Здравейте,Някой знае ли маркучето (в моя случай синьо на цвят), което излиза от всмукателните колектори от страната на ангренажа и обикаля десния калник къде отива, към какво се свързва и каква му е ролята ?Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с купе 1.8
Collapse
X
-
Re: Питане към колегите с купе 1.8
siluro написа:Здравейте,Някой знае ли маркучето (в моя случай синьо на цвят), което излиза от всмукателните колектори от страната на ангренажа и обикаля десния калник къде отива, към какво се свързва и каква му е ролята ?Поздрави
-
Re: Питане към колегите с купе 1.8
kaci написа:siluro написа:Здравейте,Някой знае ли маркучето (в моя случай синьо на цвят), което излиза от всмукателните колектори от страната на ангренажа и обикаля десния калник къде отива, към какво се свързва и каква му е ролята ?ПоздравиFiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Re: Питане към колегите с купе 1.8
siluro написа:Мерси колега, четох някакви работи, че играе роля за адаптацията на мотора.........siluro написа:Ако можеш да ми разясниш ще ми е от полза.Прикачени файлове
Коментар
-
Аз обаче прочетох и един друг абзац, за това се озадачих толкова и ми трябваше мнение:"Self-adaptabilityThe control unit features a self-adaptive function able to memorise deviations between basic maps andcorrections imposed by the lambda probe that occur persistently during operation. Such deviations (dueto system and engine component ageing) are saved permanently so that system operation can be adaptedto gradual changes in engine and components with regard to original specifications.The strategy is de~activated while the carbon filter flushing solenoid is open."Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
kaci написа:Нищо озадачаващо не намирам в текста. По скоро си си въобразил нещо за колата и явно искаш да и попречиш да си работиFiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Клапана е отворен при над 60 градуса на охладителната течност и до 1500 оборота,така мисля че беше. Явно в този период самоадаптацията е изключена за да не се обърка настройката.Така го разбирам аз. Иначе това са разни екологични глупости- евро не знам колко си. А иначе наистина ако напишеш какъв ти е точно проблема може да помогнеме повече.
Коментар
-
Проблема съм го описвал нееднократно не само в този форум, а и в италаутото. До сега не съм получил помощ, за това ще откривам топлата вода сам май.Иначе блаагодаря ти за разяснението, разглобих калника, разгледах филтъра, клапана, запалих, загасих, замерих и ми се изясни какво правиFiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Re: Питане към колегите с купе 1.8
Тоя клапан при мен поне е в лявата част на всмукателния колектор, а конкетора му е отдясно.Може с ФЕС.МЕС да се тества соленоида и да се види дали затваря, според мен положението с него е в пъти по облагоделствано в сравнение с ЕГР клапаните и не може да се затлачи.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар