Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за дизелов мотор на Опел 2.2 DTI 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз също съм бил във филма с Екотек-а им при бензините.Имахме Тигра и знам каква болест беше.Но това,което виждам при този дизел няма нищо общо с технологията им при бензина. Електронна помпа,директно впръскване,16 клапана и най обикновен ЕГР,който обаче се движи от малък стъпков двигател за разлика от италианските ЕВРО 2 и 3 и периодично трябва да се сваля за почистване.Нищо общо с бензиновия Екотек.Това което ме интерисува са типични проблеми,които имат за да реша до колко и с какво може да се направи компромис.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #17
      Е типичните им проблеми са в помпите.Единия тип ЕГР е като при Евро2 на италианките.Другия е като при Евро3 на италианките + обратна връзка за положението му. При италианските обр.връзка е само по показания на дебитомера.Втория е доста по-проблемен и по-скъп.
      Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

      Коментар


        #18
        Полезно инфо в горният ти пост за което благодаря!По важно за мен е механичната надеждност. В общи линии това което си написал се препокрива с всичко друго изчетено до момента от мен. Не са толкова страшни болките им.Благодаря още веднъж!
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #19
          iakvvu написа:
          ... Не са толкова страшни болките им...
          Оо повярвай ми страшни са...Обади се в някоя могра да питаш за помпа 2-ра употреба и ще разбереш.Хайде ти искаш да купиш сравнително по-скъпа кола, ама я питай някой дето е с ВектраБ за 2000+ лева и му поискат 600лв за помпа втора радост плюс монтажа...Естествено няма невъзможни неща има само недостатъчно финансиране, ама цената на такава помпа нова ще ти дойде в повече.Както и да е - ти така или иначе си се навил.Успех ти пожелавам.
          Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

          Коментар


            #20
            Нищо по страшно от нов регулатор или ремонт на помпа,или втора употреба дюзи-всичко това за комон рейл Помпата я видях разглобена и най фаталните проблеми за мен ще са,ако механично погине. В крайна сметка ти си прав.Аз съм го решил,просто искам да зная какво да очаквам рано или късно и до колко алтернативите на проблемите са приемливи за мен.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #21
              само си задайте въпроса защо слагат фиатски дизелови мотори

              Коментар


                #22
                ivel написа:
                само си задайте въпроса защо слагат фиатски дизелови мотори
                Хайде и аз да те репликирам в твоя ред на мисли...А защо италианците монтират френски мотори при положение че си имат JTD?Може би сами не си харесват творението...?
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #23
                  Кабел

                  Има френси мотори при кооперираното производство та на едните модели баничарки и микробуси Пежо Ситороен Рено ключовете са ФИАТ
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    iakvvu написа:
                    ivel написа:
                    само си задайте въпроса защо слагат фиатски дизелови мотори
                    Хайде и аз да те репликирам в твоя ред на мисли...А защо италианците монтират френски мотори при положение че си имат JTD?Може би сами не си харесват творението...?
                    Сравнение м/у ЖТД и ХДИ въобще не може да има,италианския мотор е в пъти по-добъе,здрав,елементарно устроен,а това защо Фиат са го слагали на евровановете само те могат да отговорят,макар че аз знам отговора-защото са тъпи или така е бил скроен брака с ПСА.
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Обосновки, господа, обосновки ви липсват.
                      Обосновките са ясни-адски проблемна помпа,която може да те остави на пътя по всяко време,ремонтирана от сульо и пульо .За мен това не са надеждни коли,имал съм близък допир до тях/близки приятели,които завинаги се отказаха от Опел/.Хора моля ви се,Опел започва да продава много дизелови коли,когато започват да монтират Мжетите
                      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                      Ventura garage

                      Коментар


                        #26
                        Излишно е да коментираме качествата на JTD. Имам си достапъчно за да мога да ги оценя. Исках да чуя конкретни впечетления за конкретен опелски мотор,защото това е към което съм се насочил поради куп причини. Именно обосновките могат да създадат най правилно впечетление за даден проблем/и и съответно всеки да вземе решение. Благодаря колеги!
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар

                        Working...
                        X