След диагностика ми изписва тази грешка:READING ERROR CODES:1: P0352 - Ignition Coil (3)Ignition Coil B / 2 Primary/Secondary Circuit malfunctionThe reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault. Как да разбера къде е проблема, след като смених бобината с нова? Дори с след изчистване на грешката, чека продължава да свети, а показва че няма други! Не знам какво да правя...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка в бобина - решено!
Collapse
X
-
Re: Грешка в бобина
Hristo Dimov написа:След диагностика ми изписва тази грешка:READING ERROR CODES:1: P0352 - Ignition Coil (3)Ignition Coil B / 2 Primary/Secondary Circuit malfunctionThe reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault. Как да разбера къде е проблема, след като смених бобината с нова? Дори с след изчистване на грешката, чека продължава да свети, а показва че няма други! Не знам какво да правя...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
Правих още два пъти диагностика, но проблема си остава...Няма други грешки в паметта. Мисля, че четох някъде за сериен проблем с ЕКУ на 59F3M - моето е точно такова! Явно както е записано в бюлетина на Аутодатата, при грешка P0351 и P0352, проблема е самото ЕКУ. Старата бобина е с нормални показатели /сравних ги с тези в Аутодатата/, но при външния оглед ми се струва, че има малка пукнатина в корпуса на бобината...За това и я смених с нова.
Коментар
-
колега би ли споделил Автомобила ако е Пунто МК2 1.2 60коняи грешката ти е в бубинаи колата работи неравномерно (много се тресе мотора)не набира хубаво а се мъчи нямам мощност и като откачиш едната букса (на бубината) няма разлика а като откачиш другата (а първата си е закачена) колата гасне мога да те зарадвам с проблем в ЕКУ-то а именно изгорял изход за едната бубина решението е да се подмени ЕКУ-то с такова втора ръка или с ново (в Ал.Ауто е около 800лв)поне при мен такива симптопми докараха до този проблем дано съм помогналШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Hristo Dimov написа:Правих още два пъти диагностика, но проблема си остава...Няма други грешки в паметта. Мисля, че четох някъде за сериен проблем с ЕКУ на 59F3M - моето е точно такова! Явно както е записано в бюлетина на Аутодатата, при грешка P0351 и P0352, проблема е самото ЕКУ. Старата бобина е с нормални показатели /сравних ги с тези в Аутодатата/, но при външния оглед ми се струва, че има малка пукнатина в корпуса на бобината...За това и я смених с нова.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Симптомите не са такива при мен - пали и прекъсва за около 10 сек., но после всичко си е нормално - ускорява си нормално и дори не тресе мотора!!! Но чека си свети! Интересното е, че на около 50 паления и угасва досадната лампа! След 3 паления после, светва и изписва LOW SIGNAL в бобина/3/! По пътя на логиката, ако компа е прецакан, то въобще как я чете тази бобина и защо сам си чисти грешката!!! Самата свещ е леко засаждена, което е симптом за лошо изгаряне на бензина...но пък няма никакво прекъсване и загуба на мощност на мотора във всички диапазони освен в първите няколко сек. при палене! Да не би аз да греша в номерата на бобините но...би следвало бобина 3..да е за 2 и 3 цилиндър! Не знам дали съм прав!!!!
Коментар
-
Hristo Dimov написа:Симптомите не са такива при мен - пали и прекъсва за около 10 сек., но после всичко си е нормално - ускорява си нормално и дори не тресе мотора!!! Но чека си свети! Интересното е, че на около 50 паления и угасва досадната лампа! След 3 паления после, светва и изписва LOW SIGNAL в бобина/3/! По пътя на логиката, ако компа е прецакан, то въобще как я чете тази бобина и защо сам си чисти грешката!!! Самата свещ е леко засаждена, което е симптом за лошо изгаряне на бензина...но пък няма никакво прекъсване и загуба на мощност на мотора във всички диапазони освен в първите няколко сек. при палене! Да не би аз да греша в номерата на бобините но...би следвало бобина 3..да е за 2 и 3 цилиндър! Не знам дали съм прав!!!!Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Ето данните от преди няколко мин.ECU ISO Code: 0D 07 8F 19 9111.3.2013 г. 14:40:19CONNECTED TO: FIAT PUNTO ’99 1.2 8VMagneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection--------------------------------------------------------------ECU ISO code: 0D 07 8F 19 91FIAT drawing number: xxxxxxxx Hardware number: IAW59FHW023Hardware version: 00Software number: 3804ML4 Software version: 0000Homologation number: 59FM3 ECU programming date: 04/13/2001READING ERROR CODES:1: P0352 - Ignition Coil (3)Ignition Coil B / 2 Primary/Secondary Circuit malfunctionThe reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault. 2: U1600 - Immobilizer: key faultyAnomaly concerning the electronic key ECU immobilizer function. The electronic key ECU has not received the key code or the code is not included among the memorized ones.Possible causes:1) key non original or broken2) ignition coil antenna disconnected or damaged3) Electronic key ECU supplyThe reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault. CLEARING STORED FAULT CODES...READING ERROR CODES:No fault codesПо интересното е, че има и нова грешка в имото! А и чека си свети!
Коментар
-
според това което си дал излиза че 1 грешка е слаб сигнал от сензора (мисля че е този на коляновия вал)а може и да се бъркам втората грешка няма общо с първата тя доколкото знам е за имобилаизерав даден момент не е бил прочетен правилно кода от ключа и е записало грешкаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Виж масата на ECU и мотора буксите също ,бушоните при акумулаторавсе различни грешки
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар