Здравейте колеги, от скоро карам Браво, купих го лятото и след пътуване до морето видях че нивото на антифриза е спаднало малко,реших че е от жегата и се изпарява, но за жалост май не се оказах прав. За 2 месеца имам около 4 000 км, като до сега съм долял 1.5л антифриз. От никаде няма течове или петна под колата,дори и капки няма. До колкото разбрах има 2 варианта или да тече към мотора и да се смесва с маслото (малко вероятен, но кофти вариант) или да изтича през ауспуха,ако някоя гарнитура е за смяна. Гледам редовно нивото на маслото и мисля че не се покачва. Дайте някой съвет как мога да открия къде точно е проблема и да го оправя. Благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загуба на антифриз
Collapse
X
-
като начало виж дали има масло(маслени петна) в антифризаи си провери и маслото - дали е добро или е пресечено● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o
-
Franchesko написа:Ами нямам мазни петна в антифриза, гледам го редовно, маслото не е пресечено или поне не съм го забелязал,довечера ще го проверя пак.
Коментар
-
sev написа:може отнякаде да тече и да не си забелязалможе и радиатора да е леко пукнат и направо да се изпарява антифризаи при мен е такано доливам 50 грама на 300-400 кмBravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г
Коментар
-
fiat_love написа:Забелязал ли си през ауспуха да излиза повече бял дим от обикновено? Другото което ми се е лучвало е да се пукне на разширителното казанче ухото където е закачен преливния маркуч (тънкия). Едвам сълзи, но е достатъчно за да губи антифриза.Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г
Коментар
-
fiat_love написа:Ако антифриза отива в цилиндрите има още един сигурен белег. Като развиеш свещите по електродите ще има бели отлагания наподобяващи варовик.Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г
Коментар
-
fiat_love написа:Franchesko написа:fiat_love написа:Ако антифриза отива в цилиндрите има още един сигурен белег. Като развиеш свещите по електродите ще има бели отлагания наподобяващи варовик.Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г
Коментар
-
Franchesko написа:sev написа:може отнякаде да тече и да не си забелязалможе и радиатора да е леко пукнат и направо да се изпарява антифризаи при мен е такано доливам 50 грама на 300-400 кмTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Рано сутрин когато е студено палиш колата и я подкарваш с педал то да метал да вдигне градуси,дори ако може докато включи перката за да си сигурен че кръга е отворен,спираш вдигаш капака и гледаш-все от някъде трябва да излиза пара-ако ли не-Честито -търси майстори!Късмет колегаFiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
stef написа:Franchesko написа:sev написа:може отнякаде да тече и да не си забелязалможе и радиатора да е леко пукнат и направо да се изпарява антифризаи при мен е такано доливам 50 грама на 300-400 кмBravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г
Коментар
-
iko79 написа:Ако изкарва бял пушек повече от необходимо какво ще рече това? А относно свещите при работа на газ се получават същите отлагания.Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г
Коментар
-
Поне според мен при работа на газ би следвало свещите да са така и даже е нормално и да изкарва бял пушек от аспуха. Ако не ти е пробито крайното гърне остава вода в него и този бял пушек е именно в резултат на конденз. И аз имам загуба на антифриз. Но на последък не съм и доливл грам. Като напълня разширителя м/у мин и макс незнам къде отива, но като спадне до мин. и немърда. Така съм вече 5000км. Ако се смесва с масло би следвала да ти се покачи и нивото на маслото на щеката а и почти сигурно ще имаш маслени петна в антифриза, както и гаранция че двг. няма да издържи кой знае колко в този случай ( до сега би трябвало да си го усетил в работата на двигатателя)Надявам се ако бъркам колегите да ме поправят.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар