Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за дизелов мотор на Опел 2.2 DTI 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнения за дизелов мотор на Опел 2.2 DTI 16V

    Колеги,интерисувам се от отзиви за двигателя от темата и по конкретно надеждност и евентуални "болестни състояния" характерни за него. Разбирам,че същият се монтира и в Сааб.Аз лично не го познавам мотора и разчитам на мнения на колеги с опит и практика с този двигател.Благодаря предварително!
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    #2
    кола

    Това повече се слага на джипки пякой Зефири също . хибридно то ECU и едни кабели в помпата
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Точно за Зафира става въпрос. И как да разбирам "хибридното ECU"?
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        Славят се с капризен ЕГР и ГНП, честно казано не ти препоръчвам ЕКОтек мотор, освен ако не е някое ЦДТИ .
        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

        Коментар


          #5
          tomsan написа:
          Славят се с капризен ЕГР и ГНП, честно казано не ти препоръчвам ЕКОтек мотор, освен ако не е някое ЦДТИ .
          Помпата била същият тип като на 2.5 TDI на ВАГ. Все още не искам да се хвърлям на мотори с ЕВРО 4,а и достатъчно съм отвратен от нови технологии във всяка сфера. За сега все още ще залагам на по-старите и надеждни такива.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Ванка, либрата ти отесня ли Знам само следното - верига, VP44 помпа и то като се замисля май и в Сливенско има майстори на тия помпи.Томича пък чул недочул за бензиновите Екотеци ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Ванка, либрата ти отесня ли Знам само следното - верига, VP44 помпа и то като се замисля май и в Сливенско има майстори на тия помпи.Томича пък чул недочул за бензиновите Екотеци ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
              Че Дизеловите по-кадърни ли са? П.п Ванка, успех в търсенето на читав екземпляр с този мотор.
              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

              Коментар


                #8
                Кабел

                Виж ако е 2 .0или друг да нямаш проблеми. Бензиновите да по добри но те са други .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Ванка, либрата ти отесня ли Знам само следното - верига, VP44 помпа и то като се замисля май и в Сливенско има майстори на тия помпи.Томича пък чул недочул за бензиновите Екотеци ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_01
                  Утесня Либрата,Емо Вече ми трябва нещо по големичко,а и да бяга като италианка,пък и да е ефтиничка за подръжка...То много искам,ама за сега Зафира с този мотор най ми преляга на капризите.Има тук един екземпляр(2004,OPC),доста е добър и запазен,но ми трябва още малко за да се надъхам на макс.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    зафира само 1,9 cdti,от другите бягай надалеч като призрак от тъмян

                    Коментар


                      #11
                      Ако си се спрял на дизел определено се насочи към cdti. За дизеловите екотек мотори не съм чул нищо хубаво,а за бензиновите съм ги изпитвал на гърба си.
                      Fiat Tipo
                      Corsa b комби !

                      Коментар


                        #12
                        pecata написа:
                        Ако си се спрял на дизел определено се насочи към cdti. За дизеловите екотек мотори не съм чул нищо хубаво,а за бензиновите съм ги изпитвал на гърба си.
                        Че то и ЦДТИ-то се води Екотек,иначе колега бягай далеч от 2.0 и 2.2 ДТИ
                        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                        Ventura garage

                        Коментар


                          #13
                          Обосновки, господа, обосновки ви липсват.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Mury написа:
                            pecata написа:
                            Ако си се спрял на дизел определено се насочи към cdti. За дизеловите екотек мотори не съм чул нищо хубаво,а за бензиновите съм ги изпитвал на гърба си.
                            Че то и ЦДТИ-то се води Екотек,иначе колега бягай далеч от 2.0 и 2.2 ДТИ
                            Чат-пат имам достъп до една служебна астра cdti 1.7 2004-5г. и тя не е екотек,а е исузо мотор.(утре ще проверя със сигурност да не би аз да се бъркам нещо).Колегата по-горе търси обосновка.Обосновката ми е от опел форума където бях пуснал тема да събера малко информация за 1.6 - 2.0 екотек моторите в Астра G.Бях им мераклия много по едно време.Масово потребителите там неми препоръчваха да се спирам на тях-и това в техният си форум.Почнах да търся Астра Г с старият и железен 1.6 мотор.Още я търся!
                            Fiat Tipo
                            Corsa b комби !

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Обосновки господа, обосновки ви липсват.
                              Ето ти обосновка.Първо за ВП 44 помпата като механика - авансатора е доста проблемно звено (не само ел.клапана, но и механизма), при екземпляри на повече км. износване на корпуса на помпата. Малоумното захранване с гориво на помпата (според мен) - излишното гориво от дюзите се връща на входа на помпата и съответно и най-малкия пропуск води до сериозни проблеми.Електроника PSG 5 - стандартния проблем с изгаряне на крайното стъпало за управление на клапана за циклова порция -този проблем да кажем е решим до известна степен успешно с/у съответното заплащане.Някои други проблеми в електрония блок, които няма да назова конкретно щото няма много информация за локализиране и решаването им в нета, но да кажем също са решими в повечето случаи. Все пак има и случаи в които ремонта на електрониката е невъзможен и се налага замяна с нова, чиято цена + стендоване се доближава до цената на някои автомобили екипирани с тази помпа.Електроника PSG 16 - проблемите с механиката са си същите като по-горните.Проблемен кабел на датчика за обороти на ротора поради отново малоумно решение (пак според мен).Проблемите с крайно стъпало са сравнително редки.Изключително проблемен и скъп ЕГР клапан.Не на последно място при моделите след 2000г. някои медни дифтунги по корпуса са заменени с О-пръстени...Това са проблеми дето се проявяват стандартно и системно при много автомобили, въпроса е не "дали" а "кога" ще се счупи.За механиката на двигателите нищо лошо не мога да кажа..Даже имам мнение, че са доста здрави, ама не съм монтьор де...
                              Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

                              Коментар

                              Working...
                              X