Колеги, питам от съвсем теоритичен интерес :D Мислите ли че би било от значение за автомобил който не 4х4 но е с ABS, ако предните и задните гуми са различни?Имам предвид еднакъв размер но от различен производител.Въпреки еднаквия размер, предполагам ще има все пак някаква разлика в диаметрите и понеже не съм наясно с логиката която движи ABS,дали няма да се наруши работата му в определени условия.Дори на теория?10х!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак за гумите
Collapse
X
-
Мисля,че няма да има проблем с това.При ABS датчиците не следят ли за всяко колело независимо едно от друго,по скоро би имало значение при различни накладки,различното спиране на всяко от колелетата.Тогава сигурно ще се наложи на на някой от датчиците по-често да задейства ABS системата,но все си мисля,че действа на всяко колело независимо от другите.
-
ABS-a се задейства чак когато спре да получава сигнали от колелото - т.е. то е спряло да се върти. При това има още едно условие - да получава импулси от другите което означава че колата е в движение а някое от колелата е блокирало и се пързаля. Принципно не би трябвало да му пука колко точно импулса получава от различните колела.
Коментар
-
И аз така мисля, но си е друго да подпита човек. 10х за отговорите Цялата работа идва от това че в момента карам с Michelin и Gislaved. Мисля тая концепция да я запазя и в другия си автомобил защото е доста гъвкава.Но ме притесняваше донякъде наличието на ABS.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар