От няколко дни бера ядове с помпата. Вече за трети път при подаване на контакт, помпата не тръгва. Почуквам по капака ѝ и нямам проблем след това. Прегледах външната букса, напръсках със спрей, не е от нея. Нарочно издебнах момент помпата да спре да работи, размърдах буксата (в рамките на 2-3 сек след подаване на контакт), но помпата не тръгва. Т.е. не е от външната букса. При почукване по капака проблемът изчезва. Днес реших да сваля помпата и да проверя вътрешните клеми, но греда - гривната не се развива или по-точно аз не мога. И тук идват въпросите ми:1. Възможно ли е проблемът да е в самата помпа (моторчето)? Когато работи, помпата не вие, не "ручи", работи гладко и мазно. Като нова. Блокирането ѝ не е ли съпроводено с някакви виения преди това и ако все пак блокира без предварителни симптоми как така се оправя с леко почукване?2. Има ли някой инструмент или приспособление за развиване на гривната и да няма нищо напротив да ми услужи с него или лично да удари едно рамо да свалим помпата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инструмент за сваляне на бензинова помпа
Collapse
X
-
Уважавам мненията, дадени навреме, кратко, точно и ясно. И наистина помагащи.Поздравления, колега krasio_79bsНайстина, така се сваля капака. С почукване по отверка, секач или нещо подобно. Възможно е да има инструмант, но аз не съм виждал. Моя майстор, като я беше свалял на Типото беше спукал капака и го беше стегнал с тел. Българска работа. Но така си карах. За щуцерите, колегата също ти е казал. Внимавай.Мойта помпа беше изгоряла, а някаква гума около нея се беше направо разложила. Взех целия "кютук", с поплавъка от Италианеца за 40 лв. Ама малко по втория начин. Мисля, че цената беше 80.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
krasio_79bs написа:Моята на мареята я свалих с голяма права отвертка и налагане с чук. Подпираш отвертката на зъбчатките на капака и почукваш.Като се лашне я развиваш на ръка.Внимавай с щуцерите за бензина ,че понякога се чупят от стареенето на пластмасата.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
krasio_79bs написа:Налагай смело ,но не на едно място.Сменяй удара през зъб и ще охлаби. Два пъти съм я свалял моята по този метод без ядове.Провери ли бушона в коша на мотора дали не се е зацапал и от там да губи тоците?Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Извикай приятел и пробвайте едновременно да направите гореописаната операция от колегите с права отверка и чук, мойта преди време я отварях за да почистя мрежичката /нещо като филтър се води/, беше прекалено стегната като твойта, но с помоща на още един удар с чук и ответка от отсрещната страна в крайна сметка се развиpunto HGT
Коментар
-
1.Хубавите помпи работят добре до момента в които им се износят прекомерно четките и започнат да заклинват в гнездата си.2.Аз използвах дръжка на едновремешните лопатки скосена в края кoито е към "капака на бидона"LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
До колкото знам това червеното е някакво клапанче свали помпата и я почисти иначе наистина се сваля с отверка и чук гривна(гаика) при италянеца е 5лв а нова е 10-15лв та деиствай смелоШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Вече имам идея за нещо елементарно: с прободния трион ще изрежа от плоскост (ПДЧ или каквото намеря) едно кръгче 20 см диаметър, три дупки на 120 градуса, в тях три болта ф 8 или 10 и ето ти инструмент, който ще захване гривната в три точки и се надявам да се развие. Ще го фотна, ако свърша работата.lubo_Y10 написа:1.Хубавите помпи работят добре до момента в които им се износят прекомерно четките и започнат да заклинват в гнездата си.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар