Добър ден.Накратко: днес завъртяха ключа на колата ми без съединител, докато беше изключена и на скорост с вдигната ръчна спирачка (Направи го момиче, което няма книжка и т.н). Съответно тя не се запали. После като се качих и помъчих да запаля се чуваше едно като скрибуцане. Един приятел до мен веднага вика, че не впръсква гориво ( някаква част с "Б", като "брезент" (знам, че не е това името, но не мога да се сетя) е заминала). Бутнахме я и като вкарах на скорост си запали. Отидох в един сервиз, те ми викат: Отивай при компютържия. Отидох при него, онзи само докато чу ми каза, че тази част е заминала (частта с "Б") и ми казаха да се върна в другия сервиз, за да ми изкарат стартера и да ми я ремонтират. Оставих си колата в другия сервиз и чакам утре да ми се обадят. Тук идват въпросите, които искам да попитам:1. Коя е тази част (как може да забравя. Бтв, знам, че не сте гадатели.)2. Ако разберем коя е тази част - тя ремонтира ли се или трябва нова?3. Приблизителна цена на тази - нова или от морга.Благодаря за отделеното време и се извинявам, ако не е ясно. Питам за цените, защото сега това момиче ще ми плаща ремонта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалването.
Collapse
X
-
Колега, в Бисерите ще те сложа, без да се сърдиш.Бендиксът е това малко зъбно колелце на стартера, което зацепва в маховика и развърта двигателя. Понякога, на някои стартери - зъбите на бендикса и на маховика застават съвсем точно един срещу друг и двете зъбни колела не зацепват, а бендиксът върти с пълна сила, опирайки в маховика. Това чуваш. Случва се често, когато бендиксът е силно износен. Ако се случи веднъж годишно - не е за притеснение, но ако се случва през ден - има нужда от ремонт. Най-често - при повторния опит за стартиране - всичко е наред.И още нещо - момичето няма начин да ти прецака бендикса от едно палене. Няма да е коректно от твоя страна, ако искаш от нея да ти поеме този разход. Това е равносилно на това да караш 300 000 км, да дадеш колата на приятел, а при него - с първото натискане на съединителя - да се счупят пружини на притискателния диск, а ти да искаш от човека да тикупи съединител.
Коментар
-
ogi28b написа:Колега, в Бисерите ще те сложа, без да се сърдиш.Бендиксът е това малко зъбно колелце на стартера, което зацепва в маховика и развърта двигателя. Понякога, на някои стартери - зъбите на бендикса и на маховика застават съвсем точно един срещу друг и двете зъбни колела не зацепват, а бендиксът върти с пълна сила, опирайки в маховика. Това чуваш. Случва се често, когато бендиксът е силно износен. Ако се случи веднъж годишно - не е за притеснение, но ако се случва през ден - има нужда от ремонт. Най-често - при повторния опит за стартиране - всичко е наред.
! Досега това не ми се е случвало. Пробвах 4-5 пъти да запаля без резултат. Вече колата я имам от 6 месеца и не е правила такъв проблем. Стана точно, когато онази патка завъртя ключа без съединител, докато колата е на скорост.
Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
ogi28b написа:И още нещо - момичето няма начин да ти прецака бендикса от едно палене. Няма да е коректно от твоя страна, ако искаш от нея да ти поеме този разход. Това е равносилно на това да караш 300 000 км, да дадеш колата на приятел, а при него - с първото натискане на съединителя - да се счупят пружини на притискателния диск, а ти да искаш от човека да тикупи съединител.Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
wwalker написа:Аз ще ти кажа как си реших проблемите със стартера радикално - след цял ден обикаляне по моргите и сравняване с моя накрая ми писна буквално и си поръчах нов от магазина. На крака ми го докараха хората безплатно след 10 минути за 130 лв.. Търся възможно най-евтиния вариант. Благодаря на колегата "hadjiev".
Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар