Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за марката на компютъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за марката на компютъра

    Имам питане - как мога да разбера какъв е компа на моята колица- брава 1.6 16в 103 к.с. - ноември 1995г Дали е на хитачи или нещо друго.
    vasilaki87
    FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

    #2
    Magneti Marelli e.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      кола

      Та виж самия ECU на него пишеДо акумулатора
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: Питане за марката на компютъра

        vasilaki87 написа:
        Имам питане - как мога да разбера какъв е компа на моята колица- брава 1.6 16в 103 к.с. - ноември 1995г Дали е на хитачи или нещо друго.
        Радвай се че не е хитачи
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Re: Питане за марката на компютъра

          S_BANKOV написа:
          vasilaki87 написа:
          Имам питане - как мога да разбера какъв е компа на моята колица- брава 1.6 16в 103 к.с. - ноември 1995г Дали е на хитачи или нещо друго.
          Радвай се че не е хитачи
          Що бе ? Ся трябва да търси допотопна виса, за да го диагностира сам, иначе фес/мес и пей сърце.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            А по принцип каква е разликата между двата и защо масово хората не харесват хитачитата?
            vasilaki87
            FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

            Коментар


              #7
              Основната разлика е в това, че Hitachi управлява двигател 1.8.

              Коментар


                #8
                кола

                Hitachi трудно се ремонтира залято е с /гадост/ и ремонта не е лесен
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Hitachi трудно се ремонтира залято е с /гадост/ и ремонта не е лесен
                  А виж тука не съм хич убеден. Първо - не е залят с нищо - справка - имам 2 хитачита лично разглобени от мен. Второ - какво има да му ремонтираш на Хитачи-то, че не ми стана ясно, това да не е МагнетиМарели та да висиш с поялника около него. Хитачитата са недолюбвани защото трудно подлежат на каквито и да е модове, има малко информация за тях и общо взето са костеливи орехчета
                  Fiat Coupe 1.8

                  Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Сигурно не си попадал на малко повреден модел да видиш как е А и те са и много видове Хитачи на различни марки коли
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      С две думи - марелито е по-добро и търпи ровичкане в него, или аз поне така го разбирам
                      vasilaki87
                      FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

                      Коментар


                        #12
                        Ecu-то ти e Магнети Марели IAW 1AF.

                        Коментар


                          #13
                          vasilaki87 написа:
                          С две думи - марелито е по-добро и търпи ровичкане в него, или аз поне така го разбирам
                          iaw 49 - търпи ровичкане, по-добро - твърдо не, особено като си сбози адаптацията.Иначе за конкретно твоето:
                          super8 написа:
                          IAW 1AF
                          нямам идея.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            super8 написа:
                            IAW 1AF
                            нямам идея.
                            Също оплесква адаптацията и за разлика от 49F на този се рестартира с откачане на клемите, но има определен брой цикли, след които записва грешка. Броят цикли се нулира с оригиналния Екзаминер. Реално пречи само на работата сутрин докато сработи ламбдата, т.к. замразява таблицата от последната адаптация. Перфектен на газ с една малка подробност - ламбдата трябва да се прекъсва, а не да се ползва емулатор, Разбира се, сигурно има и подходящи. При ползване на емулатор и продължителен преход на газ може тотално да прецака работата на бензин до степен колата да гасне, особенно ако сместа на газ е богата. Хубавото е, че се оправя с разкачане на минус дори и за секунда. При прекъсната ламда на газ няма никакви проблеми.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              kluchar написа:
                              Сигурно не си попадал на малко повреден модел да видиш как е А и те са и много видове Хитачи на различни марки коли
                              Може, при мен конкретно е на купе 1.8 и гарантирам, че няма нищо залято и всичко вътре е лесно достъпно.
                              Fiat Coupe 1.8

                              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                              Коментар

                              Working...
                              X