Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дали съм за нов съеденител и колко пари е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дали съм за нов съеденител и колко пари е?

    Работата е такава. Съединителя ми се натиска леко трудничко, за разлика от други дето съм натискал. Доста често, когато тръгвам на първа, присецвам колата, някой път може и да угасне. Брат ми също я е карал и каза, че нещо съединителят ебава. Натискаш го, отпускаш краката, и като че ли той отпуска на леки степени и не отделя като хората затова не може да се тръгне всеки път като по вода. Едно па друго момче, дето я кара, каза, че "потъвал много". Не го разбрах с това. Никакви проблеми нямам като я заиграя след 1-ва... И след 15-20 минути каране, няма начин да я присецам, защото вече кракът ми е свикнал с него.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Колега точно под акумолатора има едно мехче в края на жилото.Със спринцовка го пълниш с масло и си решаваш проблема.Пиши за резултата.
    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

    Коментар


      #3
      Тези дни ще го видя тоя твоя трик и ще коментирам. Мерси.
      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

      Коментар


        #4
        Това може да са симптоми на протрит кожух на жилото. При мен направо се беше скъсал кожуха.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          И аз ги имах тези проблеми и се оказа от неправилен монтаж на жилото. Кожухът трябва да е напълно свободен още преди обратния завой, защото той мести вилката. Не жилото.
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            Въобще не съм виждал как се монитора съединител. Тоя кожух някъде под капака ли е? Мога ли сам да го видя?
            Fiat Bravo 1.8 16V 96'

            Коментар


              #7
              Ще си ползвам тази тема за няколко въпроса. Има ли човек на който му се е късало жилото на съеденителя, да може да ми обясни какво става, как спира и после дали може да изключи от скорост колата, за да я тегли някой. Искам да го знам това, че може и скоро да го усетя това чувство.
              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

              Коментар


                #8
                естествено, че като изгасиш двгто може да изключиш от скорост и да теглиш
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  qnkov написа:
                  Ще си ползвам тази тема за няколко въпроса. Има ли човек на който му се е късало жилото на съеденителя, да може да ми обясни какво става, как спира и после дали може да изключи от скорост колата, за да я тегли някой. Искам да го знам това, че може и скоро да го усетя това чувство.
                  Не само ,че може да изключваш от скорост ,но и може да включваш със скъсано жило.Опитен водач може дори да запали на 1 скорост и да превключва без да натиска педала.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Tornado написа:
                    qnkov написа:
                    Ще си ползвам тази тема за няколко въпроса. Има ли човек на който му се е късало жилото на съеденителя, да може да ми обясни какво става, как спира и после дали може да изключи от скорост колата, за да я тегли някой. Искам да го знам това, че може и скоро да го усетя това чувство.
                    Не само ,че може да изключваш от скорост ,но и може да включваш със скъсано жило.Опитен водач може дори да запали на 1 скорост и да превключва без да натиска педала.
                    с повече газ до дупка :D стар трик при състезателите за бързо превключване на скорости
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      Fiat_Punto11 написа:
                      Tornado написа:
                      qnkov написа:
                      Ще си ползвам тази тема за няколко въпроса. Има ли човек на който му се е късало жилото на съеденителя, да може да ми обясни какво става, как спира и после дали може да изключи от скорост колата, за да я тегли някой. Искам да го знам това, че може и скоро да го усетя това чувство.
                      Не само ,че може да изключваш от скорост ,но и може да включваш със скъсано жило.Опитен водач може дори да запали на 1 скорост и да превключва без да натиска педала.
                      с повече газ до дупка :D стар трик при състезателите за бързо превключване на скорости
                      каква ти газ, скоростите си влизат перфектно без съединител стига да знаеш как да ги подкараш и кога точно, газ ти трябва само ако ще ги връщаш, или ако си испуснал момента за влизане на по-високата предавка, общо взето си е проста работа, обаче трудно ще го научиш по интернет.Помеждудругото често ми се случва да си сменям скорости без съединител, особенно , когато съм се отпуснал, свил съм си левият крак и ме мързи да го преместя. :D

                      Коментар


                        #12
                        Хм, ясно. Аз понеже тук съм обяснил съеденителя си, та силно се чудя дали да сменя жилото, та да не попадна в такава ситуация, а пък от друга страна четох теми, в които хора с нови жила, ги късат пред месеци. В комплекта какво влиза при съеденителя освен едното жило? Възможно ли е нещо друго да прави съеденителя ми твърд и падащ освен някой завой при жилото или някакво търкане? Чудех се дали мога да накарам някой майстор само да ми погледне съденителя дали е наред, жило и там други неща ако има с него, дето да правят работата.
                        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                        Коментар


                          #13
                          не си за жило,а за комплект съединител.просто ти се е износил притискателния диск и аксиалния лагер се е вкопал,вследствие на което много трудно се натиска педала на съединитела

                          Коментар


                            #14
                            qnkov написа:
                            В комплекта какво влиза при съеденителя освен едното жило? Чудех се дали мога да накарам някой майстор само да ми погледне съденителя дали е наред, жило и там други неща ако има с него, дето да правят работата.
                            Жилото не влиза в комплеката на съединителят. Майсторът може да ти свали, огледа и върне съединителят... цената за демонтаж и монтаж средно върви около 100лв.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              Хубаво, но все си мисля, че няма да е удачно да купя комлект съединител и да го дам на майстор... Ако вземе, че излезе някаква малка работа, а съм дал 200 лева за съединител... Лошо си е да не можеш сам да ги правиш тия неща, пък и за майстора 100 лева...
                              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                              Коментар

                              Working...
                              X