Ако пък и очаква някой да сподели нещо конкретно - също трудно ще се случи.Най-много да чуе суперлативи за някой power box
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.4 Т -мнения и препоръки
Collapse
X
-
В UK форума би трябвало да има доста повече инфо.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
По-скоро очаквам някой да ме убеди, защото подобен мотор има и при VAG, а за там информация има предоволно. Няма как да купя нещо, без да знам за какво става въпрос. Отдавна съм минал периода, когато си купувах кола, защото ми харесва или е актуална или да речем изгодна...Изглежда , ще трябва да търся из английските и руските форуми . В момента се колебая между Опел Астра , ФВ , Браво и се оглеждам като цяло за някаква малолитражна турбо колица.ex-Punto 1.9JTD
Коментар
-
tattoos написа:Липсата на подобна и като цяло на каквато и да е информация, ме навежда на мисълта, че подобни автомобили почти не се карат и продажбата му един ден , ще е голяма мъка...Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
tattoos написа:Липсата на подобна и като цяло на каквато и да е информация, ме навежда на мисълта, че подобни автомобили почти не се карат и продажбата му един ден , ще е голяма мъка...Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Kuku написа:Ако приемем, че тук би трябвало да има най-много концетрирана информация за проблемите на модела, НО в същото такава такава липса, TO това би означавало, че модела няма проблемиF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Princo написа:tattoos написа:Липсата на подобна и като цяло на каквато и да е информация, ме навежда на мисълта, че подобни автомобили почти не се карат и продажбата му един ден , ще е голяма мъка...emzo написа:Kuku написа:Ако приемем, че тук би трябвало да има най-много концетрирана информация за проблемите на модела, НО в същото такава такава липса, TO това би означавало, че модела няма проблемиex-Punto 1.9JTD
Коментар
-
Мда,сега като ти прочетох мненията едва ли дизайна те вълнува до такава степен.Лошото е,че в нашия форум както каза емзо едва ли има хора,които са се занимавали с performance на такова браво,не знам даже в БГ дали има още такъв човек.Та пак чуждестранни форуми ти е спасението ...Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Пърформанса е просто като бонус при турбо моторите. Предполагам софтуерно ще има някаква възможност да се засили поне 20-30к.с. и от там ми е интересно, до къде може да се стигне заради съединителя ако се правят се реши да се стигне до по-сериозни ъпгрейти. Дали е двойномасов или си е обикновен ми е интересно . Окачването как е , особено отзад ми е интересно, защото от това много зависи поведението на автомобила. Здраво ли е ? С ремък ли е мотора или верига ? Колко излиза обслужването ? С колко ламбда сонди е ? Има ли проблем със горивата мотора, а с дюзи, дебитомер и т.н. ? В общи линии нищо не ми е ясно за този автомобил.ex-Punto 1.9JTD
Коментар
-
Емо, който иска мощна кола си купува такава - не си купува някоя ощипана версия, за да се чуди, с какъв тунинг да я напълни Винаги, !!!повтарям!!!, ВИНАГИ излиза по-евтино да си купиш готов мощен вариант, вместо да засилваш мощността на слабите.Татоос, потърси в Гугъл и ще видиш, че същия този двигател го има в Браво И също така в Гранде Пунто с мощност 220к.с., та даже и 250к.с.Колко ще изкара - никой не може да ти каже, не само в България, а и в цял свят. Като си решил да пускаш брада, ще трябва да си купиш гребенче, ама да питаш за тунинг и в същото време за разход, някак изглежда малко несериозно Пък ако нямаш пари за един съединител.....
Коментар
-
темата за бравото бях наречен едва ли не лъжецно материалите които са ползвани са по зле от едно стиловсичко е изтънено до максимум като цена(стиснали са се дори за 2 амортесьорчета на предният капак)имам наблюдения над около 5 коли1.4 Тджет на 62 000 км отпред тече като лейка маслоналожи се смяна на 2 от вътрешните карета ползват се същите като при 156/147 и либра с триподи ако се зачетеш да доста търсенивече 2 пъти точно на 32 000 км спира да пали докато не му смениш свещите(30 000 е сервизният интервал)на едно 1.4-ка 90 коня им му протече тапа на блокаокачването определено е шумноиначе нямам идея как е спрямо опела или нещо другоно както за казали хората за толкова пари толкова
Коментар
-
Kuku написа:Емо, който иска мощна кола си купува такава - не си купува някоя ощипана версия, за да се чуди, с какъв тунинг да я напълни Винаги, !!!повтарям!!!, ВИНАГИ излиза по-евтино да си купиш готов мощен вариант, вместо да засилваш мощността на слабите.Татоос, потърси в Гугъл и ще видиш, че същия този двигател го има в Браво И също така в Гранде Пунто с мощност 220к.с., та даже и 250к.с.Колко ще изкара - никой не може да ти каже, не само в България, а и в цял свят. Като си решил да пускаш брада, ще трябва да си купиш гребенче, ама да питаш за тунинг и в същото време за разход, някак изглежда малко несериозно Пък ако нямаш пари за един съединител.....hf hpe написа:темата за бравото бях наречен едва ли не лъжецно материалите които са ползвани са по зле от едно стилоно както за казали хората за толкова пари толковаex-Punto 1.9JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар