Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загуба на антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загуба на антифриз

    Здравейте колеги, от скоро карам Браво, купих го лятото и след пътуване до морето видях че нивото на антифриза е спаднало малко,реших че е от жегата и се изпарява, но за жалост май не се оказах прав. За 2 месеца имам около 4 000 км, като до сега съм долял 1.5л антифриз. От никаде няма течове или петна под колата,дори и капки няма. До колкото разбрах има 2 варианта или да тече към мотора и да се смесва с маслото (малко вероятен, но кофти вариант) или да изтича през ауспуха,ако някоя гарнитура е за смяна. Гледам редовно нивото на маслото и мисля че не се покачва. Дайте някой съвет как мога да открия къде точно е проблема и да го оправя. Благодаря ви предварително.
    Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

    #2
    като начало виж дали има масло(маслени петна) в антифризаи си провери и маслото - дали е добро или е пресечено
    ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
    o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

    Коментар


      #3
      Ами нямам мазни петна в антифриза, гледам го редовно, маслото не е пресечено или поне не съм го забелязал,довечера ще го проверя пак.
      Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

      Коментар


        #4
        Franchesko написа:
        Ами нямам мазни петна в антифриза, гледам го редовно, маслото не е пресечено или поне не съм го забелязал,довечера ще го проверя пак.
        може отнякаде да тече и да не си забелязалможе и радиатора да е леко пукнат и направо да се изпарява антифризаи при мен е такано доливам 50 грама на 300-400 км
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          sev написа:
          може отнякаде да тече и да не си забелязалможе и радиатора да е леко пукнат и направо да се изпарява антифризаи при мен е такано доливам 50 грама на 300-400 км
          Ами да не съм забелязал не вярвам, оставял съм я по 2-3 нощи в гараж, с вестници отдолу и все щях да видя, Може и да се изпарява от някъде, но аз доливам горе долу 3 пъти повече от теб, мислех си дали има вероятност да тече някъде по системата, но само когато съм в движение, чудя се как да го хвана от къде е точно.
          Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

          Коментар


            #6
            fiat_love написа:
            Забелязал ли си през ауспуха да излиза повече бял дим от обикновено? Другото което ми се е лучвало е да се пукне на разширителното казанче ухото където е закачен преливния маркуч (тънкия). Едвам сълзи, но е достатъчно за да губи антифриза.
            Ами дима от ауспуха не ми е правил впечатление, но не твърдя че е наред.Тези дни ще му обърна повече внимание. За преливния мъркуч съм си мислел трябва да го разгледам внимателно.Мерси много за съветите.
            Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

            Коментар


              #7
              fiat_love написа:
              Ако антифриза отива в цилиндрите има още един сигурен белег. Като развиеш свещите по електродите ще има бели отлагания наподобяващи варовик.
              Е това вече е лошо , като сменях свещите, кабелите се разпаднаха и колата ми остана в сервиза докато не си намерих кабели, но ми направи впечатление, че по едната свещ имаше нещо като варовикови отлагания.Дано да си въобразявам, но като прочетох горното мнение и веднага ми изплува в главата. Какво трябва да се направи ако наистина отива в цилиндрите,смяна на гарнитура ли само или...?
              Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

              Коментар


                #8
                fiat_love написа:
                Franchesko написа:
                fiat_love написа:
                Ако антифриза отива в цилиндрите има още един сигурен белег. Като развиеш свещите по електродите ще има бели отлагания наподобяващи варовик.
                Е това вече е лошо , като сменях свещите, кабелите се разпаднаха и колата ми остана в сервиза докато не си намерих кабели, но ми направи впечатление, че по едната свещ имаше нещо като варовикови отлагания.Дано да си въобразявам, но като прочетох горното мнение и веднага ми изплува в главата. Какво трябва да се направи ако наистина отива в цилиндрите,смяна на гарнитура ли само или...?
                Преди ремонт е хубаво със сигурност да се разбере къде се губи антифриза.
                Да със сигурност.Още проучвам , старите свещи може да са били доста стари и затова да е имало някакъв нагар.Дано се размина.
                Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                Коментар


                  #9
                  Franchesko написа:
                  sev написа:
                  може отнякаде да тече и да не си забелязалможе и радиатора да е леко пукнат и направо да се изпарява антифризаи при мен е такано доливам 50 грама на 300-400 км
                  Ами да не съм забелязал не вярвам, оставял съм я по 2-3 нощи в гараж, с вестници отдолу и все щях да видя, Може и да се изпарява от някъде, но аз доливам горе долу 3 пъти повече от теб, мислех си дали има вероятност да тече някъде по системата, но само когато съм в движение, чудя се как да го хвана от къде е точно.
                  когато загрее на нормална температура отвори капака и я форсирай на място като през това време се оглеждаш за течове или по вероятно да видиш как се изпарява антифриза от някъде от където излиза пара там е проблемното място аз така го "хванах "на мойта фиатка
                  TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                  UNO 1.0 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Рано сутрин когато е студено палиш колата и я подкарваш с педал то да метал да вдигне градуси,дори ако може докато включи перката за да си сигурен че кръга е отворен,спираш вдигаш капака и гледаш-все от някъде трябва да излиза пара-ако ли не-Честито -търси майстори!Късмет колега
                    Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
                    Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
                    Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

                    Коментар


                      #11
                      Franchesko написа:
                      Ами да не съм забелязал не вярвам, оставял съм я по 2-3 нощи в гараж, с вестници отдолу и все щях да видя.
                      така може и нищо да не откриешобикновено тече, когато мотора работи - системата е под налягане и температурата е висока
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        Ако изкарва бял пушек повече от необходимо какво ще рече това? А относно свещите при работа на газ се получават същите отлагания.

                        Коментар


                          #13
                          stef написа:
                          Franchesko написа:
                          sev написа:
                          може отнякаде да тече и да не си забелязалможе и радиатора да е леко пукнат и направо да се изпарява антифризаи при мен е такано доливам 50 грама на 300-400 км
                          Ами да не съм забелязал не вярвам, оставял съм я по 2-3 нощи в гараж, с вестници отдолу и все щях да видя, Може и да се изпарява от някъде, но аз доливам горе долу 3 пъти повече от теб, мислех си дали има вероятност да тече някъде по системата, но само когато съм в движение, чудя се как да го хвана от къде е точно.
                          когато загрее на нормална температура отвори капака и я форсирай на място като през това време се оглеждаш за течове или по вероятно да видиш как се изпарява антифриза от някъде от където излиза пара там е проблемното място аз така го "хванах "на мойта фиатка
                          Mерси за съвета, ще го приложа на практика,пък дано излезне нещо.
                          Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                          Коментар


                            #14
                            iko79 написа:
                            Ако изкарва бял пушек повече от необходимо какво ще рече това? А относно свещите при работа на газ се получават същите отлагания.
                            Колата наистина работи на газ,вчера гледах внимателно маслото и антифриза,всичко си им е наред, мисля че наистина не влиза антифриз в цилиндрите.Ще направя някой друг опит и ако хвана от къде се изпарява ще го постна, за улеснение на други колеги.
                            Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                            Коментар


                              #15
                              Поне според мен при работа на газ би следвало свещите да са така и даже е нормално и да изкарва бял пушек от аспуха. Ако не ти е пробито крайното гърне остава вода в него и този бял пушек е именно в резултат на конденз. И аз имам загуба на антифриз. Но на последък не съм и доливл грам. Като напълня разширителя м/у мин и макс незнам къде отива, но като спадне до мин. и немърда. Така съм вече 5000км. Ако се смесва с масло би следвала да ти се покачи и нивото на маслото на щеката а и почти сигурно ще имаш маслени петна в антифриза, както и гаранция че двг. няма да издържи кой знае колко в този случай ( до сега би трябвало да си го усетил в работата на двигатателя)Надявам се ако бъркам колегите да ме поправят.

                              Коментар

                              Working...
                              X