Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка в бобина - решено!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешка в бобина - решено!

    След диагностика ми изписва тази грешка:READING ERROR CODES:1: P0352 - Ignition Coil (3)Ignition Coil B / 2 Primary/Secondary Circuit malfunctionThe reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault. Как да разбера къде е проблема, след като смених бобината с нова? Дори с след изчистване на грешката, чека продължава да свети, а показва че няма други! Не знам какво да правя...

    #2
    Re: Грешка в бобина

    Hristo Dimov написа:
    След диагностика ми изписва тази грешка:READING ERROR CODES:1: P0352 - Ignition Coil (3)Ignition Coil B / 2 Primary/Secondary Circuit malfunctionThe reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault. Как да разбера къде е проблема, след като смених бобината с нова? Дори с след изчистване на грешката, чека продължава да свети, а показва че няма други! Не знам какво да правя...
    Като чета по форумите проблемите може да са много...от смяна на бобината...счупена дюза...или ЕКУ за смяна заедно с бобината...няма как чека да ти свети и да нямаш никаква записана грешка...направи нова диагностика...
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Правих още два пъти диагностика, но проблема си остава...Няма други грешки в паметта. Мисля, че четох някъде за сериен проблем с ЕКУ на 59F3M - моето е точно такова! Явно както е записано в бюлетина на Аутодатата, при грешка P0351 и P0352, проблема е самото ЕКУ. Старата бобина е с нормални показатели /сравних ги с тези в Аутодатата/, но при външния оглед ми се струва, че има малка пукнатина в корпуса на бобината...За това и я смених с нова.

      Коментар


        #4
        колега би ли споделил Автомобила ако е Пунто МК2 1.2 60коняи грешката ти е в бубинаи колата работи неравномерно (много се тресе мотора)не набира хубаво а се мъчи нямам мощност и като откачиш едната букса (на бубината) няма разлика а като откачиш другата (а първата си е закачена) колата гасне мога да те зарадвам с проблем в ЕКУ-то а именно изгорял изход за едната бубина решението е да се подмени ЕКУ-то с такова втора ръка или с ново (в Ал.Ауто е около 800лв)поне при мен такива симптопми докараха до този проблем дано съм помогнал
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          Hristo Dimov написа:
          Правих още два пъти диагностика, но проблема си остава...Няма други грешки в паметта. Мисля, че четох някъде за сериен проблем с ЕКУ на 59F3M - моето е точно такова! Явно както е записано в бюлетина на Аутодатата, при грешка P0351 и P0352, проблема е самото ЕКУ. Старата бобина е с нормални показатели /сравних ги с тези в Аутодатата/, но при външния оглед ми се струва, че има малка пукнатина в корпуса на бобината...За това и я смених с нова.
          Наличието на тази грешка и след смяна на бобината не е и като да няма никакви грешки и чека да си свети...в този случай и колегата мисля, че ще се окаже прав и ще е ЕКУ-то...в повечето описани случаи се стига до неговата смяна...Успех...
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #6
            кола

            В интернет /eBay/ има и на много по ниска цена до 200лв
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Симптомите не са такива при мен - пали и прекъсва за около 10 сек., но после всичко си е нормално - ускорява си нормално и дори не тресе мотора!!! Но чека си свети! Интересното е, че на около 50 паления и угасва досадната лампа! След 3 паления после, светва и изписва LOW SIGNAL в бобина/3/! По пътя на логиката, ако компа е прецакан, то въобще как я чете тази бобина и защо сам си чисти грешката!!! Самата свещ е леко засаждена, което е симптом за лошо изгаряне на бензина...но пък няма никакво прекъсване и загуба на мощност на мотора във всички диапазони освен в първите няколко сек. при палене! Да не би аз да греша в номерата на бобините но...би следвало бобина 3..да е за 2 и 3 цилиндър! Не знам дали съм прав!!!!

              Коментар


                #8
                кола

                Бубината разваля ECU Виж и кабела и самата свещ която е черна смени я или е почисти Може изолацията да е била нарушена това става в повечето случай на старата бубина
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Hristo Dimov написа:
                  Симптомите не са такива при мен - пали и прекъсва за около 10 сек., но после всичко си е нормално - ускорява си нормално и дори не тресе мотора!!! Но чека си свети! Интересното е, че на около 50 паления и угасва досадната лампа! След 3 паления после, светва и изписва LOW SIGNAL в бобина/3/! По пътя на логиката, ако компа е прецакан, то въобще как я чете тази бобина и защо сам си чисти грешката!!! Самата свещ е леко засаждена, което е симптом за лошо изгаряне на бензина...но пък няма никакво прекъсване и загуба на мощност на мотора във всички диапазони освен в първите няколко сек. при палене! Да не би аз да греша в номерата на бобините но...би следвало бобина 3..да е за 2 и 3 цилиндър! Не знам дали съм прав!!!!
                  да бобините на този мотор са както следва 1и4 и 2и3 ами в началото и моята се оправяше ама в последствие (2-3 месеца) съвсем умря и се наложи манипулацията със смяна на Екуто
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    Ето данните от преди няколко мин.ECU ISO Code: 0D 07 8F 19 9111.3.2013 г. 14:40:19CONNECTED TO: FIAT PUNTO ’99 1.2 8VMagneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection--------------------------------------------------------------ECU ISO code: 0D 07 8F 19 91FIAT drawing number: xxxxxxxx Hardware number: IAW59FHW023Hardware version: 00Software number: 3804ML4 Software version: 0000Homologation number: 59FM3 ECU programming date: 04/13/2001READING ERROR CODES:1: P0352 - Ignition Coil (3)Ignition Coil B / 2 Primary/Secondary Circuit malfunctionThe reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault. 2: U1600 - Immobilizer: key faultyAnomaly concerning the electronic key ECU immobilizer function. The electronic key ECU has not received the key code or the code is not included among the memorized ones.Possible causes:1) key non original or broken2) ignition coil antenna disconnected or damaged3) Electronic key ECU supplyThe reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault. CLEARING STORED FAULT CODES...READING ERROR CODES:No fault codesПо интересното е, че има и нова грешка в имото! А и чека си свети!

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Виж масата на ECU и мотора буксите също ,бушоните при акумулаторавсе различни грешки
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        според това което си дал излиза че 1 грешка е слаб сигнал от сензора (мисля че е този на коляновия вал)а може и да се бъркам втората грешка няма общо с първата тя доколкото знам е за имобилаизерав даден момент не е бил прочетен правилно кода от ключа и е записало грешка
                        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                        Коментар


                          #13
                          Тошко, не виждам никъде грешка в датчика за коляновия вал... Грешката е същата като и вчера - бобина 3! А има и нова за имото - но то не ме притеснява в случая...

                          Коментар


                            #14
                            Виж си състоянието на АБ и провери за лоши маси. При мен заради окъсила клетка на АБ показваше всякакви грешки.

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              kluchar написа:
                              Виж масата на ECU и мотора буксите също ,бушоните при акумулаторавсе различни грешки
                              Коя е масата на мотора? На ЕКУ - то е непосредствено до него и я проверих вече...В бушониерата при мотора всичко е наред - няма окислени куплунзи и бушоните са здрави...има реле за ЕКУ-то, но не знам къде е ...Колега KLUCHAR, какво да търся в бушониерата - на какво да обърна внимание?Кабелите на свещите са нови и свещите също - на 4 000км...няма нередности по тях, освен опушената 3-та свещ..Остава ми да сваля утре ЕКУ-то и да премеря показанията на 10-ти и на 38 пин и на двете букси...И ако се различават много ...ще търся ново/втора употреба/ ЕКУ!!! Баси филма са тези фиати!!! Ма те и за това са толкова ефтини...

                              Коментар

                              Working...
                              X