Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Постоянно тракане на повдигачи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    кола

    Не вярвам със смяна на масло да се оправи проблема виж ако сложиш добавка по може да утихне иначе само се дават пари
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      единствената причина повдигачите да чукат е единствено кофти масло или ниското му налягане, смени маслото с политрон, аз съм сигурен, че ще се оправи, а ако не се те съветвам да направиш ремонт, защото ще ти заминат и разпределителните валове
      Брава 1.6

      Коментар


        #18
        Само едно ще кажа в тази тема. Селения голд е едно от най скапаните масла и му липсват много неща. Рано или късно всеки бере плодове от него. Който иска да вярва. Това масло няма да го използвам и болтове да смазвам с него. Промивка на мотора с нафта, ако ви стиска правете, но ако си мислите, че нафтата е масло.....................................горко му на мотора. Тука вече има достатъчно колеги които скапват моторите с Голд, Приста и т.н. но за тях маслото не е виновно.........................................си гурно нанороботи се вмъкват и повреждат мотора Това което те е посъветвал Недялко е възможно най-доброто което можеш да направиш за твоя двг!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Колеги стават някакви аномалии днеска сутринта тръгвам си аз към сервиза паля колата след 2дневна почивка на паркинга пред блока и имаше съвсем леко почукване после в сервиза отворихме капачката на маслото да видим дали ще хвърля масло, след отварянето двигателя малко си промени звука и се чудехме да ли да сменяме маслото,обмисляхме варианти за добавка и нищо не пипахме по колата след това с един приятел си правехме градско (15/20 км) спирам аз заслушвам се в двигателя и имаше пак леко почукване не като преди и се чудя дали може отдушника дами прави мизерии До колкото знам за двигател каран само със селения смяната със друго масло ще започнат проблемите,защото селенията била с някви добавки и след подмяната с друго масло се измиват и друго което научих днес от дистрибутор на масла,че слагали селения на разтракани двигатели колко е вярно не знам Забравих да добавя,че след 65хил.км изминати от мене и 150 хил км по сервизна книжка само със селения двигателя мие без никакъв нагар като смъкнах картера двигателя от вътре беше златисто червеникъв без грам нагар

          Коментар


            #20
            Щом кaртерa ти е без никaкъв нaгaр може и промивaнето дa не опрaви нещaтa.Нaлягaне нa мaслото мерено ли е ?
            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

            Коментар


              #21
              ако наистина ти е чисто - вземи една добавка за повдигачи на ЛИКИ МОЛИ и след 200- 300 км кажи резултата

              Коментар


                #22
                u_bo написа:
                ако наистина ти е чисто - вземи една добавка за повдигачи на ЛИКИ МОЛИ и след 200- 300 км кажи резултата
                Взех си добавката 300мл. за 6л. масло трябва ли да я сипя всичката или да сипя само половината и след време другата половина Още утре ще пиша за резултат

                Коментар


                  #23
                  dogydog написа:
                  u_bo написа:
                  ако наистина ти е чисто - вземи една добавка за повдигачи на ЛИКИ МОЛИ и след 200- 300 км кажи резултата
                  Взех си добавката 300мл. за 6л. масло трябва ли да я сипя всичката или да сипя само половината и след време другата половина Още утре ще пиша за резултат
                  Резултат е че пак си чука шума е като метал в метал иначе на студен мотор работи мн добре И да ви питам при валовете има ли налягане маслото

                  Коментар


                    #24
                    Докато си със старото масло и филтър какви резултати чакаш ?Пак ще ти го напиша , загряваш двигателя със сегашното му масло , като загрее напълно , гасиш и изтачаш бързо маслото без да чакаш да се отцежда.Наливаш промивно масло на Приста или МХЛ (хидравлично масло) до максимума на щеката.Палиш за десет минути без да даваш газ , да си работи на 800 оборота.Гасиш и изтачаш и правиш още един цикъл с ново промивно за десет минути.После изтачаш , чакаш да се отцеди хубаво и наливаш масло средна хубост с което ще направиш около хиляда километра. После го махаш и наливаш добро масло от добро място напазарено.Това е най-евтиното и безболезнено нещо , ако не се оправи гледате маслената помпа , после сваляне на повдигачите и чистене или направо смяна.Моята като я вземах сутрин на студен двигател ми претракваха повдигачите , "майсторите" ми обесняваха че била карана с гадно минерално масло , и то било разширило диаметъра на дупчиците на повдигачите и нощем маслото изтичало. Да ама не . След промиване всичко утихна и не съм чувал повдигачите четири години вече.
                    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                    Коментар


                      #25
                      кола

                      Как старо нали го е сменил колегата преди 2000км от смяна на масло няма да се оправи на 100%
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        Може ли някои повдигачи да блокират при определена температура,защото вчера спирам да пикая и се заслушвам във двигателя не чука и си викам супер ама не чукането започна постепенно първо тихичко чик ....чик..... чик след 10 секунди се забърза чик.чик..чик..Ще видя да направя клипче и ако се чува добре на клипа ще го кача да добиете по-добра представа за самото чукане

                        Коментар


                          #27
                          колко км си минал след слагането на добавката?

                          Коментар


                            #28
                            u_bo написа:
                            колко км си минал след слагането на добавката?
                            Вече 300 км съм минал А може ли това тракане да е от инжекторите ? Защото имам приложение на телефона за измерване сила на звук та до капачката на маслото показа 86дб. ,а до инжекторите 92/3 ,а като прехвърли на газ 96дб. Ето и клипче на студен двигател http://vbox7.com/play:8d93058930 като никога тракаше на студен двигател и го заснех веднага :D Ето и клипче на загрял двигател http://vbox7.com/play:8a3b6f6cc2 като дизелче се чува :D Случайно да знаете дали мога да изключа бензиновите инжектори и колата да продължи да работи на газ

                            Коментар


                              #29
                              Не съм специалист,но защо не пробвате със пети зацепването на валовете.
                              Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
                              Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp

                              Коментар


                                #30
                                charliii написа:
                                Не съм специалист,но защо не пробвате със пети зацепването на валовете.
                                Аз това си мислех да правя днес защото миналата седмица преглеждах как е ремъка и се е поотпуснал малко само да закуся и я разхвърлям :D

                                Коментар

                                Working...
                                X