Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка в бобина - решено!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kiriluz1 написа:
    Виж си състоянието на АБ и провери за лоши маси. При мен заради окъсила клетка на АБ показваше всякакви грешки.
    Имам съмнения за акумулатора - зимата на няколко пъти ми се случи да няма ток да запали. В момента на непалена кола - сутрин показва 12.21в. Релето на алтернатора зарежда 13,98в. на празен ход...Акуто е на повече от 4г. - ако се вярва на лепенките по него...

    Коментар


      #17
      Ако имаш откъде вземи друг за проба, ако не, иди да ти го проверят с товарна вилка дали е умрял.

      Коментар


        #18
        Могат ли да се трият грешки от ЕКУ при запален двигател? Някой колега пробвал ли е?

        Коментар


          #19
          Hristo Dimov написа:
          Могат ли да се трият грешки от ЕКУ при запален двигател? Някой колега пробвал ли е?
          Могат но няма значение,колега не се навивай за друго проблема ти е в ЕКУ-то,взимай едно девтсвено от ибей монтирай и си карай колата
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #20
            todorshalev написа:
            според това което си дал излиза че 1 грешка е слаб сигнал от сензора (мисля че е този на коляновия вал)а може и да се бъркам втората грешка няма общо с първата тя доколкото знам е за имобилаизерав даден момент не е бил прочетен правилно кода от ключа и е записало грешка
            Колега,чрез датчика на КВ ЕКУ-то следи за мисфайър в даден цилиндър,демек като отчете по ниска скорост отчита мисфайър,затова има такова описание на грешката
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #21
              Акумулатора го провери с мултицет на стартер.Не трябва да пада под 10 волта
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #22
                Да споделя измерванията на ЕКУ - на 10 ти и на 38 -ми пин 469 и 471 ! Компа работи и то коректно! Измерване на датчика на коляновия вал - 1247 ома. - също в нормите! Остава въпроса къде е проблема с грешката в 3-ти цилиндър?

                Коментар


                  #23
                  Намери си кабел, закачете колата отново и направете ресет на Екуто. След това загрейте колата до 90 градуса без да пипате нищо и я изнфорсирай 3 пъти до 5000 оборота за по 10 секунди. След това гасиш за поне 2 минути мотора.Не знам дали тази процедура ще помогне, но на мултипла и стило със същите проблеми помага.Не знам как си с английския , прилагам по-долу линк към темата, която четох.http://forum.multiecuscan.net/viewto...&t=767Пиши дали има резултат.
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #24
                    Още вчера пробвах с ресет на ЕКУ! Програмата ме връща отново в началото и иска нова връзка...изхвърля ме! Явно иска друг кабел или диагностика в сервиз...

                    Коментар


                      #25
                      Спази ли тази последователност?Turn ignition key to OnStart laptopStart multiecuscanEnsure Settings are ELM 327, COM4, 38400ConnectCheck Errors then ClearExecute Self-adaptation ResetDisconnect cable
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #26
                        При безплатната версия не може да се прави ресет. С елм327 мисля че не става(поне този който имам аз не поддържа точно този протокол) С ВагКом със сигурност става предполагам че еку то ти е IAW49F. А иначе виж за настройките на ком порта в страницата на ФЕС/МЕС. Сега видях че става въпрос за пунто Извинявай!Назад съм писал глупости.

                        Коментар


                          #27
                          Alex_RT написа:
                          Намери си кабел, закачете колата отново и направете ресет на Екуто. След това загрейте колата до 90 градуса без да пипате нищо и я изнфорсирай 3 пъти до 5000 оборота за по 10 секунди. След това гасиш за поне 2 минути мотора.Не знам дали тази процедура ще помогне, но на мултипла и стило със същите проблеми помага.Не знам как си с английския , прилагам по-долу линк към темата, която четох.http://forum.multiecuscan.net/viewto...&t=767Пиши дали има резултат.
                          Тва е процедура за обучение на датчика на КВ,имат го новите хибридни ЕКУ-та на Марели.Ако има проблем с обучението,записва грешка и чека мига,не свети постоянно.
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #28
                            Hristo Dimov написа:
                            Да споделя измерванията на ЕКУ - на 10 ти и на 38 -ми пин 469 и 471 ! Компа работи и то коректно! Измерване на датчика на коляновия вал - 1247 ома. - също в нормите! Остава въпроса къде е проблема с грешката в 3-ти цилиндър?
                            Реално се получава така,защото според мен,не прекъсва на 100 връзката с бобината,има някакъв сигнал до нея,но на ЕКУ-то не му харесва съпротивлението и,тя по него разбира че е там.
                            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                            Ventura garage

                            Коментар


                              #29
                              Грешка в бобина - решено!

                              След закупуването на нов акумулатор, чек енджина спря да свети! След диагностика снощи не показва никакви грешки - тези за които става въпрос по-горе! Искам да благодаря на всички колеги, които взеха отношение по темата и по-специално на колегата " kiriluz1 ", който единствен позна резултата! Изводите за мен са: Преди да се хвърлите в замяна на части /в повечето случаи, като при мен - работещи!/, опитайте със собствени сили да премерите прословутото ЕКУ дали работи коректно, премерете всички кабели и датчици за изправност, ако имате съмнения в акумулатора - започнете от смяната му! - /за мен той се оказа проблема/ !

                              Коментар


                                #30
                                Re: Грешка в бобина - решено!

                                Hristo Dimov написа:
                                След закупуването на нов акумулатор, чек енджина спря да свети! След диагностика снощи не показва никакви грешки - тези за които става въпрос по-горе! Искам да благодаря на всички колеги, които взеха отношение по темата и по-специално на колегата " kiriluz1 ", който единствен позна резултата! Изводите за мен са: Преди да се хвърлите в замяна на части /в повечето случаи, като при мен - работещи!/, опитайте със собствени сили да премерите прословутото ЕКУ дали работи коректно, премерете всички кабели и датчици за изправност, ако имате съмнения в акумулатора - започнете от смяната му! - /за мен той се оказа проблема/ !
                                Не е нужно да ми благодариш, доволен съм че съм помогнал. Просто минах по този път по рано, и смятам че трябва да се степенуват нещата от по лесни и прости към по сложни. С тези коли които караме ,общо взето проблемите са едни и същи и обикновенно са свързани с възраста им Пожелавам безаварийно каране!

                                Коментар

                                Working...
                                X