Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалването.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със запалването.

    Добър ден.Накратко: днес завъртяха ключа на колата ми без съединител, докато беше изключена и на скорост с вдигната ръчна спирачка (Направи го момиче, което няма книжка и т.н). Съответно тя не се запали. После като се качих и помъчих да запаля се чуваше едно като скрибуцане. Един приятел до мен веднага вика, че не впръсква гориво ( някаква част с "Б", като "брезент" (знам, че не е това името, но не мога да се сетя) е заминала). Бутнахме я и като вкарах на скорост си запали. Отидох в един сервиз, те ми викат: Отивай при компютържия. Отидох при него, онзи само докато чу ми каза, че тази част е заминала (частта с "Б") и ми казаха да се върна в другия сервиз, за да ми изкарат стартера и да ми я ремонтират. Оставих си колата в другия сервиз и чакам утре да ми се обадят. Тук идват въпросите, които искам да попитам:1. Коя е тази част (как може да забравя. Бтв, знам, че не сте гадатели.)2. Ако разберем коя е тази част - тя ремонтира ли се или трябва нова?3. Приблизителна цена на тази - нова или от морга.Благодаря за отделеното време и се извинявам, ако не е ясно. Питам за цените, защото сега това момиче ще ми плаща ремонта.
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    #2
    Колегa сигурно стaвa впр.зa бендиксa и aко е тоиМисля че ннямa дa нaмериш сaмо него трябвa ти цял стaртер зa дa го извaдят и сложaт нa твоя стaртер
    Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

    Коментар


      #3
      Да! Точно "бендикс" е думата! Сега ще прочета малко за него.
      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

      Коментар


        #4
        Aко стaртерa ти е добър смени сaмо бендиксaдостa колвги продaвaт чaсти в форумa и то изгоднопитaи някои от тях И бендиксa нямa нщо общо с бензинa :D
        Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

        Коментар


          #5
          Колега, в Бисерите ще те сложа, без да се сърдиш. Бендиксът е това малко зъбно колелце на стартера, което зацепва в маховика и развърта двигателя. Понякога, на някои стартери - зъбите на бендикса и на маховика застават съвсем точно един срещу друг и двете зъбни колела не зацепват, а бендиксът върти с пълна сила, опирайки в маховика. Това чуваш. Случва се често, когато бендиксът е силно износен. Ако се случи веднъж годишно - не е за притеснение, но ако се случва през ден - има нужда от ремонт. Най-често - при повторния опит за стартиране - всичко е наред.И още нещо - момичето няма начин да ти прецака бендикса от едно палене. Няма да е коректно от твоя страна, ако искаш от нея да ти поеме този разход. Това е равносилно на това да караш 300 000 км, да дадеш колата на приятел, а при него - с първото натискане на съединителя - да се счупят пружини на притискателния диск, а ти да искаш от човека да тикупи съединител.

          Коментар


            #6
            Нямам представа какъв ми е стартера, мисля, че е оригинален. Има ли значение дали от 1.2/1.4/1.6/1.8/2.0 Браво/Брава се взима този бендикс или ми трябва същият като от 2.0?
            Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Колега, в Бисерите ще те сложа, без да се сърдиш. Бендиксът е това малко зъбно колелце на стартера, което зацепва в маховика и развърта двигателя. Понякога, на някои стартери - зъбите на бендикса и на маховика застават съвсем точно един срещу друг и двете зъбни колела не зацепват, а бендиксът върти с пълна сила, опирайки в маховика. Това чуваш. Случва се често, когато бендиксът е силно износен. Ако се случи веднъж годишно - не е за притеснение, но ако се случва през ден - има нужда от ремонт. Най-често - при повторния опит за стартиране - всичко е наред.
              Няма проблем, слагай ми поста, където искаш :D . Не съм веж и затова питам тук ! Досега това не ми се е случвало. Пробвах 4-5 пъти да запаля без резултат. Вече колата я имам от 6 месеца и не е правила такъв проблем. Стана точно, когато онази патка завъртя ключа без съединител, докато колата е на скорост.
              Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                И още нещо - момичето няма начин да ти прецака бендикса от едно палене. Няма да е коректно от твоя страна, ако искаш от нея да ти поеме този разход. Това е равносилно на това да караш 300 000 км, да дадеш колата на приятел, а при него - с първото натискане на съединителя - да се счупят пружини на притискателния диск, а ти да искаш от човека да тикупи съединител.
                Донякъде си прав, но тя каза, че е въртяла ключа 4-5 пъти. Аз бях по-настрани с друго момиче и тая седна вътре. Кой я е карал да върти ключа? Даже беше обърнала на бензин колата.
                Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                Коментар


                  #9
                  С кaкъв мотор си нa колaтa
                  Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

                  Коментар


                    #10
                    A дa бе то пишело ми които фиaт е с тaкъв моторможе дa питaш зa стaртер брaво купе
                    Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

                    Коментар


                      #11
                      Доколкото четох, този "бендикс" е консуматив и се сменял. Може ли да се отремонтира?
                      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                      Коментар


                        #12
                        Може рaзбирa се кaжи им в сервизa aко неможеш ти де
                        Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

                        Коментар


                          #13
                          Аз ще ти кажа как си реших проблемите със стартера радикално - след цял ден обикаляне по моргите и сравняване с моя накрая ми писна буквално и си поръчах нов от магазина. На крака ми го докараха хората безплатно след 10 минути за 130 лв.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Тaкa е нaи добре ...просто предлaгaм по евтин вaриaнт
                            Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

                            Коментар


                              #15
                              wwalker написа:
                              Аз ще ти кажа как си реших проблемите със стартера радикално - след цял ден обикаляне по моргите и сравняване с моя накрая ми писна буквално и си поръчах нов от магазина. На крака ми го докараха хората безплатно след 10 минути за 130 лв.
                              Не всеки човек може да отдели 130 лв . Търся възможно най-евтиния вариант. Благодаря на колегата "hadjiev".
                              Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                              Коментар

                              Working...
                              X