момчета, споделете при вашите кроми как е при какви температури работи колата? при мен е около 100 до 110 градуса, или поне така показва на таблото. чудя се нормално ли е вентилатора да се включва прекалено малко преди червеното, около 110 градуса, при положение, че датчика в радиатора е сменен с нов. има ли начин да разбера дали не ме лъже температурата на таблото? колата е крома 2000 и.е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колко е работната температура на крома
Collapse
X
-
Re: колко е работната температура на крома
pakumba написа:момчета, споделете при вашите кроми как е при какви температури работи колата? при мен е около 100 до 110 градуса, или поне така показва на таблото. чудя се нормално ли е вентилатора да се включва прекалено малко преди червеното, около 110 градуса, при положение, че датчика в радиатора е сменен с нов. има ли начин да разбера дали не ме лъже температурата на таблото? колата е крома 2000 и.е
-
do4ko написа:а знаете ли за фиат крома 2.5 тд работна темпер
Коментар
-
еми значи аз датчика на вентилатора съм го сменил и дори сложих такъв, който отваря една идея по-рано 92 градуса пуска и на 87 спира. обаче ми прави впечатление, че понякога на таблото ми показва, че колата е малко над 100 градуса и тогава се вклучва, явно ме лъже показанието на таблото, понеже датчика е нов, не съм сложил някакъв си... обаче интересното е, че след като охлади и се изклучва само за около минута или по-малко и после пак сгрява. как да е предполагам, че ме лъже таблото. ако някой каже как да проверя този датчик и въобще къде се намира? да не е тоя дето прилича на датчика за маслото-завит на блокаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
a normalnoto nalqgane na masloto za dizel kogato raboti na mqsto moqta kato zagree pada do 0.5 bar a mak e 6 bar kogato e studena oba4e nalqganeto e okolo 5 bar i na izvan gradsko pak e normalno kam 100 km/h darji 4 bar da li tova ne e ot vida maslo???На Кирилица моля! kiro_of_the_dayFiat Croma 2.5TD 86
Alfa Romeo 2.5TD 94
Коментар
-
Работната температура на всички съвременни двигатели с вътрешно горене (ДВГ), било то дизелови, бензинови, на Газ, на Мас и т.н. е 90 градуса по Целзий! Съответно термостатите им са нагласени да отварят/затварят в определен толеранс около тази температура, който е различен за различните двигатели, но тази разлика е минимална! За Типото от подписа, по спомен от смяната, този толеранс беше 87/92 градуса!На Жигулите и т.н. тази температура беше 80 градуса, доколкото си спомням.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Pakumba,не забравяй,че датчика за температурата е на двигателя,а датчика на вентилатора е в долния край на радиатора.Разлика между двете температури има.Възможно е и двата датчика да отчитат правилно,а да имаш проблем или с охладителната система,или с водната помпа.Тогава това,което виждаш на таблото има своето обяснение.Успех и пиши как си се справил с проблема.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
lu40 написа:Pakumba,не забравяй,че датчика за температурата е на двигателя,а датчика на вентилатора е в долния край на радиатора.Разлика между двете температури има.Възможно е и двата датчика да отчитат правилно,а да имаш проблем или с охладителната система,или с водната помпа.Тогава това,което виждаш на таблото има своето обяснение.Успех и пиши как си се справил с проблема.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ако водната помпа не работи както трябва,термостата ти отваря недостатъчно,въздух в системата и т.н.-нищо чудно.Не забравяй,че датчика на вентилатора мери тепературата на вече охладения антифриз.Ако имаш някой от по-горните проблеми,антифриза от двигателя не може нормално да се превърти през радиатора.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
lu40 написа:Ако водната помпа не работи както трябва,термостата ти отваря недостатъчно,въздух в системата и т.н.-нищо чудно.Не забравяй,че датчика на вентилатора мери тепературата на вече охладения антифриз.Ако имаш някой от по-горните проблеми,антифриза от двигателя не може нормално да се превърти през радиатора.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар