Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стържене след смяна на съединител на фиат марея 2.4jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стържене след смяна на съединител на фиат марея 2.4jtd

    Здравейте!Наложи ми се да сменям съединителя на мареата 2.4jtd,но при смяната накрая нещо се обърка!След като запаля и натисна съединителя,нещо не иска да превключва скоростите и се чува някакво стържене.Може ли някои да ми каже от какво би се получило!Да не би да се отвори накрая повече беля,която повреда ще ми коства много повече от сега.Моля някой ако има напред става от това да ми пише,за мое успокоение.

    #2
    Системата обезвъздушена ли е много добре? Като че ли лагерът не натиска хубаво диска и двигателят не се освобождава. Опитай с обезвъздушаване още веднъж, даже ако не си сменял скоро течност - сменяй цялата, заедно със спирачките.
    durer написа:
    Моля някой ако има напред става от това да ми пише,за мое успокоение.
    "Моля някой ако има представа..."Местя темата в общия раздел, защото може да засяга доста автомобили този проблем, не само дизелови.

    Коментар


      #3
      вариант 1-да сте обърнали феродивия дисквариант 2-да не сте защипали хубаво лагера и да не си е на мястотои при двата варианта скоростите на земята
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        Бъкел не разбирам,самия педал не функционира добре,понеже тая не е с жило а с помпа, наявно там може да е проблема,дано майстора да знае какво прави че.....

        Коментар


          #5
          Благодаря за отговора,ще го обсъдя с майстора, за да видим какво ще правим.

          Коментар


            #6
            Ако е тая лагер-помпа, която се обезвъздушава с вадене на маркуча - там е проблема. Естествено това при условие, че е разкачан самия маркуч и кутията е сваляна на земята. Ако ти казваш на майстора ти какво да прави... остави по-добре, майстора де.

            Коментар


              #7
              Ами ако не се оправят нещата,май това ще стане.

              Коментар


                #8
                durer написа:
                Здравейте!Наложи ми се да сменям съединителя на мареата 2.4jtd
                ThE_PuNiSHeR написа:
                Ако е тая лагер-помпа
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  На тази Мареа съединителя трябва да е с издърпване и най вероятно лагера не е куплиран добре с вилката.Майстора да си оправя поразиите и най добре ще е да не натискате педала на съединителя докато мотора работи, защото..........

                  Коментар


                    #10
                    nsn написа:
                    вариант 1-да сте обърнали феродивия дисквариант 2-да не сте защипали хубаво лагера и да не си е на мястотои при двата варианта скоростите на земята
                    +Притескателя е с малко по широк от стария и стърже в камбаната/ нормален размер е но при щамповката стават грешки много често/. Тук отново СК долу.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Днес взехме на старо горна помпа на съединителя,защото старата е издала багажа и за сега си превключва добре,а и задържа добре педала.Стария явно от налягането беше избил вътре на уплътнението.Помпата втора ръка я взехме за 20лв. а чисто нова е 90лв,дано има малко по дълъг живот,все пак е втора ръка

                      Коментар


                        #12
                        Аз пък днес си взех Бравата след смяна на съединител. Обърнаха ми внимание също на горната помпа - не работела добре. А на твоята старата - вижда ли се какво не е наред, можеш ли да го покажеш?

                        Коментар


                          #13
                          Видимо проблема не се забелязва,защото доколкото видях е капсуловано фабрично и не се поправя ,а направо се сменя.Обясниха ми ,че при новия съединител оказал по голямо налягане върху буталото,и затова беше избило на уплътнението.Със ръка ,като натискаш буталото а с другата запушиш отвора от другата страна не изпуска компресия но при налагането със спирачната течност е друго.Затова не разчитай ако опитваш с ръка.

                          Коментар


                            #14
                            най-вероятно не сте наместили правилно аксиалния лагер.следва ск да се свали и всичко отначало,за съжаление

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              nsn написа:
                              вариант 1-да сте обърнали феродивия дисквариант 2-да не сте защипали хубаво лагера и да не си е на мястотои при двата варианта скоростите на земята
                              +Притескателя е с малко по широк от стария и стърже в камбаната/ нормален размер е но при щамповката стават грешки много често/. Тук отново СК долу.
                              Банков при твоя вариант ще стърже постоянно а не само когато се натисне съединителя
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X