Понеже продадох Пунтото и сега се оглеждам за някаква турбо малоллитражка. Спрял съм се на Браво. Другият вариант ми е Астра с 1.6 180к.с. Държа да е бензин, дори задължително. Търсих информация по въпроса, но нещо не е много лесно във форума да се ориентира човек в кой раздел е това което му трябва. Намерих една тема от 200 страници и някъде след една седмица на 80та стр. се отказах, защото ме интересуват по-конкретни неща, а не кой откъде си купил чистачки и масло... :D Моля ви се, смилете се и споделете, надежден мотор ли е 1.4Т ? Като цяло по Браво какви са обичайните дефекти ? Има ли възможности за ъпгрейт ? Как стои въпроса със съединителя, защото при 1.9 JTD дори и да засилиш мотора , беше невъзможно над определени граници точно заради съединителя. Двойномасов ли е ? Нещо друго на което да обърна внимание ? П.С. : Моля ви , помислете за раздели по модели, много по-лесно ще е за всички... Поздрави !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.4 Т -мнения и препоръки
Collapse
X
-
Колега, май си се объркал Няма Браво с 1.4 турбо мотор. Браво 1.4 12 v ~80 hp е мотора.1.4 турбо има на пунто MK1. Да не си гледал някое Браво с монтиран такъв двигател?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
:D Струва си спрямо старото Пунто или спрямо Астрата ? За нея поне откривам малко повече информация и почва да ми става ясно за какво става въпрос, но това Браво е някакво обвито в тайни и мистерии и освен, че вози твърдо и не е с особено директно управление, друго не ми се изясни до момента...ex-Punto 1.9JTD
Коментар
-
Добре де, тия оувърклокнати с турбо бензинови двигателчета, ще могат ли да изкарат до 9-10 години, когато повечето ще можем да си ги позволим? Силно ме съмнява. Ясно е, че повечето масови марки се стремят да принудят и най-заклетите фенове на бензина (между които и аз) да се откажат от него. Аз съм се зарекъл да карам атмосферен бензин докато може, и както вървят нещата, това означава докато издържи Браво-то ми и следващата ще трябва да е дизел. Тоест, ако някой ден опра да си купувам втора употреба Браво II, 100% ще е дизел, просто защото не вярвам да има 10 годишни бензинови живи екземпляри p.s. Дано пък да не съм прав.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар