Здравейте колеги. Пак проблеми с моето Bravo. Значи като си взех колата от сервиза, в който ми сменяха съединител и ми правиха ремонт на скоростната кутия, усещам как от време на време нещо шуми отдолу. Като натисна спирачката и се чува как все едно нещо се мести отдолу. Това не е всеки път. Рядко се случва, но ме дразни. Възможно ли е да не са сложили скоростната кутия както трябва и тя да трака. Другият проблем е, че оборотите на колата взеха да падат и гасне от време на време, след което трудно пали. Закарах я пак в този сервиз да ми я прегледад. Включиха някакъв компютър към колата, но майстора каза, че всичко е наред и че не показва никакви грешки. Каза също, че е възможно да е от сондата на катализатора, но трябва да я карам така и като започне да гасне по-често пак да отида. Сами се сещате, че е доста неприятно колата ти да трепери на светофарите и да не знаеш кога ще угасне. Възможно ли е като са сваляли съединителя и скоростната кутия да са направили нещо, защото преди нямах такъв проблем. Моля помогнете, ако имате представа от къде идват проблемите, защото ми омръзна да ходя по сервизи и да ме гледат лошо, защото нищо не разбирам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак проблеми с Bravo-то!
Collapse
X
-
fiat_love написа:По първия проблем вероятно не е затегнат някой от тампоните на двигателя или пък чука карето на късата полуоска. И двете неща се пипат при ремонт на съединител.Втория проблем съм го срещал. Възможните пиричини са ламбда сонда или стъпково моторче за празния ход. Препоръчвам ти да изгориш и 1-2 шишенца добавка за чистене на дюзи.Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
Todor_Gagovski написа:Колега извинявай за оффа ама колко ти излезе смяната на съеденителя че май и мен ме чака същото.иначе от много неща може да ти гасне колата виж с търсачката имаше скоро такава темаFiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
Todor_Gagovski написа:Колега извинявай за оффа ама колко ти излезе смяната на съеденителя че май и мен ме чака същото.иначе от много неща може да ти гасне колата виж с търсачката имаше скоро такава тема
Коментар
-
fiat_love написа:По първия проблем вероятно не е затегнат някой от тампоните на двигателя или пък чука карето на късата полуоска. И двете неща се пипат при ремонт на съединител.Втория проблем съм го срещал. Възможните пиричини са ламбда сонда или стъпково моторче за празния ход. Препоръчвам ти да изгориш и 1-2 шишенца добавка за чистене на дюзи.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар