Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудност със запалването на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудност със запалването на Стило

    Здравейте имам Стило от 2001г, в последните два месеца постоянно съм по сервизи и няма оправия. Значи проблема е следния: при опит за запалване се появяват на таблото някакви лампички, едната от които е кола с катинар, и изобщо не се чува помпата. Върти си нормално но не може да запали. Дава грешки като lose connection, и грешка в ABS-а. В единия сервиз ми изкараха че проблема е в кабелите, те ги запоиват, а после пак се прекъсваат и така пет-шест пъти я карах през една седмица при тези некъдърници и нищо не оправиха. Друг път я върза на компютър и му изписа някаква грешка в кан или кам шина. Каза ми че някакъв блок бил преебан но бил много скъп, но ако го бил оправил но не беше Та въпроса ми е имате ли някакви предположения какво може да й е, че изглежда в моя град всички са негодници и не могат да я оправят, ако някой е имал същия пробле да сподели

    #2
    ето това е лампичката, жълтата под стрелката за горивото-http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcThrN7dgfSMUBzsRvh5yfepkZFzsT_cD HWtsCP7LnqKpPN5nVzdkQ

    Коментар


      #3
      Лампата е за имобилайзера. Не си разпознава ключа. Причини много. Никога няма да запали така. По твоите думи тая кола са я преровили доста хора и кой знае какво са и направили.

      Коментар


        #4
        super8 написа:
        Лампата е за имобилайзера. Не си разпознава ключа. Причини много. Никога няма да запали така. По твоите думи тая кола са я преровили доста хора и кой знае какво са и направили.
        еми доста "майстори" се учеха на нея да :D еми не знам всеки ми казва че проблема е на различно мястоНякой не е ли имал подобен проблем за да сподели

        Коментар


          #5
          кола

          С кой двитател е колата ?Вярно че е кабели на мотора например към ECU или BSI .Не може даима различни повреди на веднъж .Питай този при блоковете Манастирите той е по в час стига да се навие да го прави .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            С кой двитател е колата ?Вярно че е кабели на мотора например към ECU или BSI .Не може даима различни повреди на веднъж .Питай този при блоковете Манастирите той е по в час стига да се навие да го прави .
            ходих при него вече каза ми че тоя BSI блок е повреден и бил мн скъп, но ми бил изключил някаква букса и щяла да пали без ядове но няма да има ABS. На другия ден пак не успях да запаля, взе ми 30 кинта за да ми изключи една букса която после аз сам си я сложих. Иначе е 1.6 бензин

            Коментар


              #7
              Провери си състоянието на акомулатора.

              Коментар


                #8
                Здравей, колега benny89. Сложи си колата в подписа, за да не гадаем всеки път каква е. Предполагам е бензин 1,6 16V, 103 коня. С две или с 4 врати е, не че това има значение за проблема. Има ли газова?От снимката, която си дал не става много ясно кой лампи точно светят. Може ли по-ясна снимка да дадеш?И кога точно си снимал? По време на чека ли? Температурата е на средата, значи колата е загряла, значи е карана преди това...? И е угаснала и не иска да запали?Съзнавам, че с тези въпроси не ти помагам много, затова:1. Най-важно - направи и някъде читава диагностика. Човека, който гледа числата да знае какво значат.2. Тука вече и аз гадая. Предполагам. По най-стария метод "проба, грешка - случаен успех". Вземи друг акомулатор, читав. Свали твоя, изчакай малко (това не знам що се прави), монтирай другия и пали. Но да знаеш, не си ли разпознава ключа, няма да запали никога. Има клипове в Тубата за това.3. Прочете ли това:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=23952 по-конкретно http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ic.php?t=23458
                Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                Коментар


                  #9
                  lhristov написа:
                  Здравей, колега benny89. Сложи си колата в подписа, за да не гадаем всеки път каква е. Предполагам е бензин 1,6 16V, 103 коня.
                  Ако снимката е от таблото на колата за която пита колегата е дизелова.Към колегата пуснал темата-смени като за начало акумулатора,както вече други колеги те посъветваха.Разглоби и почисти с подходящ препарат(спрей) всички куплонзи под модула с предпазители до акумулатора,както и всички куплонзи на боди компютъра(намира се зад предпазителите в купето под волана,вляво).
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    значи колата е бензин 1,6 проблема става повечето пъти когато колата е изстинала и са минали няколко часа от както съм я карал. Снимката не е моя просто да ви покажа коя е лампата свалих снимка от google (жълта лампа е представляваща кола и до нея катинар). Иначе повечето пъти като не иска да запали и я бутна малко и пали, но понякога отказва напълно и няма палене. А за имобилайзера как може да се реши този проблем защото си мисля че в него е проблема.

                    Коментар


                      #11
                      lhristov написа:
                      Здравей, колега benny89. Сложи си колата в подписа, за да не гадаем всеки път каква е. Предполагам е бензин 1,6 16V, 103 коня. С две или с 4 врати е, не че това има значение за проблема. Има ли газова?От снимката, която си дал не става много ясно кой лампи точно светят. Може ли по-ясна снимка да дадеш?И кога точно си снимал? По време на чека ли? Температурата е на средата, значи колата е загряла, значи е карана преди това...? И е угаснала и не иска да запали?Съзнавам, че с тези въпроси не ти помагам много, затова:1. Най-важно - направи и някъде читава диагностика. Човека, който гледа числата да знае какво значат.2. Тука вече и аз гадая. Предполагам. По най-стария метод "проба, грешка - случаен успех". Вземи друг акомулатор, читав. Свали твоя, изчакай малко (това не знам що се прави), монтирай другия и пали. Но да знаеш, не си ли разпознава ключа, няма да запали никога. Има клипове в Тубата за това.3. Прочете ли това:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=23952 по-конкретно http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ic.php?t=23458
                      значи карах я на диагностика и показа проблем в някаква кам шина мисля беше, която се намирала в BSI блока, но пък друг ми каза че проблема бил в кабелите и трябвало да се смени инсталацията към бушонния блок

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Е това да смениш цялата кола та там има поне 200жички Виж буксите почистиги напръскай ги с контактен спреи та вътре в BSI е и ключа ако има централно и става една гледай малките жички където да оплетени по 2 зелена ,бяла ,оранжава ,синятова го преведи и прочети http://sailesmarketing.com/products/...82-500x500.jpg
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Да обаче ми писна от налучквания и май ще я давам за скраб, не знам дали някой няма да даде 1400 кинта за нея с проблема

                          Коментар


                            #14
                            Колега benny89, това последното, все едно, че не съм го видял, чул. Опитваме се да помогнем. Даваме разумни съвети, а ти - за скрап. Проблема ти е решим. Най-вероятно ще се окаже нещо нищожно. По кабелите, както ти каза и КлючаряПробва ли със смяна на АБ и почистване на буксите зад него(нея)?Разкачи всичко и напръскай с контактен спрей.А иначе, ето ти тема от колега, който търси 2 врато Стило.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=99459Това го казвам малко като шега. Да не вземете и двамата сега да се засегнете. :D П.С. А, колега benny89, кажи, покажи какви са ти ключовете.
                            Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                            Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                            Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                            Коментар


                              #15
                              Като закачахте колата на диагностика, към моторния компютър успявате ли да се закачите ? Към боди компа успявате ли да се закачите ? Също и точните грешки. Ако и двата компютъра са изправни, предполагам че катинарчето ти свети поради нарушена комуникация по кан-а. И естествено няма да запалиш.Много е важно да кажеш отговора на тези въпроси за да ти дадем насоки напред.

                              Коментар

                              Working...
                              X