Скъса ми се жилото на съединителя, искам да купя жило и веднага да го сложа. Не искам да свалям старото жило с него да ходя до магазина, понеже ми идва далеч и нямам толкова време.Моделите знам че са 2, но не знам кое жило е за мен- по-късото или по-дългото. Колата е от подписа и е без АБС.Моля за помощ!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кое жило за съединител за Брава 1.6 '99?
Collapse
X
-
Напиши си идент. номер на колата, за да проверим в каталога за резервни части кой номер жило е за теб. След като знаеш номера, ще се обадиш в който и да е магазин за авточасти, където отново ще те питат за идент. номер и ще можеш да сравниш това, което ти кажем тук, като номер, дали съвпада с това, което ти дадат от магазина.Колата казваш, че е от подписа, но в него има 2 коли.
Коментар
-
Колата е 182А4000 без АБС, 99 година,103 "расови" коня, жилото веднъж го сменях ама нямам спомен кое е (мисля че е късото ама не съм сигурен, май само така си мисля) . Лошото е ,че жилото се скъсало докато жена ми е карала макарона и сега макарона е оставен на паркинг... та питам понеже след 2 часа трябва да съм купил жило и вече да съм започнал със "забавлението".VIN: ZFA18200004810159Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Жилото си отиде, защото е било сухо, така предполагам (макар все още да не съм го свалил да го видя, това предстои днес).Педала беше твърд само при температури под -5 градуса, като се стопли колата всичко се оправяше. Съединителя ми е сменян преди 60 000 км, жилото някъде преди 70 000 да не е и повече.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Жилото си отиде, защото е било сухо, така предполагам (макар все още да не съм го свалил да го видя, това предстои днес).Педала беше твърд само при температури под -5 градуса, като се стопли колата всичко се оправяше. Съединителя ми е сменян преди 60 000 км, жилото някъде преди 70 000 да не е и повече.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Ако вземеш ново задължително трябва да го напълниш с грес.Аз взех ново и понеже го слагах на полеви условия нямах възможност да го смажа допълнително.Скъса се след 10-15 000 км. Другото ново жило го напълних с грес и няма никакви проблеми.А и при смяната трябва да внимаваш да не го усукаш и да не под напрежение или да не пира някъде (ако е дългот жило)
Коментар
-
Жилото се оказа от дългите. Отидох и го смених, интересно беше, че жилото, което ми дадоха не беше Мало, не беше и Рикамбифлекс. Дадоха ми жило Пекс, на торбичката пише Германия, на етикета, залепен от продавача, пише произход Италия, баркода започва с 001665. Като качество мога да кажа, дори абстрахирайки се от тези подробности, че жилото което сложих вероятно ще е.... с доста ниско качество.Втулката, която влиза в купето има гумено уплътнение, на това жило размера по диаметър на втулката е много по-малък, отколкото размера на втулката което свалих. Жалко че телефона няма камера и не можах да направя снимки.Сложих новото жило, но то просто не влезе плътно, не ми хареса как влезе понеже не влезе както трябва, извадих жилото махнах това уплътнение и сложих уплътнението от старото жило, с него влезе както трябва ! Преди това се опитах да напълня жилото с масло 10в40, но не успях, въпреки, че доста време се мъчих.Новото жило за сега пасна , педала е мек. Колко ще изкара ненам. Към момента маниера ми на каране е че от 1000 км дали имам и 50 км градско, а 800 от тези 1000 км ги минавам с 4 натискания на съеденителя (от Стара Загора до София като включа 5 предавка не сменям).Ще споделя резултати след време.Дано жилото издържи повече, въпреки, че за мен тази марка е непозната.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Интересно ми е къде точно ти се скъса жилото? Това най-често се случва на мястото, където завършва гуменото уплътнение/втулката може би, за която говориш от страната на двигателя, защото точно там прави завой. При натискане на педала, ако кожуха не е хванат добре със скобите за вътрешния калник, там поддава. Армировката на кожуха се пречупва и започва да трие жилото и не след дълго педала потъва. След смяна, при мен това го правих 4 пъти, в първите няколко дни -4/5, педала е мек и всичко е наред. След това педала започва да става по-тежък и в един момент започва да се чува поредното скърцане на прекъснатите жила по пречупения кожух и скъсване.При толкова опити забелязах:1. При освобождаване на жилото с вдигане на педала и освобождаване на ограничителя на жилото в пластмасовоя държач, който се закача за него, жилото се завърта леко, намества се в кожуха, защото е започнало да се посуква.2. При натискане, кожуха се прибира доста към купето при натискане и започва да се пречупва. Движението трябва да е минимално. Това е признак, че жилото се движи свободно вътре.Последва смяна на съединител, на който си му беше дошло времето. При смяната, се видя, че вилката е страшно зацапана и оказва сериозно съпротивление при натиска. От това започва да се повива и посоката към която я дърпа жилото се променя.След смяна на съединителя, намерих стругар и ползвайки кожуха от скъсано жило (кожуха беше скъсен до мястото на пречупване с 1-2см) си направих 2пъти по-дебело жило за 25 лв. Смазването след това е задължително. Напръскаха го вътре с материал от накакъв флакон и още ме е яд, че не видях какъв е. Тази процедура трябва да се направи търпеливо и бавно докато не започне да сълзи от другата страна.Пиши да видим какво е положението...
Коментар
-
При мен жилото беше протрито и съответно скъсано на мястото, от което излиза от бронята- в края на тази пластмасова втулка, която влиза в купето има пластмасов "улей" , който е леко под конус. Там беше протрито жилото и скъсано, месеци преди да се скъса педала беше започнал да става твърд сутрин при студено време. Дано см го обяснил така , че да е станало ясно.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар