Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна или ремонт на ЕКУ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна или ремонт на ЕКУ?

    Здравейте колеги,Фиата (Punto 1.2 8V, 2001 година) започна да бачка на 2 цилиндъра, като някой път включи и 4, тогва се опрявя и започва да си работи "нормално", но днес последните изминати метри беше само на 2. Свети и engine check постоянно !Според познат, който се е сблъсквал със същия проблем със същия модел на фиат, проблема е в еку-то.Моля, ако сте имали същия проблем или знаете начин да отстраняването да посочите насоки, за да се предприемат съответните действия.Намирам в нета сайтове на сервизи, които поправяли еку-то, както и друга информация за цялосттна смяна на еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло. Може ли действително да се направи ремонт на еку-то? Да речем, че е невъзможен ремонта на еку-то, всички части (еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло) трябва ли да са от същия модел фиат и със същите екстри, за да си работи всичко нормално? Има вероятност да намерия комплекта от Спортинг, 2002 година, ще стане ли този? Благодаря Ви предварително.

    #2
    от спортинг няма да стане.първо диагностика и ако е от еку-то,го даваш на ремонт.бих те посъветвал да напръскаш с контактен спрей буксата на еку-то

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      от спортинг няма да стане.първо диагностика и ако е от еку-то,го даваш на ремонт.бих те посъветвал да напръскаш с контактен спрей буксата на еку-то
      Мерси за инфото ! Понеделник е на диагностика. Ако контактния спрей ще реши проблема, това само временно решение ли ще бъде?

      Коментар


        #4
        ами не точно

        Коментар


          #5
          кола

          Търси в ебей комплект и си решаваш проблема Иначе се прави ама си е работа и няма 100 % гаранция Виж кабелите свещите да са наред и масата към мотора +ECU
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: Смяна или ремонт на ЕКУ?

            sovaxa написа:
            Здравейте колеги,Фиата (Punto 1.2 8V, 2001 година) започна да бачка на 2 цилиндъра, като някой път включи и 4, тогва се опрявя и започва да си работи "нормално", но днес последните изминати метри беше само на 2. Свети и engine check постоянно !Според познат, който се е сблъсквал със същия проблем със същия модел на фиат, проблема е в еку-то.Моля, ако сте имали същия проблем или знаете начин да отстраняването да посочите насоки, за да се предприемат съответните действия.Намирам в нета сайтове на сервизи, които поправяли еку-то, както и друга информация за цялосттна смяна на еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло. Може ли действително да се направи ремонт на еку-то? Да речем, че е невъзможен ремонта на еку-то, всички части (еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло) трябва ли да са от същия модел фиат и със същите екстри, за да си работи всичко нормално? Има вероятност да намерия комплекта от Спортинг, 2002 година, ще стане ли този? Благодаря Ви предварително.
            Това е често срещан проблем при Пунто 2 с ЙАВ 59Ф.Колега намери си в Ибей/там са най-добрите цени/ върджин ЕКУ,или девствено,тогава няма да се налага да сменяш бодито и ключове.Бъди внимателен ако купуваш да е със същия номер като твойто,защото на евро 2 и евро 3 се различават ЕКУ-тата.Аз лично те съветвам да не се пробваш да се ремонтира,става читаво но адски рядко.
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #7
              Re: Смяна или ремонт на ЕКУ?

              Mury написа:
              sovaxa написа:
              Здравейте колеги,Фиата (Punto 1.2 8V, 2001 година) започна да бачка на 2 цилиндъра, като някой път включи и 4, тогва се опрявя и започва да си работи "нормално", но днес последните изминати метри беше само на 2. Свети и engine check постоянно !Според познат, който се е сблъсквал със същия проблем със същия модел на фиат, проблема е в еку-то.Моля, ако сте имали същия проблем или знаете начин да отстраняването да посочите насоки, за да се предприемат съответните действия.Намирам в нета сайтове на сервизи, които поправяли еку-то, както и друга информация за цялосттна смяна на еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло. Може ли действително да се направи ремонт на еку-то? Да речем, че е невъзможен ремонта на еку-то, всички части (еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло) трябва ли да са от същия модел фиат и със същите екстри, за да си работи всичко нормално? Има вероятност да намерия комплекта от Спортинг, 2002 година, ще стане ли този? Благодаря Ви предварително.
              Това е често срещан проблем при Пунто 2 с ЙАВ 59Ф.Колега намери си в Ибей/там са най-добрите цени/ върджин ЕКУ,или девствено,тогава няма да се налага да сменяш бодито и ключове.Бъди внимателен ако купуваш да е със същия номер като твойто,защото на евро 2 и евро 3 се различават ЕКУ-тата.Аз лично те съветвам да не се пробваш да се ремонтира,става читаво но адски рядко.
              За нещо подобно ли имаш предвид колега: http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO...item3a7eb435f9

              Коментар


                #8
                http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-PUNTO...ледното е по хубаво комплект нищо не се нагласява по колата само се сменят буксите и готово / образно казано/иначе горното трябва да е чисто да може да се запишат твоите ключове и BSI на новия ECU
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  kluchar написа:
                  http://www.ebay.co.uk/itm/Fiat-PUNTO-MK2-1-2-8v-ecu-IAW-59F-M2-HW002-1702-key-/261173141513?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM& hash=item3ccf21e009последното е по хубаво комплект нищо не се нагласява по колата само се сменят буксите и готово / образно казано/иначе горното трябва да е чисто да може да се запишат твоите ключове и BSI на новия ECU
                  това: http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO...item3a7eb435f9 го дават като самокодиращо се/самоучещо се. Еку-то е декодирано, втора употреба. ECU PLUG & PLAY SELF CODINGСпоред описанието на продукта, не му трябва записване на ключове и bsi.

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Ако вземеш комплект ще имаш друго BSI и цасти а и май цената му беще по ниска зависи доставката де и ключа де се смени а иначе ако не го пуснеш в началото няма да стане това необученото
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Някой път става успешен ремонт на твоето ЕКУ. Обаче няма 100% гаранция.Може да си намериш само ЕКУ от друг такъв мотор и да се направи да работи на твоята кола.То си излиза същите пари и тук в България като и да си го поръчаш от другаде.Скоро я правих тая гимнастика и излезе около 150лв. всичко с ЕКУ от морга.
                      Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        Ако вземеш комплект ще имаш друго BSI и цасти а и май цената му беще по ниска зависи доставката де и ключа де се смени а иначе ако не го пуснеш в началото няма да стане това необученото
                        Ако се вземе комплект, има ли шанс да не отчита добре таблото (километраж, обороти, дисплей да мига), некоя екстра да не бачка също така??

                        Коментар


                          #13
                          Ilko написа:
                          Някой път става успешен ремонт на твоето ЕКУ. Обаче няма 100% гаранция.Може да си намериш само ЕКУ от друг такъв мотор и да се направи да работи на твоята кола.То си излиза същите пари и тук в България като и да си го поръчаш от другаде.Скоро я правих тая гимнастика и излезе около 150лв. всичко с ЕКУ от морга.
                          Ilko в Монтана правят ли се тези гимнастики само с ЕКУ от моргата?

                          Коментар


                            #14
                            Е нали ти казах по-горе.Аз с това се занимавам.И на тези в И-бей е направено същото.Като казвам от морга имам предвид от друга кола работещо, а не дефектирало и ремонтирано.Според мен е добре да се опита с ремонт на твоето - няма какво да губиш.Ако те интересуват подробности - звънни ми на телефона (има го в профила).
                            Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

                            Коментар


                              #15
                              Re: Смяна или ремонт на ЕКУ?

                              sovaxa написа:
                              Mury написа:
                              sovaxa написа:
                              Здравейте колеги,Фиата (Punto 1.2 8V, 2001 година) започна да бачка на 2 цилиндъра, като някой път включи и 4, тогва се опрявя и започва да си работи "нормално", но днес последните изминати метри беше само на 2. Свети и engine check постоянно !Според познат, който се е сблъсквал със същия проблем със същия модел на фиат, проблема е в еку-то.Моля, ако сте имали същия проблем или знаете начин да отстраняването да посочите насоки, за да се предприемат съответните действия.Намирам в нета сайтове на сервизи, които поправяли еку-то, както и друга информация за цялосттна смяна на еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло. Може ли действително да се направи ремонт на еку-то? Да речем, че е невъзможен ремонта на еку-то, всички части (еку, bsi, имобилаизер, ключ, табло) трябва ли да са от същия модел фиат и със същите екстри, за да си работи всичко нормално? Има вероятност да намерия комплекта от Спортинг, 2002 година, ще стане ли този? Благодаря Ви предварително.
                              Това е често срещан проблем при Пунто 2 с ЙАВ 59Ф.Колега намери си в Ибей/там са най-добрите цени/ върджин ЕКУ,или девствено,тогава няма да се налага да сменяш бодито и ключове.Бъди внимателен ако купуваш да е със същия номер като твойто,защото на евро 2 и евро 3 се различават ЕКУ-тата.Аз лично те съветвам да не се пробваш да се ремонтира,става читаво но адски рядко.
                              За нещо подобно ли имаш предвид колега: http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-PUNTO...item3a7eb435f9
                              Абсолютно слагаш и караш,никви смени на бодита табла и т.н.Само внимавай на твойто какво пише IAW 59F M2-е за евро 2 а IAW 59F M3 за евро 3
                              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                              Ventura garage

                              Коментар

                              Working...
                              X