Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загуба на антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    iko79 написа:
    Поне според мен при работа на газ би следвало свещите да са така и даже е нормално и да изкарва бял пушек от аспуха. Ако не ти е пробито крайното гърне остава вода в него и този бял пушек е именно в резултат на конденз. И аз имам загуба на антифриз. Но на последък не съм и доливл грам. Като напълня разширителя м/у мин и макс незнам къде отива, но като спадне до мин. и немърда. Така съм вече 5000км. Ако се смесва с масло би следвала да ти се покачи и нивото на маслото на щеката а и почти сигурно ще имаш маслени петна в антифриза, както и гаранция че двг. няма да издържи кой знае колко в този случай ( до сега би трябвало да си го усетил в работата на двигатателя)Надявам се ако бъркам колегите да ме поправят.
    В интерес на истината и аз мисля че при мен спада до едно положение(само че е под минимума) и от там нататък нивото е стабилно,преди мислех че си въобразявам,но явно не е било така.Проблемът е че при това положение перката се включва по-често и се дразня по задръстванията да се пуска на всяко кръстовище. Като си долея нямам такива проблеми, а бял пушек от моята фиатка не съм видял да излиза,а гърнето си го правех наскоро .
    Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

    Коментар


      #17
      дравейте!Може ли някой да ми каже, какво точно ми е на колата Fiat Punto ELX 1.2, 1995г.: значи скоро си долях водата в радиатора и забелязох след седмица че от макс ми е станала на минимум. Погледнах радиатора и видях че се клати нямаше го болта който го държи за бронята на тампона. Хванах го за да не се клати. Забелязах че в долната страна на радиатора има влага предимно от лявата страна до пампона където е опрян радятора на рамката. Дали от това ми намалява водата или има прегоряла гарнитура под главата? Защото ходих при един майстор и той ми каза че ми е пригоряла гарнитурата под главата затова ми намалява водата в казанчето, каза че водата влизала в целиндрите и от там излизала през ауспуха като карам. Несъм забелязал да ми пуши колата. Значи запалих я беше студена и много малко пръскаше през ауспуха когато форсирах. При загрял автомобил мисля че това не го прави. Другото което ме безпокои е, че като е загряла колат и пусна парното започва да влиза дим в колата и да мирише дали това е от радиатора или от парното друг майстор ми каза че първо трябва да си сменя радиатора след това да се провери парното данеби да таяло и от там да вкарва пара в колата. В крайна сметка неразбрах какъв точно е проблема и какво да ремонтирам станаха много майсторите че незнам кой казва истината.

      Коментар

      Working...
      X