Здравейте колеги! Днес както си карах по "качествените" софийски улици минах през една неравност и колата угасна. Следваха многобройни опити да запали, но не би. Имобилайзера си познава ключа, стартера върти, но не ще и да припука даже. От както съм взел колата чека за въздушните възглавници не ми е светил, а и при диагностика не можеха да ги видят, а странното е, че днес преди да умре колата някъде около 20-на минути свети чека за тях. Моля, дайте ми съвет какъв майстор да търся, колата сега се намира в Люлин, а с нея се обслужва и инвалид, така че без нея не седят добре нещата. Автомобила е Фиат Ulysse, 2.0 JTD, 2001г. Благодаря предварително на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Ulysse - угасна в движение.
Collapse
X
-
Не знам при теб дали има краш бутон. Това е бутон, който изключва горивната помпа при удар. Обикновенно се намира под шофьорската седалка. Поне при мареа е така. Ако имаш и проблема е от него просто го натисни.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Утре ще го гледам, че сега тръгвам на работа, а колата е в Люлин в депото на метрото, а аз съм до надлеза Надежда. Утре след работа ще се боря пак, пък каквото сабя покаже. Дайте все пак идея какъв доктор да и търся, или пък ако има някой свободен от Люлин и района, и може да удари едно рамо - ще съм благодарен. За черпенето - насреща съм.Fiat Ulysse 2.0 JTD S (16V) 01.2001г.
Opel Vectra A 01.1992г. - ЕХ
Коментар
-
Малко информация по случая - При диагностиката се установи категоричен проблем с информацията от датчика на разпределителния вал или по-точно липса на сигнал и липса на синхронизация.Последва проверка на синхронизацията на валовете(зацепването). След демонтажа на колелото и подкалника се видя дупка на пластмасовия капак на ангренажния ремък и следи от ремъка във вид на конци. Същия(или поне остатъците от него) се беше събрал в долната част на кожуха. Това е за сега, а и само да допълня, че това се случва само след 1месец и 683км. изминати от пълното обслужване след закупуването на колата. Горното е правено в сервиз, чието име за сега ще запазя в тайна, а и като ми остане време ще кача и снимки.Fiat Ulysse 2.0 JTD S (16V) 01.2001г.
Opel Vectra A 01.1992г. - ЕХ
Коментар
-
Здравейте пак! Учудващо фирмата правила профилактиката на автомобила прие автомобила за ремонт за собствена сметка, транспортира го до собствения си сервиз отново за собствена сметка. Като цяло по колата като щети имаше два пр..бани клапана и две кобилици. Цялото обслужване(ремонт) се извършва от сервиза за което мога само да ги похваля, като отстраняват и някои дребни забележки, нямащи отношение към горния проблем, но влияещи като цяло на вървенето и разхода на колата. Прилагам и снимки от преди разглобяването на колата, тъй като не е удачно да се завирам на хората в ръцете докато работят.Fiat Ulysse 2.0 JTD S (16V) 01.2001г.
Opel Vectra A 01.1992г. - ЕХ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар