Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нова музика за колицата ми ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Zaphod написа:
    Ако го направиш човешки, няма да е много грозно, но няма да има никакъв ефект - първо гледай тези на кората да са възможно най-далеч един от друг, а ако ще си купуваш бас - само в каса - имаше едни в Конрад - цилиндрична туба - изглеждаше много добре на външен вид, не знам как й свири говорителят, но струваше 60-70 лв - по-добре си я вземи, а говорителя можеш винаги да смениш
    Защо мислиш че няма да има ефект. Аз не знам точно как се прави-затова питам. А тубата в багажника ли се слага. За нея задължително ли е да се слага усилвател?
    FIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx

    Коментар


      #62
      Re

      Желателно е събууфъра да е в кутия (каса, бокс), защото вади по-плътен и як бас. И задължително с усилвател, ако разбира се събууфъра е пасивен (ако е активен - то си има стъпало в кутията), но по-добтите са пасивните! Ако се вземе 4-канален усилвател на два от каналите са връзва тубата (на бридж), а на другите два се връзват колоните, които са ти на кората (ще извадят много по-добър звук).
      Fiat Bravo 1.6 16v 103hp with K&N sport air filter

      Коментар


        #63
        Pesho общо взето е казал всичко, аз само да ’натвърдна’ - усилвателят е задължителен, ако искаш да ти свирят на повече от 30% от възможностите си...Разбира се, ще свирят и иначе, но пък защо ще даваш толкова пари, за да ги слушаш като колони от по 10 лв.?Тубата, бас-касата или както там му казваш стои в багажника и може да има всевъзможна форма - но за нея е абсолютно задължителен усилвателя...
        Alles in Ordnung

        Коментар


          #64
          http://www.technopolis.bg/promo_prod.php?offer=300481 Какво ще кажете за това, а
          Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Fiat Тempra 09.1990г. 159А2.000 Yellow_Flash_Colorz_PDT_45

          КУПУВАМ: Теглич за Темпра
          КУПУВАМ: Халогени за Фиат Темпра...
          КУПУВАМ: Спортен волан

          http://www.tempra-clube.hit.bg
          http://www.tempras.myfreebb.com

          Коментар


            #65
            Pesho написа:
            Желателно е събууфъра да е в кутия (каса, бокс), защото вади по-плътен и як бас. И задължително с усилвател, ако разбира се събууфъра е пасивен (ако е активен - то си има стъпало в кутията), но по-добтите са пасивните! Ако се вземе 4-канален усилвател на два от каналите са връзва тубата (на бридж), а на другите два се връзват колоните, които са ти на кората (ще извадят много по-добър звук).
            Zaphod написа:
            Pesho общо взето е казал всичко, аз само да ’натвърдна’ - усилвателят е задължителен, ако искаш да ти свирят на повече от 30% от възможностите си...Разбира се, ще свирят и иначе, но пък защо ще даваш толкова пари, за да ги слушаш като колони от по 10 лв.?Тубата, бас-касата или както там му казваш стои в багажника и може да има всевъзможна форма - но за нея е абсолютно задължителен усилвателя...
            Понеже имам газова-/разбира се тя е малка-25л/ къде мога да сложа тубата, усилвателя? Купих си днеска СД-Панасоник, но на книжката пише че може да захранва 4колони., а на мене само тези от пред са ми 4, като прибавиш и тези от зад стават 6, има ли някъв проблем? За колко пари мога да си взема туба с усилвател?-пасивен.
            Tempra SX написа:
            http://www.technopolis.bg/promo_prod.php?offer=300481 Какво ще кажете за това, а
            До колкото знам това ГВС е доста добро за парите си.Лично на мене не ми харесва много на външен вид..................-но то можеби е заради снимката Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 .
            FIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx

            Коментар


              #66
              Как така колоните ти отпред са 4??? Да не би да броиш басовете във вратите и горе пищялките за отделни колони. Защото те представляват две компонентни колони. Тоест Баса е разделен от пищялката за да има по хубав звук. Другите, които не са компонентни са в едно тоест дву- три или четири лентови. Така че не се притеснявай имаш само две колони...Освен ако нещо не съм в голяма грешка?!?
              FIAT BRAVO 1.6 16V

              Коментар


                #67
                Tempra SX написа:
                http://www.technopolis.bg/promo_prod.php?offer=300481 Какво ще кажете за това, а
                Наистина е много добро. Силен и качествен звук (в сравнение с предишните) и абсолютно никакво прескачане при каквито и да е пътища и дискове.
                Lancia Lybra EXECUTIVE 2,4 jtd 150+ к.с. 2003'
                Alfa Romeo 156 1,6 TS 120 к.с. 1997'
                ex. Lancia Dedra 1,6 90 к.с. 1990

                Коментар


                  #68
                  я сега като още е актуална тази темичка и аз да питам нещо. Значи мисля да си купувам колони за вратите..Доколкото разбрах 17 ще влезнат с малко зор. Интресува ме обаче понеже искам да си взема компоненнти и тоя в тояга ми каза че съм нямал пищялки а за да си сложа ми трябвало такива с филтър, някой ако може да ми обясни за какво служи този филтур, как изглежда, може ли без него и ако трябва задължително да се сложи къде и как се връзва. Доста въпроси зададох надявам се някой да ми отговори
                  FIAT BRAVO 1.6 16V

                  Коментар


                    #69
                    Значи поред на номерата Пищялките трябва да свирят само на високи честоти. Филтърът служи да "филтрира" сигнала, който се подава от усилвателя и да пропусне към пищялките именно въпросните високи честоти. В противен случай пищялките ще изгорят като усилиш още на не повече от 1/10 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Какво представлява ли... Хмм труден въпрос. много зависи от конструкцията. В най-общия случай е черна кутийка с 4 извода - два към усилвателя и два към пищялката. Свързва се м/у двете. Има и вариянт пищялката да е с вграден филтър и да няма нужда от външен, тогава свързваш смело паралелно на басовия говорител. Задължително се спазва поляритета на говорителите! Ако се обърне, няма да се повреди нищо, но звукът става ужас Друго ако има питай п.с. Под усилвател имам предвид което и да е устройство захранващо колони, независимо дали е касетофон, ЦД или някакъв външен
                    FIAT Tipo 1,4mi - EX
                    Alfa Romeo 146ti - EX
                    Alfa Romeo 156 2,4JTD

                    Коментар


                      #70
                      tonov написа:
                      Значи поред на номерата Пищялките трябва да свирят само на високи честоти. Филтърът служи да "филтрира" сигнала, който се подава от усилвателя и да пропусне към пищялките именно въпросните високи честоти. В противен случай пищялките ще изгорят като усилиш още на не повече от 1/10 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Какво представлява ли... Хмм труден въпрос. много зависи от конструкцията. В най-общия случай е черна кутийка с 4 извода - два към усилвателя и два към пищялката. Свързва се м/у двете. Има и вариянт пищялката да е с вграден филтър и да няма нужда от външен, тогава свързваш смело паралелно на басовия говорител. Задължително се спазва поляритета на говорителите! Ако се обърне, няма да се повреди нищо, но звукът става ужас Друго ако има питай п.с. Под усилвател имам предвид което и да е устройство захранващо колони, независимо дали е касетофон, ЦД или някакъв външен
                      Мерси много засега разбрах всичко..мисля че ще се оправя ако не пак ще пиша
                      FIAT BRAVO 1.6 16V

                      Коментар


                        #71
                        flx написа:
                        Tempra SX написа:
                        http://www.technopolis.bg/promo_prod.php?offer=300481 Какво ще кажете за това, а
                        До колкото знам това ГВС е доста добро за парите си.Лично на мене не ми харесва много на външен вид,но то можеби е заради снимката Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 .
                        А, не е заради снимката Ние се загледахме в него и се чудим дали да си вземем едно такова...В момента е на ПРОМОЦИЯ в "Технополис"
                        Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Fiat Тempra 09.1990г. 159А2.000 Yellow_Flash_Colorz_PDT_45

                        КУПУВАМ: Теглич за Темпра
                        КУПУВАМ: Халогени за Фиат Темпра...
                        КУПУВАМ: Спортен волан

                        http://www.tempra-clube.hit.bg
                        http://www.tempras.myfreebb.com

                        Коментар


                          #72
                          А в момента в Метро същия, само че G311 е на 227 лв. Аз в същност за G311 говорих, макар, че разликата с тоя дето си го показал (G312) е само в цвета на панела. На G311 панела е сив, който между другото на мен повече ми харесва.
                          Lancia Lybra EXECUTIVE 2,4 jtd 150+ к.с. 2003'
                          Alfa Romeo 156 1,6 TS 120 к.с. 1997'
                          ex. Lancia Dedra 1,6 90 к.с. 1990

                          Коментар


                            #73
                            Пак имам въпрос относно така наречения филтър за пищялките. Значи гледам навсякъде за този така наречен филтър за пищялките, но така и не мога да разбера каквое точно е. значи единственото което видях е при компонентните колони че се продават в комплект , който съдържа два баса, две пищялки и две кутийки, които предполагам че са тези филтри. Но тези филтри са с два входа и четири изхода...тоест като имаш двоен кабел към колоните го включваш към филтъра той разделя сигнала а ниски и високи. Само че при мене проблемът е че аз си имам отделен кабел, който е за баса и един до пищялките. Мен ми липсват само пищялки и не ми се купува цял комплект компонентни колони. Има ли някакъв друг филтър който е само за пищялките или трябва да си купувам комплект?..И ако си купя комплект къде да го сложа тоя филтър като кабелът вече е разделен.. а оня малоумник от тояга ми каза задължиелно да сложа филтър на ПИЩЯЛКИТЕ...
                            FIAT BRAVO 1.6 16V

                            Коментар


                              #74
                              Филтрите обикновено биват 2 вида - активни и пасивни. В автомобилите са разпространени пасивните филтри(те са много по често срещани - активните изискват собствено захранване и се слагат само в професионални тонколони).Пасивните филтри сами по себе си предтавляват проста или сложна комбинация от кондензатори, съпротивления и/или бобини които изпълняват ролята на делител на сигнала. По този начин се осигурява възможността всеки говорител да свири това за което е произведен - а не басите да е мъчат да вадят високи а (не дай си боже)пищялките да вадят баси. Пасивните филтри биват прави, Т-образни, П-обрани и така нататък - колкото по-сложен е фитъра толкова по-добре си върши работата но големите проблеми обикновено са с отделянето на средните и басите а за високите може и с прав филтър от един елемент. Тъй като ти имаш един широколентов говорител във вратата и искаш да вържеш заедно с него една пищялка - за да не ти се разделя мощността и да се претоварва пищялката ти предлагам да сложиш едно кондензаторче последователно на пищялката през което да минава сигнала и. Предлагам ти да пробваш с около 20микрофарада - трудно се намират обикновени затова можеш да ползваш два електролитни като ги свържеш +към+ или -към- за да унищожиш поляритета (естествено като са два трябва да са по малки като капацитет). Ако ти се струва че много си орязал (пускай си само пищалката за да разбереш какво става) можеш да пробваш и с дуги стойности докато постигнеш желания резултат.Темата е много обширна и още много мога да пиша за за нея но за допълнителна инфо ако искаш изполвай http://www.passivecrossovers.com/има мног неща включително и разни Tutorials. Ако не четеш английйски поне пробвай това което ти казах - ще имаш значителна разлика отколкото ако просто ги вържеш успоредно двете колони.Надявам се че съм бил достатъчно подробен и съм помогнал.
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар


                                #75
                                Yavor написа:
                                Филтрите обикновено биват 2 вида - активни и пасивни. В автомобилите са разпространени пасивните филтри(те са много по често срещани - активните изискват собствено захранване и се слагат само в професионални тонколони).Пасивните филтри сами по себе си предтавляват проста или сложна комбинация от кондензатори, съпротивления и/или бобини които изпълняват ролята на делител на сигнала. По този начин се осигурява възможността всеки говорител да свири това за което е произведен - а не басите да е мъчат да вадят високи а (не дай си боже)пищялките да вадят баси. Пасивните филтри биват прави, Т-образни, П-обрани и така нататък - колкото по-сложен е фитъра толкова по-добре си върши работата но големите проблеми обикновено са с отделянето на средните и басите а за високите може и с прав филтър от един елемент. Тъй като ти имаш един широколентов говорител във вратата и искаш да вържеш заедно с него една пищялка - за да не ти се разделя мощността и да се претоварва пищялката ти предлагам да сложиш едно кондензаторче последователно на пищялката през което да минава сигнала и. Предлагам ти да пробваш с около 20микрофарада - трудно се намират обикновени затова можеш да ползваш два електролитни като ги свържеш +към+ или -към- за да унищожиш поляритета (естествено като са два трябва да са по малки като капацитет). Ако ти се струва че много си орязал (пускай си само пищалката за да разбереш какво става) можеш да пробваш и с дуги стойности докато постигнеш желания резултат.Темата е много обширна и още много мога да пиша за за нея но за допълнителна инфо ако искаш изполвай http://www.passivecrossovers.com/има мног неща включително и разни Tutorials. Ако не четеш английйски поне пробвай това което ти казах - ще имаш значителна разлика отколкото ако просто ги вържеш успоредно двете колони.Надявам се че съм бил достатъчно подробен и съм помогнал.
                                много изчерпателно и точно, само една малка корекция, когато свързваш кондензатори последователно капацитета намалява, така че ти трябват по-голями, а не по-малки. Свързваш насрещно два по 47 микро фарада и си готов.
                                Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

                                Коментар

                                Working...
                                X