-
Re: Брава - смяна на хидравличната течност - как става?
tomny написа:Привет, колеги. Позволявам си да пиша в нова тема, тъй като същия въпрос го зададох на неподходящо място. От както карам Бравата хидравликата на волана вие непрекъснато. От много места ми казаха да си карам спокойно, но тъй като вече съм си патил от компетентни "майстори", искам да взема мерки. За няколко месеца нямам загуба на течност, но това в казанчето е с консистенцията на вода и е абсолютно черно. Искам да я сменя. Въпроса ми е от къде да я източа и има ли някакви тънкости, които трябва да знам преди операцията? Става въпрос за колата от подписа - Фиат Брава 1,8 113 к.с. Благодаря предварително.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Според мен пък се изисква философия поради две причини. Първо системата трябва да се обезвъздуши и второ на по-големите двигатели достъпът до рейката е само отдолу-т.е. трябва канал, или подемник. Аз направих една щуротия, защото не ми се занимаваше с майстори... смесих старото масло с 1л. ново, като старото го изсмуквах на няколко пъти от съда в който се налива. Сега цвета определено не е черен, но знам, че това е временно изпълнение...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
и аз това исках да питам - от кога съм нагласил маслата и не знам как да процедирам - с 200 мл от едното ако промивам да не прецакам нещо и с 800 от хубавото после да не остане 100 мл. празнота в нивото на казанчето ... ей такива ... да не скъсам болт на пробка или напукан маркуч ... да не припаля преди да съм налял и вобще - кажете, че сега ми е паднало свободно време - май един трябва и за помощник да налива докато друг запали да поема и докато не се самообезвъздуши с това завиване от ляво до дясно-пълен...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар