Колеги имам теч в купето на Типото.По-точно в краката на шофьора.Изолацията под мокета направо джвака от вода.Не е антифриз,така че кран или радиатор на парното отпада.Отдолу по пода съм намазал със силикон всички тапи и щипки за тръбичките и въобще всичко дето е захванато по пода в този участък като мислех,че водата влиза оттам.Но след вчерашно попиване на водата и изсипалият се дъжд днес гледам,че отново всичко е гьол.При положение,че не съм я карал в локвите няма логика да влиза през пода...Свалих също пластмасите под предното стъкло,отводняването на шибедаха работи,изчистих малкото боклук насъбрал се,но не успях да видя откъде може да е теча.Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм благодарен да сподели решението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч в купето на Типо
Collapse
X
-
Климатик нямам също и филтър.Таванът е сух,а уплътнението ми изглежда нормално.Днес сутринта си мислех дали да не взема силикон и с "човката" на флакона да наддигна уплътнението и да напълня фугата за всеки случай.Просто вече се чудя откъде може да е и ще почна май да изолирам наред-уплътнение,антена,кабелни отвори...много неприятна историяEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Клапа би трябвало да има,но някъде вътре под таблото.Като махна пластмасата под стъклото си се вижда направо турбината на парното.Няма над нея нито клапи,нито филтър...ама това е пред пасажера,а проблема е само в моите крака.Основния сноп с кабели минава през торпедната стена,но е над сервото,където като вали вода не достига.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Колега, на моето Типо бяха сменявали стъклото като го бяха докарали. И прокапа. Е, чак локва, не, но в краката ми имаше вода.С права отверка, парцал, напоен с кореселин забърсах между уплътнението и метала. Сещаш се къде. Подпъхнах, както и ти си написал, човката на силикона (безцветен, за аквариуми) и напълних. Зачистих, загладих и край.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Еми намазах го уплътнението както и още 2-3 тапи отдолу,които съм пропуснал.Вчера с 2-3 хавлии попих отгоре изолацията ама тя е 2-3 пръста,така че нищо не съм изкарал кажи речи.Може да пропускало по малко по малко и да се е насъбрало толкова много постепенно.Тъй като не ми се разглобяваше почти целия салон с макетно ножче резнах само прогизналата изолация по дължина на тунела и я изкарах да съхне.Остана малка зона под педалите,която е от някакъв друг тип и нямаше рязане и я оставих с хавлия отдолу да попива.Като цяло мокрото се разпростира от прага до тунела на ширина и от гредата под седалката до под педалите.Нагоре зад таблото всичко е сухо и не знам дали би могло да е от стъклото.Откри се една кухина под педалите,където се виждат да стърчат болтовете на носача,но не ми се вярва да е оттам...освен ако няма нещо друго-някакви тапи или отвори и оттам да влиза.Засега съм подсушил доколкото можах и сега ще видим,довечера и утре го дават да вали,дали ще протече отновоEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Най-вероятно ти влиза от левия ъгъл на стъклото. При мен от там влизаше и се стичаше по пласмасите та чак до краката от ляво.Повдигни уплътнението отгоре зачисити и напълни със силикон.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Днес пак протече и много се изнервих и късния следобед разглобих половината табло,вдигнах мокета,извадих и изолацията зад педалите и започнах да обливам с вода.Лиснах 3-4 кофи и после с фенера през дупката за уредите видях откъде се стича.Става дума точно за мястото под пластмасовата кора на чистачките.Свалих моторчето и видях,че има не толкова дупка колкото едно шупване на ламарината и през нея таи.Бая рових с отверка ама не се проби ама щом тече значи има неплътност.Намазах обилно със силикон и сега пак ще следя за проблема.Наклонът точно където са кабелите е обратен и се събира вода,която в комбинация с листата е свършила много "хубава" работа.Има дренажен отвор но той не е на дъното ами на страничната ламарина и е на 2см нагоре.Тези дни смятам да направя един 10-12мм. отвор в най ниската част за отичане като засъхне силикона и поне вода да не се задържа.Само пак ще проверя дали от другата страна позволява да се дупчи да не вземе да пробия дупка към купето и да се върна в начално положение Ето снимка на мястото:EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар