Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.4 Т -мнения и препоръки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Нека всички замълчим и оставим Емзо да ти обясни за надувката и пърформанс частите докато поема въздух из между хвалбите и оплакванията, безценните Андроид съвети, новата кола на шефа му и останалите 673168541246 мнения

    Fiat Bravo T-Jet 120

    Коментар


      #32
      Aз не виждам причина, защо ти след като караш такъв автомобил , не споделиш малко впечатления ? За да се стигне до някакви пърформанс части, първо трябва да се изясни всъщност, става ли в сток състояние този автомобил или не е особено добър избор. В момента дори и това не ми е ясно. Имам някаква най-обща и като цяло бегла представа и до там. П.С. : Момци, много сте пестеливи от към информация и предвид "уникалната подредба" на форума и колко е лесно да открие това , което го интересува човек, направо може да се каже, ч Фиат е на път да се превърне в автомобил за ценители...с този подход за популяризиране на марката...
      ex-Punto 1.9JTD

      Коментар


        #33
        BolgAryan написа:
        Нека всички замълчим и оставим Емзо да ти обясни за надувката и пърформанс частите докато поема въздух из между хвалбите и оплакванията, безценните Андроид съвети, новата кола на шефа му и останалите 673168541246 мнения
        Като ти преча, просто не ме четеш. Аз дори не знам кой си. В интерес на истината мога и да му я ремапна, но това струва пари естетсвено.п.с. това, че се дразниш от мненията ми , може само са ме радва.
        tattoos написа:
        Aз не виждам причина, защо ти след като караш такъв автомобил , не споделиш малко впечатления ? За да се стигне до някакви пърформанс части, първо трябва да се изясни всъщност, става ли в сток състояние този автомобил или не е особено добър избор. В момента дори и това не ми е ясно. Имам някаква най-обща и като цяло бегла представа и до там.
        Истината е там някъде, няма да намериш такова инфо в БГ форум. Прочети 100+ страници от оная тема, най-много да ти похвалят power box на цената на ремап.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          @emzo, много ясно, че ще те радва, когато на част от целия ти спам се намира някой балък като мен да ти се върже. А тва да не те чета - зор ще стане с цялата ти хипер активност. А очевидните ти захапки в посока power box / ремап и другите елегантни и не толкова закачки - ами не чети темата като не ти е интересно бе. Тези мнения са съсредоточени единствено и само в една тема, а не из целия форум като теб.

          Fiat Bravo T-Jet 120

          Коментар


            #35
            Най-добрите години да притежаваш дадена кола според мен са периодите до 5 години и 15+, защото в първия период нищо не се чупи, във втория вече не ти пука за нея, и в двата случая ти е леко на душата :D И тъй като собствениците на новото Браво са в първия диапазон, е ясно, че няма какви впечатления да споделят за надеждност, ремонти или пък тунинг. Нищо сериозно не се е счупило още, а никой не си купува чисто нова кола, за да и прави тунинг. Доколкото съм виждал, в България се тунинговат само стари таралясници
            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

            Коментар


              #36
              emzo написа:
              Истината е там някъде, няма да намериш такова инфо в БГ форум. Прочети 100+ страници от оная тема, най-много да ти похвалят power box на цената на ремап.
              Четох до 80та страница някъде и се отказах, понеже ми омръзна да скролвам само и да търся нещо полезно . Това да наблъскаш всичко в една тема е .... Да не говорим как се търси после инфо, точно никак. То до известна степен не е и тема ...За ремап има къде да отида, благодаря за офертата. При всички положения, каквато и кола да е , няма да е "чип" по пощата или кутийка тунинг, просто са несериозни тези неща. Я кажете все пак, Бравото след като е Стило рожба, имат ли общо като окачване и проблеми ? Поне да чета темите за Стило , понеже Браво оунърите явно са некви масони тук и пазят всичко в тайна. :D
              dikanio написа:
              Най-добрите години да притежаваш дадена кола според мен са периодите до 5 години и 15+, защото в първия период нищо не се чупи, във втория вече не ти пука за нея, и в двата случая ти е леко на душата :D И тъй като собствениците на новото Браво са в първия диапазон, е ясно, че няма какви впечатления да споделят за надеждност, ремонти или пък тунинг. Нищо сериозно не се е счупило още, а никой не си купува чисто нова кола, за да и прави тунинг. Доколкото съм виждал, в България се тунинговат само стари таралясници
              Еми явно не си гледал достатъчно... :D или поне не на правилното място. Аз почти не познавам някой със турбо кола, който да я кара сток. Ако искам да я карам сток , ще си купя атмосферка...А тва за периодите го забрави, то като си е калпаво, след 5тата година вече за нищо не става. В последно време такава е и тенденцията във автомобилостроенето, за да се обновява по-често моделната гама. А собствениците на новото Браво не знаем в кой диапазон се намират, защото никъде не може да се прочете и разбере дали не пишат , защото не излизат от сервиза или защото си карат колите...
              ex-Punto 1.9JTD

              Коментар


                #37
                Aми то на италианките болежките са шарнирите.Тука шарнирния болт е отделен.Задния мост е като на стило.Доколкото видях в един полски онлайн епер, маховика е двумасов.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  dikanio е описал добре ситуацията. въпреки това ти писах ЛС

                  Fiat Bravo T-Jet 120

                  Коментар


                    #39
                    emzo написа:
                    Задния мост е като на стило.Доколкото видях в един полски онлайн епер, маховика е двумасов.
                    При Стило тампоните отзад на моста искаха по-честа смяна доколкото помня... Двумасов е , но това се лекува ...с едномасов... :D
                    ex-Punto 1.9JTD

                    Коментар


                      #40
                      А бе чакайте бе,Искало се малолитражка, за да не харчи.Обаче с перформънс части, за да върви.Жал ми е колата да ми харчи с 2-3 литра отгоре, ама ще дам няколко хиляди за перформънс части.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #41
                        BO написа:
                        А бе чакайте бе,Искало се малолитражка, за да не харчи.Обаче с перформънс части, за да върви.Жал ми е колата да ми харчи с 2-3 литра отгоре, ама ще дам няколко хиляди за перформънс части.
                        Защо си измисляш...Какво значи пърформанс части и какви хиляди левове, за какво ? Къде видя ,че разхода е приоритет ? Пич , в момента карам 2.6, няма ти обяснявам колко харчи...но си го карам вече 120 000км, преди това имах 2.5 196к.с. пак с разход на година сигурно повече отколкото ти струва возилото ...и изобщо от над 5-6 години не съм имал за основен автомобил, нещо под 2.5 кубатура, без значение бензин или дизел. Трябва ми втора кола за в града. Ако може да дава и някакви емоции, още по-добре. На вас май ви е скучно тук или просто се заяждаш, като се правиш на остроумен ? Какво има да му правиш на тоя кенеф за 50 к.с. отгоре ,че и хиляди левове да трябват ? Чакам да ми обясниш ! Не знам за целия форум, рядко влизам, но ако нивото на повечето е като твоето , много зле...
                        ex-Punto 1.9JTD

                        Коментар


                          #42
                          Аз имам някакви съмнения,че човека не знае какво иска.Малолитражка,ама да подлежи на performance,но да гори малко,с какъв маховик,но дори да била с двумасов,се лекувала с едномасов,метан ще се слага ... Метан и performance използвани в едно изречение ... Ако това са ти изискванията послушай vital - вземи си един сааб с twin turbo,бухай му един метан и тва е.
                          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                          Коментар


                            #43
                            Това за метана беше сарказъм, защото се пишат глупости без никой да напише нещо полезно. Аз пък имам съмнения, че изобщо не ви е ясно какво представлява новото Браво, ами само припадате по него ,защото е по-ново от колите които карате. Всъщност всичко написано до момента в темата го доказва. Нищо конкретно, само общи приказаки, и форумни клишета. Хайде малко по-сериозно ! Ако можете с нещо да помогнете, направете го, но поне не пълнете темата с плява и дълбокомислени коментари, без изобщо да ви е станало ясно защо питам и какво питам. Най-малкото без да можете да отговорите адекватно. Какво да го правя тоя Сааб ? Ако искам мощна турбо кола, ще си взема една S3ka за същите пари, колкото е едно Браво и за минимални суми става 250 к.с. Изобщо не ми е проблем, но не търся това. Голф 1.4Т или Браво 1.4Т , за момента до тук се свеждат нещата. Мнения и конкретика ? П.С.: Без да се обиждате за това което написах, но така стоят нещата .
                            ex-Punto 1.9JTD

                            Коментар


                              #44
                              tattoos написа:
                              На вас май ви е скучно тук или просто се заяждаш, като се правиш на остроумен ? Какво има да му правиш на тоя кенеф за 50 к.с. отгоре ,че и хиляди левове да трябват ? Чакам да ми обясниш ! Не знам за целия форум, рядко влизам, но ако нивото на повечето е като твоето , много зле...
                              Викаш в Джаг форума по-иначе става лафа, а?Тук сите сме на такова ниво, плебеи, какво да ти кажа...
                              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                              Коментар


                                #45
                                / / Препоръчвам ти, преди следващото си мнение, да прочетеш внимателно правилата на форума. Особено внимание обърни на т. 1.2 от тях и не толкова особено - на т. 1.1 и 1.16. Помисли си дали имаш намерение да ги спазваш. Ако отговорът за теб е "Да", можеш да продължиш да пишеш, като показваш уважение към всеки участник в темата и уважение към потребителите на форума, като цяло. Ако отговорът е "Не" - превърти страницата до най-горната ѝ част и натисни "Изход". Намира се вдясно, под бутона "Търсене". Местя темата.

                                Коментар

                                Working...
                                X