Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой ще ми обяснили относно дюзите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Нямам толкова пари за тия ултра звуци и т.н., камо ли за нещо ново/втора ръка. То те ми искат по 10 лева на дюза, ако са свалени, а аз не знам как се свалят, и рейки и т.н. Все още не мога да намеря тази добавка, но ще я търся. Все някъде я има. Да, колата не държеше добре оборотите, когато я палех зимата, но и сега разликата не е голяма. Аз съм казвал и преди. Палиш, тя прави бръм бръм бръм . бръмммммм (дигне високи обороти), след това веднага падат оборотите на такива, че е почти готова да огасне (пробваш ли да натиснеш газта, веднага огасва колата)... само чакаш и се надаш. Или ще огасне или ще вдигне оборотите на 1500 и ще си ток. Колата е с нов въздушен филтър, а на диагностиката човека ми каза, че за 1996 година фиат браво, не показвало много неща. Чуди се нещо за сместа, каза ми 60градуса ли е в момента колата, стрелката беше на 0.. и те така. Нищо. Каза, че е пушка. ;0
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      emzo написа:
      Ацетон, компресор, 5 бара
      + шише от безалкохолно и винтил от гума
      S_BANKOV, за какво е шишето и вентила?Колега qnkov, добавката я има във всички по-големи бензиностанции. Средната разфасовка струва около 10-12 лева. Има я и в Практикер.И, всъщност говоря за ТРЕТАТА в лявата колона. Втората може би също става, но лично аз не съм я ползвал.
      Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
      Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
      Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

      Коментар


        #18
        В бутилката наливаш ацетона, а винтила държи постоянно налягане в бутилката, така че като подадеш ток на дюзата тя да си пръска, хубаво е да се монтира още една бутилка на предната част на дюзата за да се събира изпръскания ацетон в нея.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          То хубаво я има по твоя край, но в нашите две бензинотанции, още не е навлязла. ;0
          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

          Коментар


            #20
            Хм, аз предполагах това. Видях, че си от Козлодуй. Но пък аз съм роден във Враца и освен, че карам Фият, съм и пич. Пък и си пътувам от време на време. Имам конкретно предложение: утре сутрин на път за работа влизам в ЕКО, купувам едно шише, отбивам се до Еконт, поне офис на Еконт трябва да има в този град, и ти го пращам. Вършим работа, демек.А ти, идваш на 2-ри юни във Враца на Форумска среща тук:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88935И ми връщаш парите. Доставката ще струва 4,5,6 лева. Не вярвам да е повече. Наскоро пращах книги за индианци на един колега, обладан от СИЛАТА и доставката струваше 6 лв.А пък ще си гост на град Враца баш на 2-ри юни. Празник. Града ни е хубав. И те така.НО. Да знаеш, че подкрепям това мнение:Цитат."pakumba Пуснато на: Сря, 08 Май 2013 11:34:55 Заглавие:Нищо няма да стане с добавка- свали рейката, смени филтъра, ако има, дай контакт малко да изкара мизериите, дай дюзите на ултразвук като преди това ги премериш и ако някоя е на края на живота си- слагай читава 2 ръка, след ултразвука монтаж, после добавка чат-пат"Щом са запушени, добавката едва ли ще помогне. Трябва почистване.Цитат."S_BANKOV Пуснато на: Сря, 08 Май 2013 16:45:20 Заглавие:В бутилката наливаш ацетона, а винтила държи постоянно налягане в бутилката, така че като подадеш ток на дюзата тя да си пръска, хубаво е да се монтира още една бутилка на предната част на дюзата за да се събира изпръскания ацетон в нея."S_BANKOV, извинявай, но от това обяснение нищо не разбрах. Или аз съм много тъп, или ти си пазиш патента.Я обясни малко по-подробно. "В бутилката наливаш ацетона" - дотук добре. "а вЕнтила държи постоянно налягане в бутилката" - на капачката ли е монтиран? С компресор вдигаш налягане. "така че като подадеш ток на дюзата тя да си пръска" - е къде е тази дюза? В бутилката, демонтирана, на двигателя? Кое откъде влиза и откъде излиза. За събирането на ацетона - добре.Колеги, извинявайте за тъпите цитирания, но не знам как да го направя. Трябва да се дообразовам.Надявам се да е разбрано.Та qnkov, ако решиш да ти пратя добавка, пращай координати на лични и в други ден я имаш. Няма проблем. Най-много да изгоря с 20-тина лева, но не вярвам това да стане. Някак си ти имам доверие. Успех.
            Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
            Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
            Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

            Коментар


              #21
              На автора на темата, мога да му кажа, че тая добавка, дори и хипотетично да приемем, че работи, ще иска бая бензин да мине през резервоара, а силно се съмнявам, че ще му се кара на бензинец.Вместо да даваш 10-20лв за добавки си купи ацетонче и си оплескай малко ръцете, ще имаш къде къде по-добър ефект.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Г-н Христов, сега като го прочетох вярно много тъпо съм го написал.Заповядай Начин на дейстие:1. Напълва се горното шише с течност.2. Закрепва се дюзата.3. С помпата се вдига налягане(7-8 напомпвания)4. Разполагат се шишетата5. Подава се променливо напрежение 4-5V снимката е ползвана от друг колега но е доста по нагледна
                Прикачени файлове
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Еее, това е вече друго нещо. Благодаря, Г-н Банков. Тази снимка казва всичко и найстина помага. Превръща темата "Как да си почистим сами бензиновите дюзи с ацетон." във важна. Между другото, защо течността е синя. Ацетона не е ли безцветен?
                  Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                  Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                  Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                  Коментар


                    #24
                    Снимката не е моя но доколкото знам, младежа е ползвал някаква рецепта
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Според мен така като я гледам тази система не си струва занимавката. Преди време като се интересувах по въпроса, понеже вече само карам на газ и хич не ми пука дали работи на бензин, та бях намерил ванички, макар и не големи на цени 30-40 лв от Китай. Пак е хубаво да се подава напрежение и да се прекарва разтвор през тях, но все ми се струва, че с ваничка ще е по-хубаво почистването и ще се избегне занимавката с тези бутилки, като сумата не е сериозна
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        Нищо няма да стане така.Най-лесно е с маркуч 2 метра, единия край със скоба за входа на инжектора, 400-500мл ацетон, в другия край накрайника от компресора, хванат със скоба.Надув поне 5 бара и 12в се подават на инжектора.И се гледа как почва с 1 струя , после стават 2, накрая 4.п.с. моите ги надух на 10бара, но не поемам отговорност Напрежение се подава на импулси, ама на мен лично ми писна и бая време ги държах отворени.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Да, сумата не е сериозна. Той и колегата, пуснал темата каза - 10 лв. на дюза. Но трябва да се демонтират.А, колега emzo, при твоя вариант да разбирам ли, че не се налага демонтаж? На място се връзва маркуча и се действа. И, това 12 V как се подава - с кабел от АБ, с контактния ключ, или?
                          Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                          Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                          Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                          Коментар


                            #28
                            Ако не ги демонтираш ще напълниш цилиндрите с ацетон, няма да видиш резултата, а също така ако регулаторът е на рейката всичко над 3 бара че го метне в резервоара.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #29
                              Демонтират се, на 1.8 е фасулска работа, на 1.6 малко повече за разгобяване има
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Демонтират се и им се махат гумените уплатнения.А Емо, така както е на снимката става перфектно, бутилката от кола държи на доста налягане.Преди това дюзата може да се накисне в обезмаслител или някой друг препарат който съдържа повече ПАВ
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X