Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Улиз - не надува турбото!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Улиз - не надува турбото!

    Здравейте колеги, от скоро съм щастлив собственик на гореспомената кола. Сблъсквам се обаче с някои проблеми - неработещ дебитомер, не надуващо турбо и други дребни и не съвсем дребни забележки. Питанката ми е такава - може ли от неработещия дебитомер да не работи (да не надува) турбото? Двигателя е 2.0 JTD, а първоначалната регистрация е от 01.2001г. Колата е внесена от Германия, ако това има значение.Предварително се извинявам на модераторите, ако съм пуснал темата не на място!
    Fiat Ulysse 2.0 JTD S (16V) 01.2001г.
    Opel Vectra A 01.1992г. - ЕХ

    #2
    Проследи да няма скъсан или откачен маркуч към вакумните клапани. Проблема може да е в маркучетата, вакумните клапани или дебитомера. Пробив във турбопътищата ако имаш, също е проблем. Все от някъде трябва да почнеш да ревизираш.
    Ситроен Ксантия HDI-110 +++
    Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
    Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

    Коментар


      #3
      Позачистих дебитомера, и разлика във вървенето има, но малка. Не усещам турбото да "дръпва". Днес свалихме "магарето" да го сменим, че беше изгнило, и по пътя на въздуха от турбото имаше масло. Вакума, който е на сами турбото на ръка се движи и се чува че създава вакуум, но само до толкова ми стигат разбиранията. Наистина за първи път се сблъсквам с дизелов, при това турбилиран мотор. Евентуално къде другаде освен на турбото има вакумни клапани? Как мога да разбера дали има пробив по турбопътищата?Сърдечно благодаря предварително!!!
      Fiat Ulysse 2.0 JTD S (16V) 01.2001г.
      Opel Vectra A 01.1992г. - ЕХ

      Коментар


        #4
        Колега щом има масло по турбо пътощата нещата не са надобре, турбината ти е тръгнала да си заминава ( ако не е все още). Сваля се и се носи на майстор да се прави ремонта е според зависи но от 400 до 650-700 лева. Успех ти пожелавам и късмет!Едит : В София на ул 202 зад гробищата има сервиз където правят само турбини не помня точно как се казваше но беше нещо от сорта на ТурбоДизел или нещо такова.

        Коментар


          #5
          вакумните маркучета трябва да са стегнати със скоби за щуцерите на турбото и клапаните това че има масло по турбо пътищата незначи нищо ако е много маслото е зле но ако е леко омаслено не е кои знае какво на баща ми аудито е така от както го е купил от каде идва това масло не се знае колата за 10 000 км не пипа маслото и с милиметър на пръчката караме така вече 3 години и над 60 000 км а ако все пак турбото е пътник си намери от някаде втора употреба за 150 200 лв вместо да даваш 500 -600 за рециклиране

          Коментар

          Working...
          X