Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за катализатор фиат пунто мк2 1.2 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за катализатор фиат пунто мк2 1.2 16в

    колеги интересуваме на каква цена ги изкупуват катализаторите,защото искам да ми го махатБлагодаря предварително.

    #2
    кола

    Едва ли да е за махане но около 50 лв може и повече
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      аз съм пред дилемата като го махна какво га сложа права тръба или резонаторно гърне. моят е доста запушен смърди ужасно и колата е по-спъната от преди, въпросът е дали с права тръба ще стане много по шумен мотора, и какви пари г/д взимат за слагане на резонаторно гърне. колата е същата мк2 1.2 16в

      Коментар


        #4
        А дали ще стане? Аз по скоро си мисля че няма да стане
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          А дали ще стане? Аз по скоро си мисля че няма да стане
          прав си донякаде понеже катализатора е директно на изпускателния колектор, обаче само ако се отвори и да се извади всичко от него как ще се получат нещата?

          Коментар


            #6
            На мен като ми го махнаха, ми сложиха резонаторно гърне без пари. Зависи как се спазариш!
            Fiat Marea 1.8 16V

            Коментар


              #7
              Препоръчвам ти да не го махаш. Гарантирано ще имаш проблеми с ламбда сондите. Иначе, понеже е директно на колектора, трябва да се сцепи и да се изкара.

              Коментар


                #8
                super8 написа:
                Препоръчвам ти да не го махаш. Гарантирано ще имаш проблеми с ламбда сондите. Иначе, понеже е директно на колектора, трябва да се сцепи и да се изкара.
                трудно да се премахне трябва освен Реално да се махне трябва да се измисли емулатор за втората сонда
                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                Коментар


                  #9
                  След катализатора не видях да имам ламбда сонда, така че не би трябвало да имам проблем, имам само 1 преди него

                  Коментар


                    #10
                    misho_ написа:
                    След катализатора не видях да имам ламбда сонда, така че не би трябвало да имам проблем, имам само 1 преди него
                    ако си с една то не би било проблемно досега не бях видял пунто с една сонда повечето са с две (бях чел че има и с една ама не бях срещал)иначе сондите са точно над Катализатора и под мотора при згъвката на тръбата на 90*
                    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                    Коментар


                      #11
                      Би трябвало да е с 2 сонди. Иначе премахването е лесно. Трудното идва после като ти светне chack-a.

                      Коментар


                        #12
                        Този мотор го има с една и с две сонди, зависи коя година е. Единият мотор е CF2(Euro 2 стандарт), другият CF3 (Euro 3 стандарт). Ако е този с двете сонди просто премахване не става, трябва и да се вземат необходимите мерки за втората сонда. Иначе ECU-то записва грешка за неефективен катализатор и колата става от невървящите
                        Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
                        Punto GT 1.4 Turbo '99
                        Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

                        Коментар


                          #13
                          2000та година началото е произведен и да нямам 2ра ламбда сонда вчера лежах под нея понеже си имам сега друга работа по нея и нямам 2ра сонда само тази над катализатора есега направих сверка с епер-а Цф2 ми е мотора 2000та 3ти месец е пройзведена, тогава е и регистрирана

                          Коментар


                            #14
                            ако си убеден че е заминал ,тогава го махай.нужно ти е резонаторно гърне,защото мотора става по-шумен.катализатора играе също ролята и на шумозаглушител

                            Коментар

                            Working...
                            X