Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стържене след смяна на съединител на фиат марея 2.4jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абе не е поостояно , а само докато притискателя не нареже фаските на камбаната.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      durer написа:
      Днес взехме на старо горна помпа на съединителя,защото старата е издала багажа и за сега си превключва добре,а и задържа добре педала.Стария явно от налягането беше избил вътре на уплътнението.Помпата втора ръка я взехме за 20лв. а чисто нова е 90лв,дано има малко по дълъг живот,все пак е втора ръка
      колега би ли обяснил в какво се изразяваше стърженето когато натиснеш съединителя(можеби си имал в предвид че когато искаш да включиш на скорост се чува хъркане,защото няма друг вариант при който смяна на горна/долна помпа на съединителя да изчезне стържене което е резултат единствено от натискане на съединителя)
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #18
        А ако не са наместили тампона на СК ?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Какво общо може да има тампона на кутията?

          Коментар


            #20
            Не стърже постоянно,а само по някога и утре ще ходя пак при майстора.

            Коментар


              #21
              S_BANKOV написа:
              Абе не е поостояно , а само докато притискателя не нареже фаските на камбаната.
              демек постоянно първите няколко км или няколко часа работа на място
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #22
                Струва ми се ,че като съм на полусъединител и да повечко газ

                Коментар


                  #23
                  Първите няколко километра примерно около 20км градско в София. После имаше 3мм. прорез във фаските на камбаната.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Момчета!май цялата дандания е било заради едни тампони,които трябва да се сменят,защото при повечко газ и на полусъединител двигателя прави повече вибрации и при самия тампон зад скоростите удря в желязото.Майстора ще ги смени един ден и ще знам със сигурност и ще ви пиша .:D

                    Коментар


                      #25
                      durer написа:
                      Момчета!май цялата дандания е било заради едни тампони,които трябва да се сменят,защото при повечко газ и на полусъединител двигателя прави повече вибрации и при самия тампон зад скоростите удря в желязото.Майстора ще ги смени един ден и ще знам със сигурност и ще ви пиша .:D
                      сменявай моментално майстора че и двигателя да не кажа и колата ще смениш докато изчезнат всички шумове
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар

                      Working...
                      X