Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да изляза от ситуацията-да бракувам ли ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да изляза от ситуацията-да бракувам ли ?

    Фиат ритмо 105 тс със старите номера и данък за 60 коня/без номер на двигателя/,който се плаща редовно и фиат ритмо 85 с нови номера ,но изгнило купе. Първият е мой ,а вторият е на тъста.Настоява да решим проблема с изгнилото купе.Не го виждам това решението.Оправи си заглавието или темата заминава в коша.

    #2
    Май че нищо не разбрах, какъв е въпроса? Това второто Ритмо ти решават въпроса в моргата, а първото в КАТ със смяна на номерата, а всъщност с кои номера е.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Брат, страшен въпрос
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Май иска от двете да сглоби една кола без ходене по КАТ.
        Животът е това,което се случва докато кроим други планове.
        Love is a language spoken by everyone,but understood only by the heart

        Коментар


          #5
          Един съсед направи същия номер от две застави и....още си кара едната
          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

          Коментар


            #6
            Вече е почти невъзможно да смениш купе, това ми го каза началника на регистрации в КАТ. Казвам почти з/о според него е невъзможно, а може да има и някакви неизвестни вратички. Иначе за двигателя няма проблем стига да имаш документи, НО ако сменяш с друг тип двигател минаваш на ТЕХНОТЕСТ.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Как да изляза от ситуацията -да бракувам ли

              Не знам дали да правя от двата един или да ги бракувам .Има ли смисъл ?Корозията ги убива на място.

              Коментар


                #8
                Re: Как да изляза от ситуацията -да бракувам ли

                Делимихалев написа:
                Не знам дали да правя от двата един или да ги бракувам .Има ли смисъл ?Корозията ги убива на място.
                Това е общо технически въпрос надявам се и да се аргументирам:при повечето автомобили агрегатите двигател ,скоростна кутия и т.н.т.надживяват купето.Възниква въпроса какво да правим ?Да бракуваме ли наред или да правим от два , от три един.Ако прехвърля номерата от корозиралата на по-здравата няма да важи застраховката гражданска отговорност,дявола си няма работа.Ако просто ида да сменя номерата и пусна в движение 105 ТС ще стане ясно в данъчното ,че е 105 коня, а съм плащал за 60/ макар на трупчета,не в движение/.Бракувани автомобилни купета се прекарват през ТЕХНОТЕСТ за узаконяване.На някой стана ли му ясно какъв е проблема и как да подходя?

                Коментар


                  #9
                  Бракуваш и купуваш нещо свястно.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    muns61 написа:
                    Бракуваш и купуваш нещо свястно.
                    Амин!Търсим нещо свястно!

                    Коментар


                      #11
                      Такааа, значи ако ми беше по-близо директно идвам да те удуша :D . Аз ги събирам и ги трупам а той ще ги бракува моля ти се Предполагам че 105-цата е триврата. Вратите здрави ли са? Кое Ритмо е това? Първа или втора серия? Ако ще я бракуваш можеш ли да ми я пратиш по ЕКОНТ с червена панделка :D Шегувам се, но имам интерес към доста части. Жалко че не мога да взема цялата кола. Това е уникален автомобил. Имах такова и 200 км/час не му бяха проблем. По-бързо се развърта от 2,0 Абарта и е прекрасна кола за каране. Някой да ме застреля, за да не се мъча :D . Искам снимки и направо тръгвам към теб.Чакам с нетърпение.Весели празници.

                      Коментар


                        #12
                        VET написа:
                        Такааа, значи ако ми беше по-близо директно идвам да те удуша :D . Аз ги събирам и ги трупам а той ще ги бракува моля ти се Предполагам че 105-цата е триврата. Вратите здрави ли са? Кое Ритмо е това? Първа или втора серия? Ако ще я бракуваш можеш ли да ми я пратиш по ЕКОНТ с червена панделка :D Шегувам се, но имам интерес към доста части. Жалко че не мога да взема цялата кола. Това е уникален автомобил. Имах такова и 200 км/час не му бяха проблем. По-бързо се развърта от 2,0 Абарта и е прекрасна кола за каране. Някой да ме застреля, за да не се мъча :D . Искам снимки и направо тръгвам към теб.Чакам с нетърпение.Весели празници.
                        Осъзнавам какава ценност е и затова до сега не съм я скрабил.На 188 х.км. е по километраж.Само една година съм я карал в България.Причината е ,че винаги съм имал втора и дори трета кола /служебна/.Аз пък и търся кора -лайсна пластмасова за дясна врата/3-врата е /.При каране в сняг я загубих.Ритмото ТС105 е от 1985г.В движение е и ми е много скъпо.Затова съм станал на "Хамлет"/да бракувам или не/.

                        Коментар


                          #13
                          Направо лигите ми потекоха. Давай снимките. Продължавай, продължавай да ми се правиш на Хамлет и така ще започна и аз да си мисля, да те удуша или не. Надявам се че носиш на шега :D :D :D. Но наистина ще е престъпление да унищожиш тази кола. Защо е със старите номера? Давай снимките.

                          Коментар


                            #14
                            Със старите номера е поради нежелание да се охарчвам за нови при положение ,че карам друга кола.

                            Коментар


                              #15
                              Плащах данък за нея ,като за 60 коня за да не не се набутвам.Така или иначе не е на пътя.

                              Коментар

                              Working...
                              X