Здравейте имам Стило от 2001г, в последните два месеца постоянно съм по сервизи и няма оправия. Значи проблема е следния: при опит за запалване се появяват на таблото някакви лампички, едната от които е кола с катинар, и изобщо не се чува помпата. Върти си нормално но не може да запали. Дава грешки като lose connection, и грешка в ABS-а. В единия сервиз ми изкараха че проблема е в кабелите, те ги запоиват, а после пак се прекъсваат и така пет-шест пъти я карах през една седмица при тези некъдърници и нищо не оправиха. Друг път я върза на компютър и му изписа някаква грешка в кан или кам шина. Каза ми че някакъв блок бил преебан но бил много скъп, но ако го бил оправил но не беше Та въпроса ми е имате ли някакви предположения какво може да й е, че изглежда в моя град всички са негодници и не могат да я оправят, ако някой е имал същия пробле да сподели
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудност със запалването на Стило
Collapse
X
-
super8 написа:Лампата е за имобилайзера. Не си разпознава ключа. Причини много. Никога няма да запали така. По твоите думи тая кола са я преровили доста хора и кой знае какво са и направили.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:С кой двитател е колата ?Вярно че е кабели на мотора например към ECU или BSI .Не може даима различни повреди на веднъж .Питай този при блоковете Манастирите той е по в час стига да се навие да го прави .
Коментар
-
Здравей, колега benny89. Сложи си колата в подписа, за да не гадаем всеки път каква е. Предполагам е бензин 1,6 16V, 103 коня. С две или с 4 врати е, не че това има значение за проблема. Има ли газова?От снимката, която си дал не става много ясно кой лампи точно светят. Може ли по-ясна снимка да дадеш?И кога точно си снимал? По време на чека ли? Температурата е на средата, значи колата е загряла, значи е карана преди това...? И е угаснала и не иска да запали?Съзнавам, че с тези въпроси не ти помагам много, затова:1. Най-важно - направи и някъде читава диагностика. Човека, който гледа числата да знае какво значат.2. Тука вече и аз гадая. Предполагам. По най-стария метод "проба, грешка - случаен успех". Вземи друг акомулатор, читав. Свали твоя, изчакай малко (това не знам що се прави), монтирай другия и пали. Но да знаеш, не си ли разпознава ключа, няма да запали никога. Има клипове в Тубата за това.3. Прочете ли това:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=23952 по-конкретно http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ic.php?t=23458Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
lhristov написа:Здравей, колега benny89. Сложи си колата в подписа, за да не гадаем всеки път каква е. Предполагам е бензин 1,6 16V, 103 коня.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
значи колата е бензин 1,6 проблема става повечето пъти когато колата е изстинала и са минали няколко часа от както съм я карал. Снимката не е моя просто да ви покажа коя е лампата свалих снимка от google (жълта лампа е представляваща кола и до нея катинар). Иначе повечето пъти като не иска да запали и я бутна малко и пали, но понякога отказва напълно и няма палене. А за имобилайзера как може да се реши този проблем защото си мисля че в него е проблема.
Коментар
-
lhristov написа:Здравей, колега benny89. Сложи си колата в подписа, за да не гадаем всеки път каква е. Предполагам е бензин 1,6 16V, 103 коня. С две или с 4 врати е, не че това има значение за проблема. Има ли газова?От снимката, която си дал не става много ясно кой лампи точно светят. Може ли по-ясна снимка да дадеш?И кога точно си снимал? По време на чека ли? Температурата е на средата, значи колата е загряла, значи е карана преди това...? И е угаснала и не иска да запали?Съзнавам, че с тези въпроси не ти помагам много, затова:1. Най-важно - направи и някъде читава диагностика. Човека, който гледа числата да знае какво значат.2. Тука вече и аз гадая. Предполагам. По най-стария метод "проба, грешка - случаен успех". Вземи друг акомулатор, читав. Свали твоя, изчакай малко (това не знам що се прави), монтирай другия и пали. Но да знаеш, не си ли разпознава ключа, няма да запали никога. Има клипове в Тубата за това.3. Прочете ли това:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=23952 по-конкретно http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ic.php?t=23458
Коментар
-
кола
Е това да смениш цялата кола та там има поне 200жички Виж буксите почистиги напръскай ги с контактен спреи та вътре в BSI е и ключа ако има централно и става една гледай малките жички където да оплетени по 2 зелена ,бяла ,оранжава ,синятова го преведи и прочети http://sailesmarketing.com/products/...82-500x500.jpg
Коментар
-
Колега benny89, това последното, все едно, че не съм го видял, чул. Опитваме се да помогнем. Даваме разумни съвети, а ти - за скрап. Проблема ти е решим. Най-вероятно ще се окаже нещо нищожно. По кабелите, както ти каза и КлючаряПробва ли със смяна на АБ и почистване на буксите зад него(нея)?Разкачи всичко и напръскай с контактен спрей.А иначе, ето ти тема от колега, който търси 2 врато Стило.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=99459Това го казвам малко като шега. Да не вземете и двамата сега да се засегнете. :D П.С. А, колега benny89, кажи, покажи какви са ти ключовете.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Като закачахте колата на диагностика, към моторния компютър успявате ли да се закачите ? Към боди компа успявате ли да се закачите ? Също и точните грешки. Ако и двата компютъра са изправни, предполагам че катинарчето ти свети поради нарушена комуникация по кан-а. И естествено няма да запалиш.Много е важно да кажеш отговора на тези въпроси за да ти дадем насоки напред.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар