Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нормално ли е перката да върти постоянно фиат улис 2.0жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    нормално ли е перката да върти постоянно фиат улис 2.0жтд

    нормално ли е да се върти перката постоянно и при студен двигател ?

    #2
    не, търси проблем в реле или датчик.
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      Re: нормално ли е перката да върти постоянно фиат улис 2.0жт

      tzeno написа:
      нормално ли е да се върти перката постоянно и при студен двигател ?
      Ако имаш климатик и ти е пуснат климатика ДА!
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Re: нормално ли е перката да върти постоянно фиат улис 2.0жт

        Fiat_Punto11 написа:
        tzeno написа:
        нормално ли е да се върти перката постоянно и при студен двигател ?
        Ако имаш климатик и ти е пуснат климатика ДА!
        с климатроник е но питам при студено време когато не работи компресора на климатика трябва ли да се върти?

        Коментар


          #5
          Alex_RT написа:
          не, търси проблем в реле или датчик.
          Play Golf ,but not drive golf!!!
          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

          Коментар


            #6
            Alex_RT написа:
            Alex_RT написа:
            не, търси проблем в реле или датчик.
            днес гледах там дето са релетата и бушоните и забелязах че един липсва 30/40 амперов нарисувано е перка и е зеленцвят ще пробвам да сложа един после ще пиша дали има промяна.

            Коментар


              #7
              tzeno написа:
              Alex_RT написа:
              Alex_RT написа:
              не, търси проблем в реле или датчик.
              днес гледах там дето са релетата и бушоните и забелязах че един липсва 30/40 амперов нарисувано е перка и е зеленцвят ще пробвам да сложа един после ще пиша дали има промяна.
              Не е там проблема че липсва. Имаш 2 вериги които ти управляват вентилатора , едната е на климатика , другата е на радиатора. Не знам точно как е при твоята кола и къде е и датчика които мери температурата на водата и при 80-90 градуса пуска перката. Или е в радиатора (което ме съмнява, или е някъде около термостата) Ще трябва да разделиш 2те вериги и да пробваш от коя ти идва захранването постояно. Малко играчка е. Сама ли почна да ти прави така колата или си я купил така ? Някой умен да не е я побългарил ? (карах едно утрепано Daewo LAnos служебно така чукам контакт и перката тръгва, ма то беше яко изтормозена кола)
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Като начало разбери коя степен тръгва да работи- първа или втора. Имаш или залепнало реле или , което по-малко вероятно според мен- повреден температурен датчик.Обикновено при повреден датчик не тръгва някоя от степените.
                Play Golf ,but not drive golf!!!
                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                Коментар


                  #9
                  Alex_RT написа:
                  Като начало разбери коя степен тръгва да работи- първа или втора. Имаш или залепнало реле или , което по-малко вероятно според мен- повреден температурен датчик.Обикновено при повреден датчик не тръгва някоя от степените.
                  трябва да е на втора степен много силно духа.каде се намира този датчик и не оказва ли влияние на друго щото температурата сие нормална стига до 90 после пада и стой на 85°

                  Коментар

                  Working...
                  X