Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парно Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Парно Типо

    Колеги имам следния малък проблем-като си пускам парното и на 1,2,3 не бачка!А на 4 си бачка както си трябва да бачка на 4, демек-силно!Наврях се отдолу, развих болтчетата там махнах пластмасата...Не разбирам много, ама май че нищо нередно няма Да ви питам-моторчето на духалката разваля ли се така?Колата е Типо 92г.
    N.Y. State of Mind

    #2
    Да не ти се е напълнил вентилатора с боклук и на слабите скорости да не може да зацепи!? А сигурно са ти и изгоряли долу клемите дето се включва вентилатора, едни червени накрайници-4 на брой, под жабката са някъде
    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

    Коментар


      #3
      Проблема ти е 99 % в ключа за степените . Разглоби го и виж дали дават контакт на тези степени които не работи 1,2,3
      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

      Коментар


        #4
        от лявата страна на перката има една правоъгълна пластмаса на 2 болта,отвиваш ги и махаш,от ругата й страна има съпротивления-може да са думнали

        Коментар


          #5
          Залагам на съпротивленията с 2те болтчета -действай колега и да се снимаш как си се мушнал отдолу,че е на криво място
          Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
          Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
          Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

          Коментар


            #6
            Имаше цяла тема по този повод и с много снимки, но в момента нямам време да я ровя. Виж в раздела за електроника. Проблема беше в съпротивленията. Мисля, че на колегата тогава се наложи да ги смени.
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #7
              На този резисторен блок има биметален контакт,който го предпазва от прегряване.Най-вероятно оттам ти идва проблема.Имаше цяла тема със снимки как се сменя този биметален контакт,един колега я беше пуснал,потърси я в "Често задавани въпроси...".Аз същия проблем го реших с поялника ,направо го шунтирах.Трябва да провериш и +-овия кабел,който който влиза в куплунга,да не се е охлабила клемата от прегряване.Успех и пиши как си решил проблема.
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар


                #8
                Порових малко, но темата се оказа за Браво. Ако искаш все пак хвърли един поглед.
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #9
                  Не би трябвало да има принципно различие
                  Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                  Коментар

                  Working...
                  X